førskolelæreren Skrevet 7. juni 2016 #26 Skrevet 7. juni 2016 Det kommer mye generelt på slike møter. Det er også fint å se de andre foreldrene og kanskje slå av en prat? Fint om du kommer -så kan du gi videre info til din mann. Men mer detaljerte planer og opplegg for ditt barn vil du få av pedagogisk leder som har ansvar for den avdelingen barnet ditt skal gå på. Dette i august når barnet starter.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #27 Skrevet 7. juni 2016 Nei, det synes jeg ikke. Det er veldig forstyrrende Anonymous poster hash: 09dae...2d8 Så da er det bedre å ikke gå ? Jaja, da får jeg droppe møtet. Anonymous poster hash: 53017...f74
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #28 Skrevet 7. juni 2016 Så da er det bedre å ikke gå ? Jaja, da får jeg droppe møtet. Anonymous poster hash: 53017...f74 Hør med barnehagen hva de sier. Men det sier jo seg selv at det er forstyrrende med barn når det er møte Anonymous poster hash: 09dae...2d8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #29 Skrevet 8. juni 2016 Da er møtet overstått og det var interessant og nyttig! En stor stjerne i boka til mannen da han visst hadde ombestemt seg i løpet av dagen og allerede var på plass når jeg kom Vi fikk utdelt en mappe med informasjon, møte ped-lederne på huset, sett avdelingen, møtt andre foreldre og sett uteområdet. Veldig nytte og er glad for at begge dro på dete første møtet. Vi skal også tilbake med barnet på "bli-kjent" dag før sommeren, men da bare meg og barnet. Permisjon er over for lenge siden så blir spennende med barnehage i stedet for dagmamma :-) Anonymous poster hash: a723e...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå