Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #26 Skrevet 8. juni 2016 Noen som har stått opp med den gale foten først?.... Anonymous poster hash: 0734f...336
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #27 Skrevet 8. juni 2016 Trenger ikke regntøy i syden. Anonymous poster hash: 0734f...336
amandine Skrevet 8. juni 2016 #28 Skrevet 8. juni 2016 Jeg hadde garantert tatt med en jakke til hver av oss. ikke pokker om jeg vil være stuck på et kjøpesenter en hel dag eller to eller tre bare fordi det regner. Og paraply, det er ubrukelig om man ikke skal spasere, og det er det sjelden jeg gjør. Naboen var på Kreta for litt siden, de hadde fire av syv dager med regn.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #29 Skrevet 8. juni 2016 Hi, har du vært på Tusenfryd nylig, eller er folk bare utrolig krasse i dag? Anonymous poster hash: 4556d...388
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #30 Skrevet 8. juni 2016 Hi, har du vært på Tusenfryd nylig, eller er folk bare utrolig krasse i dag? Anonymous poster hash: 4556d...388 nei, men jeg tror kanskje en del her inne burde ta seg en tur dit Det er forresten regn der jeg skal i dag og. Men jeg har googlet og funnet ut at det er mulig å kjøpe poncho i syden:D Anonymous poster hash: 995a9...bdb
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #31 Skrevet 9. juni 2016 Syden er en såpass vid beskrivelse at det er litt vanskelig å svare. De færreste sydenland har regn i juni-juli det er nok derfor folk spør hvor. Jeg har aldri tatt med regntøy nei, litt av poenget er å reise til et sted med sol og varme så jeg har aldri trengt det. Anonymous poster hash: a3aec...350
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #32 Skrevet 9. juni 2016 Jeg hadde garantert tatt med en jakke til hver av oss. ikke pokker om jeg vil være stuck på et kjøpesenter en hel dag eller to eller tre bare fordi det regner. Og paraply, det er ubrukelig om man ikke skal spasere, og det er det sjelden jeg gjør. Naboen var på Kreta for litt siden, de hadde fire av syv dager med regn. Kreta har ofte ustabilt vær i mai så det er ikke så rart de fikk regn da. Jeg er på Kreta hver eneste sommer og har vært det i snart 20år- har regnet 2 netter i løpet av den tiden midt i juli/august. Kan være overskyet ja, men ekstremt sjelden med regn på høysommeren. Anonymous poster hash: a3aec...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå