Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Naboene våre spiser utrolig mye drittmat, de siste to ukene har de grillet pølser HVER dag. Aldri noe annet. På lørdag hadde vi grillfest i nabolaget, vi grillet biff, mais, tomater, laks med pesto, jeg laget grønn salat ved siden av, og et ektepar fra bulgaria hadde mange bulgarske delikatesser. Men hva tror dere naboen spiste? De spiste pølser. De rynket på nesen da jeg tilbød salat og en miniburger. Gutten i huset sier at de spiser wiener eller Grandiosa ellers. Jenta deres er litt tykkfallen, men foreldrene er tynnfeite. Jeg er bekymret for naboene. Bør jeg kontakte bv, hs eller noe? Anonymous poster hash: 8750f...ed3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Synes du bør ringe politiet og fylkeslegen. Og statsministeren. Og VG. Anonymous poster hash: b184c...e71
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Det syns jeg var litt i overkant Anonymous poster hash: 8750f...ed3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Ring internett! Anonymous poster hash: a7687...09c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Ta deg sammen. Anonymous poster hash: 2b5b6...bc5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Nei, det er ikke mitt problem, men jeg bryr meg faktisk om andres barn. Anonymous poster hash: 8750f...ed3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Jeg ville også reagert på dette. Pølser er ikke sunt Anonymous poster hash: 9bb2a...d66
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #9 Skrevet 8. juni 2016 Nei, det er ikke mitt problem, men jeg bryr meg faktisk om andres barn. Anonymous poster hash: 8750f...ed3 Skjønner at du syntes det er usunt. Men ikke så mye du får gjort med det. Og barna har nok blitt så kresne av å ikke få noe annet enn sånn mat. Har jeg sett flere eksempler på. Prøver å ikke henge meg opp i det selv om det er kjedelig å irriterende å være sammen med barn som kun spiser fiskepinner og pølser og ikke så mye annet og foreldre syntes det er helt greit. Prøver da å fokusere kun på kostholdet til mine barn og hvordan vi spiser. Det eneste du oppnår er å bli uvenn med naboen din. Anonymous poster hash: 763c8...cfc
Fru vims Skrevet 8. juni 2016 #10 Skrevet 8. juni 2016 Skjønner at du syntes det er usunt. Men ikke så mye du får gjort med det. Og barna har nok blitt så kresne av å ikke få noe annet enn sånn mat. Har jeg sett flere eksempler på. Prøver å ikke henge meg opp i det selv om det er kjedelig å irriterende å være sammen med barn som kun spiser fiskepinner og pølser og ikke så mye annet og foreldre syntes det er helt greit. Prøver da å fokusere kun på kostholdet til mine barn og hvordan vi spiser. Det eneste du oppnår er å bli uvenn med naboen din. Anonymous poster hash: 763c8...cfc Skulle ikke være anonym da.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #11 Skrevet 8. juni 2016 Biff og miniburger er heller ikke sunt Anonymous poster hash: 15d9c...f44
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #12 Skrevet 8. juni 2016 Biff og miniburger er heller ikke sunt Anonymous poster hash: 15d9c...f44 Burger er jeg enig i, men hva er usunt med biff? Anonymous poster hash: 5c48c...304
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #13 Skrevet 8. juni 2016 Biff og miniburger er heller ikke sunt Anonymous poster hash: 15d9c...f44 Burger er jeg enig i, men hva er usunt med biff? Anonymous poster hash: 5c48c...304
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #14 Skrevet 8. juni 2016 Jeg er enig i at burger ikke er sunt, men en burger med litt grønnsaker på er sunnere enn pølser hver dag. Når ungene deres er her spiser de aldri maten jeg lager med mindre det er... Pølser. Mulig jeg er en dårlig kokk, og at maten ikke er god, men det er helt vanlig mat og de har aldri smakt Anonymous poster hash: 8750f...ed3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #15 Skrevet 8. juni 2016 Burger er jeg enig i, men hva er usunt med biff? Anonymous poster hash: 5c48c...304 Rødt kjøtt er en belastning for tarmene og ikke sunt i overdrevne mengder. Anonymous poster hash: 15d9c...f44
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #16 Skrevet 8. juni 2016 Rødt kjøtt er en belastning for tarmene og ikke sunt i overdrevne mengder. Anonymous poster hash: 15d9c...f44 Nei, pølse-'muk er mye bedre enn renskåret oksekjøtt, natta. Anonymous poster hash: 8750f...ed3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #17 Skrevet 8. juni 2016 Nei, pølse-'muk er mye bedre enn renskåret oksekjøtt, natta. Anonymous poster hash: 8750f...ed3 Hvor har jeg skrevet at pølser er sunt? Natta sjøl 😂 Anonymous poster hash: 15d9c...f44
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #18 Skrevet 8. juni 2016 Hvor har jeg skrevet at pølser er sunt? Natta sjøl 😂 Anonymous poster hash: 15d9c...f44 Men det handlet ikke om den biffen jeg serverte, jeg tør å spise litt usunt en gang i blant, her er det snakk om pølse hver dag!Men OK, skal ikke bry meg i naboens saker Anonymous poster hash: 8750f...ed3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #19 Skrevet 8. juni 2016 Haha og herre min hatt! Har du tenkt å melde noen til BARNEVERNET fordi de spiser for mye PØLSER!????? jeg tror verden har blitt gal, eller så er det folk her inne som er riv ruskende gale. Hvilket Angiversamfunn er det du prøver å skape? Har du ikke hørt om å PRATE med folk? Syns du det er så ille at du må bry deg, så SNAKK med naboen din! Du har tydeligvis ikke mye å gjøre om du greier å følge med på hva naboen griller hver kveld. Melde noen til barnevernet pga pølsespising er det sykeste jeg har hørt om. Stakkars ungene dine som må bo med en så nervrotisk mor. Melde du, så får de på barnevernet seg en god latter, regner med at de trenger det mellom alle de alvorlige sakene de faktisk sitter med! Anonymous poster hash: 5e162...b5b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #20 Skrevet 8. juni 2016 Hva betyr det at de er tynnfeite? Anonymous poster hash: a221c...fd2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #21 Skrevet 8. juni 2016 Hva betyr det at de er tynnfeite?Anonymous poster hash: a221c...fd2 Altså, jeg mener hvordan ser en tynnfeit person ut? Er ikke et ord jeg har hørt før. Anonymous poster hash: a221c...fd2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #22 Skrevet 8. juni 2016 Altså, jeg mener hvordan ser en tynnfeit person ut? Er ikke et ord jeg har hørt før. Anonymous poster hash: a221c...fd2 Helt vanlig ord her.. Det er mennesker som ikke er 'feite' men som har tynne arme, tynne ben, men dvask mage/dobbelthake. Litt kvapsete, men ikke svære. Mener ikke å legge meg opp i hva de gjør eller 'angi' de, men jeg er bekymret for at ene barnet deres blir stadig større, og at de ser ut til å aldri spise normal mat. Forøvrig bor vi tett, og nå som det er fint vær er vi ute, og da ser jeg jo hva de griller, skulle seriøst tro at jeg studerer de med lupe, eller trenger meg på. Jeg bor i huset ved siden av! Anonymous poster hash: 8750f...ed3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #23 Skrevet 8. juni 2016 Melde noen til barnevernet pga PØLSESPISING:D! sannelig det mest artige jeg har lest her inne:D:D kommer til å le av det i hele dag! Takk for en riktig god latter, jeg humrer ennå i skjegget jeg ikke har! Kommer til å tenke på det i hele dag! PØLSESPISING;D Anonymous poster hash: 5e162...b5b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #24 Skrevet 8. juni 2016 Lenge leve pølsepolitiet! Anonymous poster hash: a7687...09c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #25 Skrevet 8. juni 2016 ! JEG DØØØR!;D Anonymous poster hash: 5e162...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå