Pobie Skrevet 14. juni 2016 #26 Skrevet 14. juni 2016 Jeg hadde syntes det var veldig ukomfortabelt hvis et barn eldre enn 12-18 mnd tok meg på puppene. Helt uakseptabelt. Aldri opplevd at et så stort barn som 7 år verken stirrer eller prøver å ta på, og hadde syntes det var utrolig rart hvis de gjorde det, og enda rarere hvis foreldrene syntes dette var greit. Den eneste gangen jeg har blitt tatt på av et 7 år gammelt barn mot min vilje, var da jeg fikk en klem av et autistisk barn jeg ikke kjente. Han fikk umiddelbart beskjed av moren om at "klemmer er for familie, ikke fremmede". Her synes jeg barnet må lære noen grenser altså. Det der går ikke an. Greit nok at han er interessert, men man tar ikke på andre folk sine private områder når man er eldre enn 2-3 år.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #27 Skrevet 14. juni 2016 Jeg hadde syntes det var veldig ukomfortabelt hvis et barn eldre enn 12-18 mnd tok meg på puppene. Helt uakseptabelt. Aldri opplevd at et så stort barn som 7 år verken stirrer eller prøver å ta på, og hadde syntes det var utrolig rart hvis de gjorde det, og enda rarere hvis foreldrene syntes dette var greit. Den eneste gangen jeg har blitt tatt på av et 7 år gammelt barn mot min vilje, var da jeg fikk en klem av et autistisk barn jeg ikke kjente. Han fikk umiddelbart beskjed av moren om at "klemmer er for familie, ikke fremmede". Her synes jeg barnet må lære noen grenser altså. Det der går ikke an. Greit nok at han er interessert, men man tar ikke på andre folk sine private områder når man er eldre enn 2-3 år. han har ikke tatt på hverken mine eller andres pupper altså, hi. Anonymous poster hash: 3e3d4...eb7
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #28 Skrevet 14. juni 2016 7 åringen min er også fokusert på puppene mine. Han har tatt på de flere ganger, og forklarer han da at man ikke kan ta på andres kropper etc etc. Det er jo ikke noe problem for meg, jeg vet jo at det ikke er noe forskjell på den høyre puppen og det høyre kneet fra hans ståsted, det finnes jo ikke noe seksuelt med det i det hele. kropp er kropp og kropp er topp! Anonymous poster hash: efe3e...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå