Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #26 Skrevet 8. juni 2016 Sliter litt med å forstå hva som blir skrevet i noen av svarene her... Jeg er overhodet ikke sjalu på mor, hvorfor i alle dager? Jenta klager svært lite , men hun må da få lov å få en reaksjon og si hva hun mener ! Det er ikke greit at en forelder bare gir f og lar andre ta seg av barna sine. Det er ikje greit å bli frastjålet bursdagspenger, julegaver og sparepenger! Det er heller ikke greit å få nok et nei til feks kino samtidig som mor kjøper en sixpack og 40 prince! Da er det jammen lov å bli både sint og lei seg. Og det prater vi oss gjennom. I alle år har vi prøvd å bortforklare litt og pynte på sannheten, men hun ser det jo selv! Har virkelig jobbet for at mor skal komme seg på beina, men ingenting skjer. Til dere andre , takk for fine svar. Anonymous poster hash: 9b2d4...271 Du må tåle å høre andre syn 😂 Men altså, selvfølgelig har jenta lov til å reagere, selvfølgelig har dere lov å bekrefte hennes følelser og hjelpe henne igjennom det. Selvfølgelig er det ingen ok oppførsel fra mor, men min livserfaring har lært meg at det finnes så jævlig mye mellom himmel og jord vi aldri vil forstå. For å beskytte oss selv må vi bare akseptere og bearbeide. Når du har behov for å klage på mor her inne og opphøye deg selv synes ikke jeg det høres ut som om du kanskje takler dette særlig bra og det er trist for jenta, moren og deg selv. Husk jenta husker alt du sier og uttrykk etc du har også... Ikke bare morens. Å forholde seg nøytral så godt rå er er ikke enkelt, men du vil vinne på det i lengden Anonymous poster hash: c7408...7a5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #27 Skrevet 8. juni 2016 Ellers noen problemer? Som at jeg ikke er hi? Har du røyka sokkene dine? Anonymous poster hash: 7a198...975 Du høres over gjennomsnittelig aggressiv ut faktisk og det vil jeg faktisk anse å måtte være et problem for deg! Men god bedring 😘 Anonymous poster hash: c7408...7a5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #28 Skrevet 8. juni 2016 Du må tåle å høre andre syn 😂 Men altså, selvfølgelig har jenta lov til å reagere, selvfølgelig har dere lov å bekrefte hennes følelser og hjelpe henne igjennom det. Selvfølgelig er det ingen ok oppførsel fra mor, men min livserfaring har lært meg at det finnes så jævlig mye mellom himmel og jord vi aldri vil forstå. For å beskytte oss selv må vi bare akseptere og bearbeide. Når du har behov for å klage på mor her inne og opphøye deg selv synes ikke jeg det høres ut som om du kanskje takler dette særlig bra og det er trist for jenta, moren og deg selv. Husk jenta husker alt du sier og uttrykk etc du har også... Ikke bare morens. Å forholde seg nøytral så godt rå er er ikke enkelt, men du vil vinne på det i lengden Anonymous poster hash: c7408...7a5 Hva vet du om hva jeg sier til jenta? Dette er en anonymforum, et sted jeg kan tømme mine tanker. Dette er da ikke noe jeg sier til henne. Skjønner du er ute etter å krangle, det gidder ikke jeg . Anonymous poster hash: 9b2d4...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå