Gå til innhold

Barbere av håret til en jente som mobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er jo ikke helt god selv da. Du sier jo at det er mer "greit" å mobbe noen enn andre. Det er det selvsagt ikke! Du rangerer mennesker!

Anonymous poster hash: cbf38...b01

Jeg sier faktisk ikke at det er greit å mobbe folk. Jeg sier ikke at friske mennesker er mindre verdt en kreftsyke folk. Så jeg rangerer ikke hvor mye mennesker er verdt. Kanskje på tide å lese alt før du svarer. Mobbing er forkastelig uansett.

Anonymous poster hash: 04fe7...a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett videoen du sikter til. Men for å lære unger at man ikke skal være ekkel mot andre, hjelper det ikke å være ekkel mot dem selv! Drøy konsekvens. Dersom mor gjør såpass forferdelige ting med barnet sitt, hvem vet hva mer ungen gjennomgår hjemme? Jeg tenker at barn som mobber i noen tilfeller ikke har det så bra hjemme. De utagerer da ved å være ekkel med andre.

Ville fått barnet til å si unnskyld med personlig oppmøte hos mobbeofferet og bytter skole på mitt barn om ikke mobbingen opphørte umiddelbart.

Anonymous poster hash: c2b18...cf6

Skrevet

Dette er en mamma med null-toleranse for mobbing tenker jeg. Problemet oppstod, mor ble rasende/skuffet/fortvilet og barberte hodet til datteren. Hun gjør nok ikke det igjen. Og håret vokser ut likevel. Gi barna et snev av hvordan andre har det! Tipp topp. Ikke en dårlig mor og ikke mishandling!

Anonymous poster hash: 2ce39...40c

Her tar du helt feil!

Anonymous poster hash: c754b...335

Skrevet

En som mobber en kreftsyk er virkelig et råttent menneske, og her nytter det ganske sikkert ikke å "ta en alvorsprat om empati og konsekvenser", som en naiv innlegger skriver her. Kanskje det å bli barbert av eget hår kan få henne til å ta ansvar for egne handlinger.

Anonymous poster hash: 80bed...e3d
Skrevet

Enig med de som sier en frisør kunne klippet henne kort så hun kunne donert håret. Det verste her synes jeg er filmingen og publisering av filmen på nett. Det er virkelig drøyt.

Anonymous poster hash: 60768...f09

Skrevet

Enig med de som sier en frisør kunne klippet henne kort så hun kunne donert håret. Det verste her synes jeg er filmingen og publisering av filmen på nett. Det er virkelig drøyt.

Anonymous poster hash: 60768...f09

Enig. Ydmykelse som barneoppdragelse er virkelig bak mål altså. Publisere straff på internett? Direkte ondskapsfullt.

Sannsynligheten for at datteren lærer at mamma er ustabil og hevngjerrig er større enn at datteren lærer empati for kreftsyke.

Anonymous poster hash: c5588...62a

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne den?!

Anonymous poster hash: 55929...c30

Skrevet

Jeg syns straffen er grei får da lærer hun av feilien hun har gjort og på INGEN måte barnemishandling, ungen blir ikke slått!

Og vis ungen ikke lærer på den lette måten så får den bare ta konsekvensene får hva hun har gjort. Hår er hår den vokser ut uansett så ser ikke hva som er så "forferdelig" med dette.

Anonymous poster hash: 8bcf0...285

Skrevet

Sikker på at dette er ekte?

Noen som har link?

Anonymous poster hash: 35aa8...d01

Skrevet

Jeg hadde også klikket hvis jeg hadde fått beskjed om at datteren min hadde mobbet en kreftsyk.

Her vet vi nok ikke hva som har blitt sagt og gjort, men jeg synes det er på sin plass.

Hun mister jo bare håret sitt, hun er ikke syk, og håret vokser ut igjen. Så får hun forhåpentligvis tenkt litt over hva hun har gjort.

Å være mor til en mobber..... Grøss og gru hvor flau og sint jeg hadde vært. Ville gjort alt for å fått en stopp på det jeg også.

Barbere håret hennes er helt klart innafor hvis hun ikke viser tegn til anger.. ( det har hun tydeligvis ikke gjort, siden mor er så sinnt)

Anonymous poster hash: 714e9...21d

Skrevet

Dette er en mamma med null-toleranse for mobbing tenker jeg. Problemet oppstod, mor ble rasende/skuffet/fortvilet og barberte hodet til datteren. Hun gjør nok ikke det igjen. Og håret vokser ut likevel. Gi barna et snev av hvordan andre har det! Tipp topp. Ikke en dårlig mor og ikke mishandling!Anonymous poster hash: 2ce39...40c

En mamma med null toleranse mobber ikke selv og legger det ut på nettet til evig tid! Resten av LIVET kan folk, arbeidsgivere osv google seg frem til dette, barnebarn kan google at mormor mobbet ei kreftsyk og fikk håret klippet av.

Ikke dårlig mor og mishandling, sier du?!

Anonymous poster hash: 02917...e11

Skrevet

Hun ble ikke barbert pga hun mobbet en kreftsyk jente. Hun ble barbert av håret fordi hun hadde en kjæreste bak moren sin rygg! Dette vet jeg fordi den er sigøynere og språket kan jeg.

Anonymous poster hash: acdd7...fe8

Skrevet

Hun ble ikke barbert pga hun mobbet en kreftsyk jente. Hun ble barbert av håret fordi hun hadde en kjæreste bak moren sin rygg! Dette vet jeg fordi den er sigøynere og språket kan jeg.

Uffda..stakkars jente. Moren er ille.

Barbere vekk håret har vært straff i uendelig tid. Horer, hekser og forrædere har alltid blitt barbert. Og uheldige dronninger..

Anonymous poster hash: c5588...62a

Skrevet

Enda verre 😞

Anonymous poster hash: e882e...f12

Skrevet

Jeg syns straffen er grei får da lærer hun av feilien hun har gjort og på INGEN måte barnemishandling, ungen blir ikke slått!

Og vis ungen ikke lærer på den lette måten så får den bare ta konsekvensene får hva hun har gjort. Hår er hår den vokser ut uansett så ser ikke hva som er så "forferdelig" med dette.

Det er trist at folk med så lite innsikt som deg får lov til å ha barn.

Skrevet

Er jo grusomt om jenta mobber en som er kreftsyk, men konsekvensen synes jeg er drøy. De voksne må være et godt eksempel, eller er det slik at om ungen din slår noen skal du slå ungen, om ungen din sier noen er feit skal du begynne å kalle ungen din feit, at om ungen din lyver så skal du lyve til ungen?

Ydmykelse og misbruk er ikke god oppdragertaktikk!

Anonymous poster hash: 02917...e11

Helt enig.

Skrevet

Det er trist at folk med så lite innsikt som deg får lov til å ha barn.

Ok👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...