Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #26 Skrevet 8. juni 2016 Skal verden virkelig være slik at dersom man blir berettiget sint skal man ikke få lov å vise det igjennom klar tale? 😳 Jeg mener det må være en god ting å bli vant med det, så overlever man også kanskje de som ikke alltid gidder å være pedagogisk perfeksjonist ovenfor hvermannsen. Fint å oppleve litt og se det går utmerket bra forde! Meeeen får du psykiske problemer av å tenke på at noen andre faktisk kjeftet på ditt barn når det gjorde noe som jeg mener er langt over streken får du nesten for dere alles skyld bare holde han unna naboen. Tipper naboen vil sette pris på det også. Anonymous poster hash: ec7d5...a8c Den voksne kunne kanskje tatt seg tid til å vurdere situasjonen fremfor å ta alt i verste mening og øse seg opp og skrike? Dersom barnet virkelig klinte med vilje er det helt på sin plass å si fra, strengt men skikkelig. Hvis det var et uhell bør man i alle fall ikke skrike. Skjønner at dette var vondt, frustrerende og forvirrende for barnet. Anonymous poster hash: 6f08a...28a
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #27 Skrevet 8. juni 2016 Jeg syns det virker som om du prøver å bortforklare ungen din sin dårlige oppførsel med å mene at naboen ikke reagerte rett etter din oppfattning. Innse at du har mye ignen å gjøre med oppdragelsen du har feilet med så langt og be naboen så mye om unskyldning for barnet ditt sin oppførsel. Anonymous poster hash: 391bf...0e0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #28 Skrevet 8. juni 2016 Den voksne kunne kanskje tatt seg tid til å vurdere situasjonen fremfor å ta alt i verste mening og øse seg opp og skrike? Dersom barnet virkelig klinte med vilje er det helt på sin plass å si fra, strengt men skikkelig. Hvis det var et uhell bør man i alle fall ikke skrike. Skjønner at dette var vondt, frustrerende og forvirrende for barnet. Anonymous poster hash: 6f08a...28a Vi vet da svært lite om hvorvidt denne voksene virkelig SKREK, eller om ungene til hi bare er under middels skjøre eller vant om du vil på det område.Uansett, går du ut i verden for å forandre den etter din egen smak vil jeg ønske deg lykke til på ferden! I mitt hode er det best om ungene mine lærer seg at folk er forskjellige og at de må ta høyde for å befinne seg i ubehagelige situasjoner, spesielt om det er grunnet egen oppførsel, som i dette tilfellet. Anonymous poster hash: ec7d5...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå