Gå til innhold

Far krever samvær i fengsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye dama høres klinisk gærn ut....Har lest tråden hennes!! Til deg: Håper du finner ut av dette. Håper du får deg hemmelig adresse slik at han ikke vil finne deg, voldsalarm for den dagen han slipper ut og at all mulig samvær foregår under TILSYN for barna dine sin del. Ser ikke grunn for at den nye dama skal få se barna. Hun vet han har vært voldelig, og hvertfall her inne forsvarte hun han. Så dette kvinnemennesket er ikke bra for dine barn hun heller. 

Det er dessverre slik at det skal ufattelig mye til før dårlige foreldre ikke får samvær. Har lest om han som voldtok sin lille baby og fortsatt fikk se barnet i fengsel. Det er så sykt som det går an å bli. 

Anonymous poster hash: e62b4...c99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kontakt med han i fengselet? Jeg trodde det var så strengt å ringe.. Ikke det at jeg har tenkt til det heller. Jeg har ikke snakket med han på over et år pga besøksforbud. Når ham kommer ut vil han sikkert ha samvær annenhver helg som før. Barnet vil, men jeg er skeptisk. Det er det psykiske jeg er redd. Hvordan blir det med samvær hos dere etter soning?

Hilsen hun med lignende erfaring over..

Anonymous poster hash: 7c82e...e67

Skrevet

Har du kontakt med han i fengselet? Jeg trodde det var så strengt å ringe.. Ikke det at jeg har tenkt til det heller. Jeg har ikke snakket med han på over et år pga besøksforbud. Når ham kommer ut vil han sikkert ha samvær annenhver helg som før. Barnet vil, men jeg er skeptisk. Det er det psykiske jeg er redd. Hvordan blir det med samvær hos dere etter soning?

Hilsen hun med lignende erfaring over..

Anonymous poster hash: 7c82e...e67

Hei.

Han ringer hver lørdag. Han er på lav sikkerhet. Det er strengere på høy sikkerhet. Vi har kun vært og besøkt ham en gang. Det gikk ikke så bra.

Om jeg trenger å få tak i han(sjeldent, men noen ganger ang pass, legetime osv) må jeg ringe enten til fengsels-sosionomen eller vakta og be de be han ringe meg. Ofte ringer han da ikke tilbake hvis han ikke anser det som viktig for HAM..

Jeg vet ikke hvordan det blir med samvær etter soning, men jeg vet at noe samvær blir det, men det er vanskelig å si hvor mye. Det er jo en rekke ting som spiller inn... Etter endt straffesak havnet vi i en samværssak og da tok jeg ut midlertidig forføyning og stanset alt samvær et halvt år før soning. Etter det hadde han to samvær i mnd a la 2/3timer med tilsyn.

Ser kanskje for meg noe lignende når han kommer ut, men da for de minste barna, det største barnet vil helst aldri se ham igjen, noe han ikke aksepterer.

Det som gjør meg oppgitt er at han ikke oppsøker noen form for hjelp og alltid får sympati fordi han leker offer. Heldigvis har jeg barnevernet som støtter meg, og det blir nok det utslagsgivende når vi møtes i retten nå.

Anonymous poster hash: 98e4c...665

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...