Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #1 Skrevet 7. juni 2016 Hjelp en førstegangs her. Vi skal til syden (et av landene i 'syden' j i slutten av juni.. Det er selvsagt meldt mye regn fordi vi ikke klarer å reise til rett tid Har dere tatt med regntøy? Anonymous poster hash: 995a9...bdb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 nei, jeg har bare hatt med lett jakke, evt regntett til kvelden, selv om det regner er det veldig varmt. og selv om det regner komme runga til å bade. men hvilken syden sted er det dere skal som det er meldt regn allerede nå lurer jeg på og de fleste syden landene har da ikke mer enn 1-2 regndager i mnd på denne tiden. så da tenker jeg: skal du sydover? altså feks danmark? da hadde jeg kanskej vurdert det. Anonymous poster hash: 49164...c55
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Hvordan kan du vite at det er meldt regn nå så lenge før? Hvor i syden skal du? Det skal mye til at det regner hele tiden på tiden av året. Anonymous poster hash: 0d476...213
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Hvordan kan du vite at det er meldt regn nå så lenge før? Hvor i syden skal du? Det skal mye til at det regner hele tiden på tiden av året. Anonymous poster hash: 0d476...213 Jeg vet ikke, jeg ser bare at det er regn hele denne uka Anonymous poster hash: 995a9...bdb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Jeg vet ikke, jeg ser bare at det er regn hele denne uka Anonymous poster hash: 995a9...bdb det betyr jo ikke at det er det den uka du skal dit. Anonymous poster hash: 49164...c55
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 det betyr jo ikke at det er det den uka du skal dit. Anonymous poster hash: 49164...c55 Haha HVA Er det med dere! Jeg lurer bare på om jeg bør ta med regntøy siden det de siste ukene har regnet der, lol Anonymous poster hash: 995a9...bdb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 Nei, du tar ikke med regntøy til syden. Men du kan ta med paraply, i tilfellet. Anonymous poster hash: ff93b...309
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 Nei. Regntøy er varmt og ekkelt i typiske sydentemperaturer, og man tørker i en fei. Om du skal til f.eks Thailand er det høy sannsynlighet for regn på denne årstiden, men det kommer for det meste i voldsomme, kjappe skyll. Anonymous poster hash: ca8d9...f1a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #10 Skrevet 7. juni 2016 Vi har vært mange eksotiske steder. Vi har med en lett goretexjakke til hver av familiemedlemmene. Det er greit med en jakke og den er jo også grei å ha ved avreise og ankomst til/fra Norge. Kommer det en monsunskyll f.eks. så varer den noen timer og man er rimelig stuck uten. Paraply er ikke alltid lett da det kan blåse noe inni h.... Anonymous poster hash: e7837...3ad
Fandens Oldemor Skrevet 7. juni 2016 #11 Skrevet 7. juni 2016 Haha HVA Er det med dere! Jeg lurer bare på om jeg bør ta med regntøy siden det de siste ukene har regnet der, lol Anonymous poster hash: 995a9...bdb Det er ikke noe galt med svarene du har fått, så "HVA Er det med dere!" blir litt malplassert her. Til en annen gang kan det være lurt å si noe om hvor du skal, og å innse at vær kan endre seg på 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #12 Skrevet 7. juni 2016 Det er ikke noe galt med svarene du har fått, så "HVA Er det med dere!" blir litt malplassert her. Til en annen gang kan det være lurt å si noe om hvor du skal, og å innse at vær kan endre seg på 3 uker. Hva har det med saken å gjøre? Jeg spurte om folk pleier å ta med regntøy til syden, og det trenger dere ikke sted eller tid for å svare på? Anonymous poster hash: 995a9...bdb
