Gå til innhold

Grunn til bekymring? Kosthold hos naboen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melde noen til barnevernet pga PØLSESPISING:D! sannelig det mest artige jeg har lest her inne:D:D kommer til å le av det i hele dag! Takk for en riktig god latter, jeg humrer ennå i skjegget jeg ikke har! Kommer til å tenke på det i hele dag! PØLSESPISING;D

Anonymous poster hash: 5e162...b5b

Jeg vokste opp på pølser og skulle ønske noen hadde meldt fra til noen. Foreldrene mine visste ikke bedre og kunne trengt litt veiledning. Et sunt og variert kosthold er en del av det å gi god omsorg (i alle fall her i landet hvor vi har den muligheten). Det er faktisk utrolig hemmende å være så kresen som man blir av å bare spise pølser, samt at jeg har måttet ta slankeoperasjon etter at jeg ble voksen.

Anonymous poster hash: f795e...5ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg HI, du kommer ikke langt med å melde de inn til barnevernet, har (dessverre) prøvd meg på det selv, beskjeden: Å gi barna sine mat, selv om det er usunn mat, er ikke omsorgssvikt.

Følte meg dum som et brød etter det der, la folk spise som de vil, bare synd de ikke ser at ungene som regel ender opp med fedmeproblem når de blir eldre også :/

Anonymous poster hash: 97e22...88b
Skrevet

Grillmat er usunt uansett - kreftfremkallende så dere alle burde meldes.

Idiot.

Anonymous poster hash: e7505...4e9

Skrevet

Skjønner ikke at folk våger å legge frem så konkrete problemstillinger. Her er det mye detaljer som gjør hi lett å kjenne igjen. Hvem som laget hva av mat.

Og da å skrive som om dette er noe for bv.

Hvordan tør du det og kanskje bli gjenkjent av de tynnfeite naboene?

Anonymous poster hash: c3e06...561

Skrevet

Vel, blir jeg gjenkjent så vet de i det minste hva jeg mener?

Anonymous poster hash: 8750f...ed3

Skrevet

Vel, blir jeg gjenkjent så vet de i det minste hva jeg mener?

Så da kan du jo si det til de også da.

Hadde jeg kjent igjen naboen beskrive meg og min familie slik her inne og snakket om bv så hadde jeg stått på døra til den naboen ganske raskt.

Skrevet

Så da kan du jo si det til de også da.

Hadde jeg kjent igjen naboen beskrive meg og min familie slik her inne og snakket om bv så hadde jeg stått på døra til den naboen ganske raskt.

OK, for å skjelle meg ut fordi de spiser pølser? Høres litt fjernt ut

Skrevet

Synes dere som latterliggjør HI bør gå litt i dere selv. Dersom det faktisk er tilfellet at foreldre kun gir barna usunn og fetende mat, så er dette en form for praktisk omsorgssvikt. Å legge til rette for et kosthold som gir overvekt er ikke greit, og det er faktisk noe som det vil kunne bli reagert på og tatt grep i fohold til. Da snakker jeg IKKE om omsorgsovertakelse og andre dramatiske ting, men kursing og veiledning. Det skal nok imidlertid være ganske ekstremt før dette blir gjort, og pølser 14 dager på rad vil ikke være god nok grunn. 

Anonymous poster hash: 8dbf4...425
Skrevet

Hi, hvor mange dager har vi grillet sa du?

Og pølser, ja... hva barna spiser til frokost og kvelds har dessverre ikke den lange krokete nesa di fått med seg. Og tynnfeite? Har du sett deg selv i speilet?

Anonymous poster hash: 5eb61...3b1

Skrevet

Hi, hvor mange dager har vi grillet sa du?

Og pølser, ja... hva barna spiser til frokost og kvelds har dessverre ikke den lange krokete nesa di fått med seg. Og tynnfeite? Har du sett deg selv i speilet?

Anonymous poster hash: 5eb61...3b1

Haha, jeg vet veldig godt at du ikke er naboen min, men godt forsøk;)

Skrevet

Haha, jeg vet veldig godt at du ikke er naboen min, men godt forsøk;)

Hvordan kan du vite det? Gjenkjent flere her gjennom årene som kommer med detaljer

Anonymous poster hash: 48ec3...c65

Skrevet

Ring Helstrøm så kommer han og rydder opp.

Skrevet

PØLSEPOLITIET:D

Skrevet

PØLSEPOLITIET:D

🌭🚨

Anonymous poster hash: 15d9c...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...