Gå til innhold

7 åringen og puppefokus

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 åringen min, snart 8 er litt fokusert på puppene mine om dagen fordi de har vokst, Jeg er gravid. Han spør om de er tunge å bære, om jeg er redd for å falle fremover og om jeg får vondt i ryggen. Han viser med hendene hvor små de var før og hvor store de er blitt nå. Han snakker om de hver kveld når han skal pusse tenner, gjort dette den siste uka. Er det normalt eller? Tenk hvordan det blir om noen få uker når de faktisk blir full av melk, da blir de jo enda større.

Anonymous poster hash: 3e3d4...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

7 åringen min er veldig opptatt av puppene mine, men han har forsåvidt alltid vært det. Tuller og later som han dier utenpå klærne ofte, og sniker seg til å kjenne på dem hvis jeg ikke har på klær.

Han har også sneket seg til puppegrafsing på barnehageansatte og mine venninner, så vil si han er over gjennomsnittet interessert, men er ellers en helt normal og god gutt, så helt innafor vil jeg si.

Ville ikke stusset over din sønns reaksjon, klart det er fascinerende!

Endret av Ylva og Mathilde
Skrevet

7 åringen min er veldig opptatt av puppene mine, men han har forsåvidt alltid vært det. Tuller og later som han dier utenpå klærne ofte, og sniker seg til å kjenne på dem hvis jeg ikke har på klær.

Han har også sneket seg til puppegrafsing på barnehageansatte og mine venninner, så vil si han er over gjennomsnittet interessert, men er ellers en helt normal og god gutt, så helt innafor vil jeg si.

Kanskje sønnen din bør lære seg intimgrenser og at ikke alle vil bli grafset på? Tenk når han blir tenåring og pupper blir enda mer fascinerende, det er vel bare å ta noen klyp, eller?

Anonymous poster hash: c5059...ade

Skrevet

å, min gutt har ikke tatt på puppene mine altså, men han snakker om de og stirrer endel. Men på en annen side så snakker han og ser mye på magen min også, og den tar han på og snakker til. Kanskje han bare syns det er rart når ting vokser så fort og mye. Jeg koblet først nå at det ikke er selve puppene, men den raske forandringen han reagerer på. Han forstår heldigvis at han ikke skal ta på puppene mine da :) hi

Skrevet

Personlig hadde jeg følt det veldig ubehagelig om en venninnes sønn på 7 (!) år hadde tatt meg på puppene! Ærlig talt!

Anonymous poster hash: 58c27...2f2

Skrevet

Kanskje sønnen din bør lære seg intimgrenser og at ikke alle vil bli grafset på? Tenk når han blir tenåring og pupper blir enda mer fascinerende, det er vel bare å ta noen klyp, eller?

En småunge kan la seg styre av fascinasjon, og det er bare sunt, en tenåring har forhåpentligvis lært noe om kropp, seksualitet og det å respektere andres grenser blant annet fordi en selv begynner å få behov for å bli respektert.

Anonymous poster hash: e2de2...fe9

Skrevet

Hva gjør dere om en unge på 7 år tar dere på brystene da? Sønnen min har ikke gjort det eller vist antydning til det, men han snakker jo mye om at de har vokst, så vil bare være føre var xD

Skrevet

Rimelig vanlig blandt smågutter. Bare lær ham hva som er passende oppførsel.

Anonymous poster hash: 5e6a3...c39

Skrevet

Haha, ja, selvfølgelig! Jeg sier "nei, de er mine private", og sier også at det ikke er greit at han tar på andre damer heller. Vi er jo ikke barbarer. Har ikke skjedd på lenge, så han var vel 5-6 sist han ikke klarte å motstå fristelsen.

Venninnen min er heldigvis ikke spesielt nærtagende, så hun har ledd mye av det i etterkant. Hun synes også han er en fin gutt, og forstår at han er spesielt opptatt av pupper.

Skrevet
En småunge kan la seg styre av fascinasjon, og det er bare sunt, en tenåring har forhåpentligvis lært noe om kropp, seksualitet og det å respektere andres grenser blant annet fordi en selv begynner å få behov for å bli respektert. Anonymous poster hash: e2de2...fe9 [/quotehttps://static.xx.fbcdn.net/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gif

Dette gjør meg superprovosert! En 7 åring er en skolegutt og jeg vil ha meg frabedt at slike som han skal grafse på mine jevnaldrende døtre eller klype meg i puppen og rompa fordi det er så sunt og fascinerende! Når skal han lære dette ikke er ok, når han selv vil ha privatliv sier du? Og andre sitt privatliv til den tid betyr ingenting,eller?

Å ta på andre uten at de ønsker det er IKKE ok, selv om en er ett år, fem år, syv år eller 35 år! Hører du ikke selv hvor syk sønnen din er, som kladder på venninnene dine, barnehageansatte osv osv??

Skrevet

En småunge kan la seg styre av fascinasjon, og det er bare sunt, en tenåring har forhåpentligvis lært noe om kropp, seksualitet og det å respektere andres grenser blant annet fordi en selv begynner å få behov for å bli respektert. Anonymous poster hash: e2de2...fe9 [/quotehttps://static.xx.fbcdn.net/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gif

Dette gjør meg superprovosert! En 7 åring er en skolegutt og jeg vil ha meg frabedt at slike som han skal grafse på mine jevnaldrende døtre eller klype meg i puppen og rompa fordi det er så sunt og fascinerende! Når skal han lære dette ikke er ok, når han selv vil ha privatliv sier du? Og andre sitt privatliv til den tid betyr ingenting,eller?

Å ta på andre uten at de ønsker det er IKKE ok, selv om en er ett år, fem år, syv år eller 35 år! Hører du ikke selv hvor syk sønnen din er, som kladder på venninnene dine, barnehageansatte osv osv??

Eh, det var ikke jeg med den "syke" sønnen som svarte der, men jeg har nå min egen mening om hvem som kommer best ut av det i denne tråden, og akkurat nå synes jeg ikke det er deg. Håper virkelig ingen uskyldig uforvarende skulle komme til å tulle med dine grenser, hjelpes..

Skrevet

ville ikke kalt ungen for syk.. Den var vel litt drøy? Forskjell på en på 5 og en på 35...

Skrevet

Idiot. En 7-åring er et barn, og sexualiserer ikke puppene dine til noe annet enn kropp.

Anonymous poster hash: e5c6a...579

Skrevet

ame="Anonym bruker" post="147946555" timestamp="1465854578"]

Eh, det var ikke jeg med den "syke" sønnen som svarte der, men jeg har nå min egen mening om hvem som kommer best ut av det i denne tråden, og akkurat nå synes jeg ikke det er deg. Håper virkelig ingen uskyldig uforvarende skulle komme til å tulle med dine grenser, hjelpes..

Nei, du har nok rett, der. Min kropp skal ikke "tulles" med uten min tillatelse, og det lærer jeg døtrene mine også. Merker jeg gjør rett i dette, når det tydeligvis er jeg som er rar som ikke synes det er ok at en stor unge tar for seg mens mor tenker at dette er helt normalt.

Skrevet

Nei, du har nok rett, der. Min kropp skal ikke "tulles" med uten min tillatelse, og det lærer jeg døtrene mine også. Merker jeg gjør rett i dette, når det tydeligvis er jeg som er rar som ikke synes det er ok at en stor unge tar for seg mens mor tenker at dette er helt normalt. Anonymous poster hash: c5059...ade

så om en ettåring (som du nevnte i eksempelet ditt), hadde tatt tak i puppen din så reagerer du likt som om en på 35 år gjør det, eller hvorfor sidestilte du en ettåring og en på 35?

Skrevet

Idiot. En 7-åring er et barn, og sexualiserer ikke puppene dine til noe annet enn kropp. Anonymous poster hash: e5c6a...579

Irrelevant om de ikke ser på det som noe seksualisert, ikke ta på andre sin rumpe, pupper, albue, you name it når de ikke vil det. Idiot.

Skrevet

Nei, du har nok rett, der. Min kropp skal ikke "tulles" med uten min tillatelse, og det lærer jeg døtrene mine også. Merker jeg gjør rett i dette, når det tydeligvis er jeg som er rar som ikke synes det er ok at en stor unge tar for seg mens mor tenker at dette er helt normalt.

HELT NORMALT at han ønsker å gjøre det ja, klart det, han synes pupper er kjempefine! Han klarer heller ikke alltid å ikke ta på fine leker i butikken, fine biler han går forbi, eller dyr han ikke kjenner. Jeg forteller ham hele veien hva som er greit, men det tar tid før alt synker inn.

ingenting galt med gutten min, han er en kjempegod, raus, morsom, varm og inkluderende gutt, og døtrene dine hadde vært heldige om de fikk møte ham. Så det så!