Fandens Oldemor Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 Hva har det med saken å gjøre? Jeg spurte om folk pleier å ta med regntøy til syden, og det trenger dere ikke sted eller tid for å svare på? Anonymous poster hash: 995a9...bdb Syden er ikke ett land. Land er ulike.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 Syden er ikke ett land. Land er ulike. Jeg skrev at det regner. Jeg kaster ikke regntøyet mitt når det er sommer i Norge. Derfor spurte jeg om folk tar med regntøy til syden. Hvor jeg drar er jo ikke viktig. Anonymous poster hash: 995a9...bdb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #15 Skrevet 7. juni 2016 Jeg skrev at det regner. Jeg kaster ikke regntøyet mitt når det er sommer i Norge. Derfor spurte jeg om folk tar med regntøy til syden. Hvor jeg drar er jo ikke viktig. Anonymous poster hash: 995a9...bdb Du skrev ikke at det har regnet i 3 uker, du skrev at det er meldt regn når du skal dit i slutten av juni. Det er ingenting merkelig med svarene du har fått! Anonymous poster hash: 699f8...4c4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #16 Skrevet 7. juni 2016 Du skrev ikke at det har regnet i 3 uker, du skrev at det er meldt regn når du skal dit i slutten av juni. Det er ingenting merkelig med svarene du har fått! Anonymous poster hash: 699f8...4c4 Det er vel irrelevant hvor vi skal så lenge det er meldt regn så langt værmeldinga rekker? Jeg spurte om man tok med regntøy. Anonymous poster hash: 995a9...bdb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 Tar ikke med regnklær men kjøper paraply viss det blir regn:) Synes ikke det er teit at hi sport om dette... Å hun trenger faktisk ikke fortelle hvor hun skal (det har jo ingenting med saken å gjøre) Anonymous poster hash: caa65...696
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #18 Skrevet 7. juni 2016 Har aldri hatt regntøy med til "syden". Anonymous poster hash: e8891...492
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #19 Skrevet 7. juni 2016 Jeg kan love deg at det ikke er regn i syden i slutten av juni. Kanskje noen timer eller maks en dag. Har det regnet i tre uker, så er det nok et annet sted enn det vi regner for syden. Anonymous poster hash: 0d476...213
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #20 Skrevet 7. juni 2016 Har du taushetsplikt eller noe, hi, siden du ikke bare kan skrive " Mallorca" eller " Kreta"? Hvor er dette mystiske sydenlande t som må være så hemmelig? Anonymous poster hash: bbeac...e1b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #21 Skrevet 7. juni 2016 Har du taushetsplikt eller noe, hi, siden du ikke bare kan skrive " Mallorca" eller " Kreta"? Hvor er dette mystiske sydenlande t som må være så hemmelig? Anonymous poster hash: bbeac...e1b Haha, nei. Jeg ser bare ikke hvorfor jeg må oppgi hvor. Når jeg sier det regner. Jeg spør om man pleier å ta med regntøy. Ikke om det er sannsynlig med regn osv. Det er mer rart å ikke kunne svare på spørsmålet mitt enn at folk skal ettergå koordinater Anonymous poster hash: 995a9...bdb
Elsker livet Skrevet 7. juni 2016 #22 Skrevet 7. juni 2016 (endret) Haha, nei. Jeg ser bare ikke hvorfor jeg må oppgi hvor. Når jeg sier det regner. Jeg spør om man pleier å ta med regntøy. Ikke om det er sannsynlig med regn osv. Det er mer rart å ikke kunne svare på spørsmålet mitt enn at folk skal ettergå koordinater Anonymous poster hash: 995a9...bdb Når vi har vært i syden f.eks Malaga, har vi ikke hatt med regntøy. Er det en dag med regn har vi kjørt til et kjøpesenter, gått på barnekino og/eller bare vært i huset. Tatt et bad mellom regnskurene. Da har vi leid hus og hatt bil. Vi har også vært på typisk charter, og da har vi gått til og fra leiligheten bassenget/standa alt etter om det er opphold eller ei. Litt kjedelig om det regner 3 av 7 dager, men noen fine dager har det alltid vært. De dagene det har regnet har det også vært mye tordenvær. På Mallorca er mitt inntrykk at det så og si alltid er tordenvær sammen med regnet, da ønsker vi ikke å være ute uansett. Endret 7. juni 2016 av Elsker livet
*Miss Marple* Skrevet 7. juni 2016 #23 Skrevet 7. juni 2016 Nei, man trenger ikke regnklær i 'Syden'. Om det har regnet i to uker er sjansen stor for at det har regnet fra seg for en stund. Så sant du ikke skal til Thailand eller lignende for der er det jo regntid nå, men det visste dere vel alt i såfall. God tur.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 8. juni 2016 #24 Skrevet 8. juni 2016 Nei , tar aldri med regntøy når vi drar til syden😂
hms33 Skrevet 8. juni 2016 #25 Skrevet 8. juni 2016 Du har nok valgt feil "syden" hvis det skal regne en hel uke i slutten av juni 😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå