Gå til innhold

Forventer dere at mannen sier hvor han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er det en selvfølge at man sier i fra hvor man drar hen. Hvorfor skulle man ikke fortelle det liksom? Har man noe å skjule tenker jeg da. 

Anonymous poster hash: 3aa03...42d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri tenkt over det, men ja, jeg tror vi begge forventer det av hverandre. Noe annet ville vært vanskelig med tre barn. Vi har begge full oversikt over egne og hverandres planer døgnet rundt, som en familie så tror jeg det er nødvendig. Trenger ikke detaljer, men det er jo fint at vi vet hvor den andre oppholder seg.

Anonymous poster hash: afad4...918

Skrevet

Hadde vi hatt det sånn fra starten så kunne jeg nok levd fint med å ikke vite hvor han var til enhver tid, bare jeg visste sånn ca når jeg kunne vente ham tilbake og han var tilgjengelig på telefon. Slike ting blir jo en nødvendighet når man driver en familie og et hjem sammen.

Men han har alltid sagt helt automatisk hvor han skal når han drar noe sted, så hvis han plutselig sluttet med det nå så hadde jeg begynt å lure...

Anonymous poster hash: de597...3bc
Skrevet

Vi sier selvsagt i fra til hverandre om hva vi skal og sier i fra når vi drar og forventer å være hjemme. Vi har også felles kalender, så vi ser jo der hvor den andre er om det er noe som er avtalt.

Anonymous poster hash: 68067...977
Skrevet

Har jeg alltid tatt som en selvfølge. Hvis han skal trene, trenger jeg ikke å vite sammen med hvem og hvor. Skal han handle, trenger jeg ikke å vite hva, skal han på kino, trenger jeg ikke å vite med hvem og hvilken film osv. Ville synes det var veldig merksnodig om han bare sa "jeg drar".

Skrevet

Problemstillingen blir for meg helt fjern. I vårt hus vet vi alltid hvor de andre medlemmene i husholdningen skal og ca når de kommer hjem.

Noe annet er jo helt fjernt i mitt hode, all den tid man deler hus, bil, unger og middagsbord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...