Skrevet

så om en ettåring (som du nevnte i eksempelet ditt), hadde tatt tak i puppen din så reagerer du likt som om en på 35 år gjør det, eller hvorfor sidestilte du en ettåring og en på 35? Anonymous poster hash: 3e3d4...eb7

Nei, hadde ikke reagert likt, men hadde tatt hånden bort og sakt at nei, dette er mine pupper.

Stusser veldig på at jeg er den eneste her som ikke synes kroppen er allemannseie for bråter av nysgjerrige unger?

Skrevet

Du vet at jeg ammet min 1 åring til han var 18 Mnd, så om han hadde grabbet tak i pupper da han var ett år så hadde det ikke hatt seksuelle motiver, men at han var sulten xD

Skrevet

En 7-åring skal selvsagt få beskjed og bli korrigert på det, men syk er han ikke.

Spørsmålet fra en som kommenterte var hvordan han ville bli som tenåring hvis han kløp barnehageansatte på puppene.

Som tenåring er han forhåpentligvis styrt av et helt annet refleksjonsnivå. Og det å være puppefascinert som 7-åring og evnen til å respektere andres kropp som tenåring som har et seksuellt forhold til pupper har heldigvis ingen sammenheng.

Skrevet

Du vet at jeg ammet min 1 åring til han var 18 Mnd, så om han hadde grabbet tak i pupper da han var ett år så hadde det ikke hatt seksuelle motiver, men at han var sulten xDAnonymous poster hash: 3e3d4...eb7

Igjen, jeg har aldri sakt noe om seksuelle motiver, jeg har sakt at folk har intimgrenser og alle, unger og voksne, må lære seg å ikke ta på folks imtime soner ( les: pupper, rumpe, tiss og alle andre steder de ikke vil bli tatt på). Om noen har en amputert fot, det er ikke fritt frem for skoleunger å ta på stumpen. Om noen har gravid mage, det er ikke fritt frem for damer på butikken å ta på magen osv osv.

Men å diskutere med dere er som å diskutere om jorden er rund eller flat, så nå gidder jeg ikke mer. God natt

Skrevet

Igjen, jeg har aldri sakt noe om seksuelle motiver, jeg har sakt at folk har intimgrenser og alle, unger og voksne, må lære seg å ikke ta på folks imtime soner ( les: pupper, rumpe, tiss og alle andre steder de ikke vil bli tatt på). Om noen har en amputert fot, det er ikke fritt frem for skoleunger å ta på stumpen. Om noen har gravid mage, det er ikke fritt frem for damer på butikken å ta på magen osv osv.

Men å diskutere med dere er som å diskutere om jorden er rund eller flat, så nå gidder jeg ikke mer. God natt

Og du vil være superprinsippiell og skjønner ikke at det er en prosses. Skjønner det. Og sammenligningen din er elendig. Å hevde at jorden er flat ville være å tilbakevise all vitenskapelig observasjon de siste flere tusen årene. Det er eet ingen som har gjort på denne tråden.

Skrevet

Når du sier at en unge er syk fordi han tar på pupper er ganske drøyt, så da må man regne med å få motreaksjoner

Skrevet

Sånn er 6 åringen min om dagen og. Veldig opptatt av puppene mine. Så har selv lurt på om det var normalt. Men heldighvis bare mine og ingen andres 😄 Forklarte han at man ikke skulle gå rundt å ta på andre sine pupper og det skjønte han. Han sa og at han gjorde det bare med mine. Og at han var glad i mammas pupper. Så tydelig en sånn greie enkelte barn har.

Anonymous poster hash: c7718...59b

Skrevet

Sånn er 6 åringen min om dagen og. Veldig opptatt av puppene mine. Så har selv lurt på om det var normalt. Men heldighvis bare mine og ingen andres Forklarte han at man ikke skulle gå rundt å ta på andre sine pupper og det skjønte han. Han sa og at han gjorde det bare med mine. Og at han var glad i mammas pupper. Så tydelig en sånn greie enkelte barn har. Anonymous poster hash: c7718...59b

Okei, takk for svar :) ja, han tar aldri på puppene mine og kommenterer og tar aldri på andres pupper heller. Men han er veldig nysgjerrig på hvordan det er å plutselig ha så store pupper.bare litt uvant at han snakker om det hver dag nå, men det er sikkert rart for han å se at jeg forandrer meg mye utseendemessig nå som jeg er høygravid. Han kommenterer magen min mer, og den tar han på i tillegg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...