Gå til innhold

Jeg er kun sammen med han jeg er gift med

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dag så klarer jeg ikke mer. Vet ikke om det tar 1 mnd, 1 år eller 10 år. Men, for alltid går dette ikke.

Hi

Anonymous poster hash: caa09...86c

Synes du virkelig at det er greit å la datteren din vokse opp sånn?

Anonymous poster hash: 95ee5...1c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men en 5 åring klarer vell seg såpass at hun ikke dør av å ha samvær med faren :)

Hun kan kommunisere og si fra til mor om noe skjer......

Mente at hun er stor nok til at moren kan dra fra denne udugelige mannen. Hadde vært værre med en baby....

Anonymous poster hash: b5b24...408

En 5 åring sladrer ikke til mor uten videre. Hun er som 5 åringer flest. De beskytter sine foreldre for alt det er verdt.

Anonymous poster hash: a144a...d88

Skrevet

Du har skrevet om dette ca 40 ganger siden barnet var ca 3 år. Kjenner igjen måten du skriver på og hva du forteller om fjolset du er samboer med.

Du har tatt et informert valg om å la en egoistisk mann styre livet ditt, og ditt barns liv.

Grunnene du oppgir er helt verdensfjerne (han vil aldri få full omsorg, og aldri klare det i så mye som 14 dager hvis du skulle komme til å gi ham det), men grunnene er uviktige her. Det viktige er at du skjønner én eneste ting:

DU ER DIN EGEN FANGEVOKTER - DET ER DU SELV SOM HAR LÅST DØRA OG KASTA NØKKELEN PÅ HAVET!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 66731...ffa

Dette er første innlegget jeg har skrevet om dette. Her er opptil flere lignende innlegg og opptil flere kvinner i dårlige forhold. - Så du føler nok du har lest det samme flere ganger.

Hi

Skrevet

Dette er første innlegget jeg har skrevet om dette. Her er opptil flere lignende innlegg og opptil flere kvinner i dårlige forhold. - Så du føler nok du har lest det samme flere ganger.

Hi

Ok.

Budskapet er likevel det samme.

DU ønsker av egoistiske grunner ikke å endre på noe som ville gi BARNET et bedre liv, sett under ett. Fordi du fantaserer om hvor fryktelig en nyttårsaften uten henne blir. Så da vil du heller la henne ha hele sin barndom og alle de årene som former henne i den fryseboksen du kaller et "forhold".

Rett på det, ellers er du en drita dårlig mor!

Skrevet

Ok.

Budskapet er likevel det samme.

DU ønsker av egoistiske grunner ikke å endre på noe som ville gi BARNET et bedre liv, sett under ett. Fordi du fantaserer om hvor fryktelig en nyttårsaften uten henne blir. Så da vil du heller la henne ha hele sin barndom og alle de årene som former henne i den fryseboksen du kaller et "forhold".

Rett på det, ellers er du en drita dårlig mor!

Jøssenavn! Har du svaret på alle verdens problemer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...