Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Når en mann sitter i fengsel for familievold og krever samvær. Hvorfor får han overhodet rettsmøte? Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Det formelle tilsier vel at han har rett til å få saken sin bedømt. Men når årsaken er familievold så vil jeg tro han ikke får samvær!? Jeg har full forståelse for at det kan virke ganske horribelt bare at det skal vurderes. Det må jo være veldig stressende for de som er involvert. Av og til går foreldres rettigheter dessverre noe foran barnas, selv om det egentlig ikke skal være slik :/ Anonymous poster hash: e5d97...e5f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Barna vil ikke. Sist samvær endte med bekymringsmelding til barnevernet da far fortsatt utsetter tidligere familie for psykisk vold. Nå krever han nytt rettsmøte fordi mor og barna ikke besøker han og ikke alltid får tatt telefonen når han ringer Anonymous poster hash: 98e4c...665
Marriet Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Barna vil ikke. Sist samvær endte med bekymringsmelding til barnevernet da far fortsatt utsetter tidligere familie for psykisk vold. Nå krever han nytt rettsmøte fordi mor og barna ikke besøker han og ikke alltid får tatt telefonen når han ringer Anonymous poster hash: 98e4c...665 Dersom dette er tilfelle og kan dokumenteres vil jeg jeg tro det blir avslått av tingretten(?) I prossessen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Dersom dette er tilfelle og kan dokumenteres vil jeg jeg tro det blir avslått av tingretten(?) I prossessen. Neida, en skulle tro det, men retten kaller inn til møte. Alt for at denne mannen skal få sin vilje. Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 Kan jeg spørre om hva som gjorde at han fikk fenselstraff? Hva gjorde han? Anonymous poster hash: 9f2e7...0dd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 Kan jeg spørre om hva som gjorde at han fikk fenselstraff? Hva gjorde han? Anonymous poster hash: 9f2e7...0dd Familievold. Det står i HI. Dømt for over fire år med psykisk og fysisk mishandling Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #9 Skrevet 9. juni 2016 Familievold. Det står i HI. Dømt for over fire år med psykisk og fysisk mishandling Anonymous poster hash: 98e4c...665 Takk for svar, ja jeg så det i HI. Jeg lever også under psykisk mishandling og orøver og komme meg unna. Derfor jeg spør Anonymous poster hash: 9f2e7...0dd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #10 Skrevet 9. juni 2016 Takk for svar, ja jeg så det i HI. Jeg lever også under psykisk mishandling og orøver og komme meg unna. Derfor jeg spør Anonymous poster hash: 9f2e7...0dd Skulle gjerne gitt deg tips, men jeg klarte ikke gå før han forsøkte å drepe meg og slo det ene barnet. Da ringte jeg politiet. Hadde det ikke skjedd hadde jeg nok vært fanget enda Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #11 Skrevet 9. juni 2016 Skulle gjerne gitt deg tips, men jeg klarte ikke gå før han forsøkte å drepe meg og slo det ene barnet. Da ringte jeg politiet. Hadde det ikke skjedd hadde jeg nok vært fanget enda Anonymous poster hash: 98e4c...665 Huff, så grusomt. Var han så voldelig hele tiden, eller begynte det litt smått? Anonymous poster hash: 9f2e7...0dd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #12 Skrevet 9. juni 2016 Huff, så grusomt. Var han så voldelig hele tiden, eller begynte det litt smått? Anonymous poster hash: 9f2e7...0dd Det begynte med at han var sjalu og rakket ned på vennene mine. Isolerte meg uten at jeg forsto det. Ble uplanlagt gravid og sånn forløp det.. Så slo han meg i 2008 etter en krangel. Ringte politiet, men jeg trakk meg fra det og betalte boten hans. Vi fikk så to barn til, og fra 2010 eskalerte den psykiske fysiske og latente volden. Jeg ønsket hver dag at han skulle dø, så jeg slapp å leve resten avmitt liv med ham, og jeg turte ikke gå fra ham for jeg var redd Nå er han i fengsel, og jeg hadde håpet på 'fri' mens han var der.. Men den hang ei han har ny kjæreste som støtter ham. Er dypt bekymret for den dagen han kommer ut Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #13 Skrevet 9. juni 2016 Det begynte med at han var sjalu og rakket ned på vennene mine. Isolerte meg uten at jeg forsto det. Ble uplanlagt gravid og sånn forløp det.. Så slo han meg i 2008 etter en krangel. Ringte politiet, men jeg trakk meg fra det og betalte boten hans. Vi fikk så to barn til, og fra 2010 eskalerte den psykiske fysiske og latente volden. Jeg ønsket hver dag at han skulle dø, så jeg slapp å leve resten avmitt liv med ham, og jeg turte ikke gå fra ham for jeg var redd Nå er han i fengsel, og jeg hadde håpet på 'fri' mens han var der.. Men den hang ei han har ny kjæreste som støtter ham. Er dypt bekymret for den dagen han kommer ut Anonymous poster hash: 98e4c...665 Høres skremmende ut som min mann, bortsett fra at han aldri har slått, men klyper og tar meg hardt i armen, og har dratt meg bortover gulvet etter armene. Truer med å gjøre livet mitt til et helvete hvis jeg går og kaller meg stygge ting hver dag. Jeg er så redd for at han skal få hovedomsorgen, for jeg har jo ingen bevis Anonymous poster hash: 9f2e7...0dd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #14 Skrevet 9. juni 2016 Høres skremmende ut som min mann, bortsett fra at han aldri har slått, men klyper og tar meg hardt i armen, og har dratt meg bortover gulvet etter armene. Truer med å gjøre livet mitt til et helvete hvis jeg går og kaller meg stygge ting hver dag. Jeg er så redd for at han skal få hovedomsorgen, for jeg har jo ingen bevis Anonymous poster hash: 9f2e7...0dd Stygt å si det, men det er nesten 'bra' at jeg ble banket den siste gangen, ellers hadde jeg ikke overlevd de samværsrundene i retten. Selv med en voldsdom syns sakkyndig han og hans nye kjæreste må få se barna. Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #15 Skrevet 9. juni 2016 Det begynte med at han var sjalu og rakket ned på vennene mine. Isolerte meg uten at jeg forsto det. Ble uplanlagt gravid og sånn forløp det.. Så slo han meg i 2008 etter en krangel. Ringte politiet, men jeg trakk meg fra det og betalte boten hans. Vi fikk så to barn til, og fra 2010 eskalerte den psykiske fysiske og latente volden. Jeg ønsket hver dag at han skulle dø, så jeg slapp å leve resten avmitt liv med ham, og jeg turte ikke gå fra ham for jeg var redd Nå er han i fengsel, og jeg hadde håpet på 'fri' mens han var der.. Men den hang ei han har ny kjæreste som støtter ham. Er dypt bekymret for den dagen han kommer utAnonymous poster hash: 98e4c...665 Den nye dama høres nesten ut som hun som laget en lang tråd for en stund siden om at hun var sammen med en som satt i fengsel for vold mot eksen og barna..og at hun støttet han. Hun betalte barnebidragene hans, og selv om han visstnok var sterilisert, trodde hun at hun kanskje var gravid med ham. Anonymous poster hash: 950f8...b18
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #16 Skrevet 9. juni 2016 Den nye dama høres nesten ut som hun som laget en lang tråd for en stund siden om at hun var sammen med en som satt i fengsel for vold mot eksen og barna..og at hun støttet han. Hun betalte barnebidragene hans, og selv om han visstnok var sterilisert, trodde hun at hun kanskje var gravid med ham. Anonymous poster hash: 950f8...b18 Jeg kan bekrefte at det er dama til eksen. Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #17 Skrevet 9. juni 2016 Den nye dama høres nesten ut som hun som laget en lang tråd for en stund siden om at hun var sammen med en som satt i fengsel for vold mot eksen og barna..og at hun støttet han. Hun betalte barnebidragene hans, og selv om han visstnok var sterilisert, trodde hun at hun kanskje var gravid med ham. Anonymous poster hash: 950f8...b18 Tenkte og på det Anonymous poster hash: 7e7c4...daa
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #18 Skrevet 9. juni 2016 Jeg kan bekrefte at det er dama til eksen. Anonymous poster hash: 98e4c...665 At du tør å legge det ut her og bekrefte hvem dere er, hvis hun er her enda så får jo han vite det med en gang. Anonymous poster hash: 7e7c4...daa
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #19 Skrevet 9. juni 2016 At du tør å legge det ut her og bekrefte hvem dere er, hvis hun er her enda så får jo han vite det med en gang. Anonymous poster hash: 7e7c4...daa For all del - da kan jo hun forklare at hun legger ut private meldinger fra meg.. Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #20 Skrevet 9. juni 2016 Saken er uansett at jeg er fryktelig sliten av dette med eksen. Jeg forstår heller ikke logikken hans i å reise sak NÅ mens han sitter inne. Jeg er så trøtt og sliten av å krangle med han. Jeg vil bare ha et normalt liv så lenge han er vekke, men han virker å gi totalt faen i at dey er vanskelig for barna å ha en slik pappa. Jeg vet ikke min arme råd. Har vurdert å be legen om erklæring på at jeg ikke kan møte han. Jeg får aldri fred fra denne saken og det gjør meg gal. Jeg er så jævlig drittlei Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #21 Skrevet 9. juni 2016 Altså...Hvis kjæresten til eksen også er på dette forumet bør du ikke skrive her. Bensin på bålet! Anonymous poster hash: bfe18...a0f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #22 Skrevet 9. juni 2016 Jeg husker tråden. Hans nye kjæreste virket i beste fall ekstremt naiv... Håper barna dine slipper å se sin far mer, hvis det du skriver i hi stemmer. Klem til deg. Så bra at du kom deg unna! Anonymous poster hash: 9ed85...fc8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #23 Skrevet 9. juni 2016 Jeg husker tråden. Hans nye kjæreste virket i beste fall ekstremt naiv... Håper barna dine slipper å se sin far mer, hvis det du skriver i hi stemmer. Klem til deg. Så bra at du kom deg unna! Anonymous poster hash: 9ed85...fc8 Det er jo ikke så enkelt. Jeg er veldig opptatt av at forholdet til far ikke skal bli helt ødelagt. For det er fortsatt er barn her som savner sin pappa utrolig mye. Og det må man høre og jeg skal ikle nekte han å se barna hvis de vil se han, men jeg ønsker å begrense det og ha rammer. Jeg skulle ønske at det faktisk gikk bedre, for tro det eller ei - han er jo glad i sine barn og er også flink med de når han ikke er sint. han er den eneste faren de har. Men det som ødelegger så mye er disse stadige rettsmøtene og anklager over bordet, det sliter veldig på meg. Ikke forstår jeg hvorfor han skal gå til sak mot meg et år før han slipper ut heller. Det rare er at jeg snakket med ham etter han hadde hatt telefonkontakt m barna i helgen, og da var han hyggelig - altså så hyggelig han klarer mot meg. Og så kommer dette i dag?????? Er det rart man blir gal? Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #24 Skrevet 9. juni 2016 Skulle nesten tro det var min eks du skrev om. Han sitter inne for akkurat det samme og jeg gruer meg til han kommer ut. Han har ny dame som venter på han utenfor. Tenker jeg må gå rettens vei igjen for å få redusert samvær, eller fått det ordnet med tilsyn. Barnet vil gjerne være med faren selv om det ikke er bra for h*n. Hva gjør du nå da? Har du advokat som hjelper deg? Anonymous poster hash: 7c82e...e67
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #25 Skrevet 9. juni 2016 Skulle nesten tro det var min eks du skrev om. Han sitter inne for akkurat det samme og jeg gruer meg til han kommer ut. Han har ny dame som venter på han utenfor. Tenker jeg må gå rettens vei igjen for å få redusert samvær, eller fått det ordnet med tilsyn. Barnet vil gjerne være med faren selv om det ikke er bra for h*n. Hva gjør du nå da? Har du advokat som hjelper deg? Anonymous poster hash: 7c82e...e67 Jeg har advokat, heldigvis. Samme som i straffesaken. Veldig flink. Tror du at vi to kanskje kunne utvekslet erfaringer? Anonymous poster hash: 98e4c...665
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå