Mamma_til_2 Skrevet 7. juni 2016 #26 Skrevet 7. juni 2016 Du trenger ikke lære deg Komtrollene for man skal skru av tv ol på knappen på tv/ boks. Mannen din kan lære seg og sette tv på auto av da skrus den av etter 2 timer om ikke noen avbryter det. Og lær mannen din husholdningsapparatene!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #27 Skrevet 7. juni 2016 Det er da for pokker ikke din jobb og alltid rydde og fikse etter han. Be han skru av den forbanna tv'en sjøl!! Du er ikke moren hans. jeg hadde bare latt den stå på Anonymous poster hash: 47abe...2fc
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #28 Skrevet 7. juni 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor alle mener HI er den vrange her? Skal hun også ta med seg sokkene han slenger på gulvet feks fordi hun likevel er den som vasker klær? Han må da kunne skru av selv når han er ferdig? Uavhengig av hvor mange knapper det er. Når man er ferdig med å bruke noe, rydder man etter seg! Anonymous poster hash: 6b5f7...225
Ylva og Mathilde Skrevet 7. juni 2016 #29 Skrevet 7. juni 2016 Hvis jeg hadde gjort det klart for ham at jeg ønsket at han skrudde av etter seg når han gikk, og han ikke gjorde det, hadde jeg bare fortsatt å nappe ut ledninger. Null stress.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #30 Skrevet 7. juni 2016 Enig med deg hi, du er ikke vrang, synes du skal fortsette å dra ut kontakten, så skal du se at etterhvert vil han begynne å slå av TV selv . For en latsabb 🤔 Anonymous poster hash: 31419...017
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #31 Skrevet 7. juni 2016 For et udugelig mannfolk. Her hadde jeg ikke bare nappa ut kontaktene, jeg hadde funnet mange andre måter å plage ham på helt til han lærte. 2-åringen min er jo bedre oppdratt enn mannen din. Anonymous poster hash: 06cc8...31e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #32 Skrevet 7. juni 2016 Hvis du skal skru av TV'n etter at HAN har brukt den, kan du jo like godt plukke opp undertøyet hans fra gulvet og putte det i skittentøyskurven, eller rydde hans asjett og glass etter frokost - and so on! Han må lære seg å rydde etter seg selv, og jeg skjønner at en filleting (som antagelig er en av mange filleting), kan bli til et gnagsår i hverdagen. Her må han bare skjerpe seg. Anonymous poster hash: 0afd9...722
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #33 Skrevet 7. juni 2016 Helt greit å røske ut ledningene om han ikke gidder å slå av! Men det høres jo ut som om du bor sammen med en unge da..... Anonymous poster hash: e79bd...f58
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #34 Skrevet 7. juni 2016 Høres veldig rart ut at du ikke får til å slå av tvn. Off-knappen er da stort sett lik? Anonymous poster hash: 88225...b5b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #35 Skrevet 7. juni 2016 Det er en av knapp på TVen også. Bruk den og la de andre boksene være. Eller sett et klistremerke på den fjernkontrollen som hører til TVen. Anonymous poster hash: 835ac...929
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. juni 2016 #36 Skrevet 7. juni 2016 Nei, du er ikke masete og sær. I min rettsal frifinnes du for mord. (dommen styrkes av utsagn om at avdøde ikke kan åpne oppvaskmaskinen).
Pobie Skrevet 7. juni 2016 #37 Skrevet 7. juni 2016 La alt stå på hvis han ikke skrur det av selv? Strømsløsing er kanskje det lille ekstra sparket han trenger for å huske det. Eller lær deg og slå av uten at det blir et irritasjonsmoment. Det er helt sikkert en veldig enkel teknikk som du kan lære på 2 minutter.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #38 Skrevet 7. juni 2016 Står den lenge nok på (om det er plasma) så vil skjermen brenne seg. La den stå på, så vil han etterhvert selv slå den av.. Anonymous poster hash: 1cd0b...c0e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #39 Skrevet 7. juni 2016 La alt stå på hvis han ikke skrur det av selv? Strømsløsing er kanskje det lille ekstra sparket han trenger for å huske det. Eller lær deg og slå av uten at det blir et irritasjonsmoment. Det er helt sikkert en veldig enkel teknikk som du kan lære på 2 minutter. God ide. Så kan hun nekte å vaske klærne hans, så må han lære seg hvordan vaskemaskinen funker. Tar max 2-3 min. Right? Ærlig talt, problemet her er ikke at hi ikke klarer å skru av TVen riktig, problemet er at hun har en evneveik mann som er dårlige oppdratt enn en liten unge. At hi begynner å skru av TVen for ham løser ingenting, for han vik fortsatt være evneveik. Jeg hadde gitt idioten EN advarsel, så hadde den TVen aldri funka igjen. Tipper han gjør det på trass for å tøffe seg litt og "vise den kjærringa at han FAEN ikke tar ordre fra noe kvinnfolk!" Anonymous poster hash: 06cc8...31e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #40 Skrevet 7. juni 2016 Hi, tror du at mannen din helt ærlig glemmer å skru av tv-en hver kveld? Eller er det ikke så farlig for ham at den står på, slik at han ikke gidder? Eller vet han at det irriterer deg, derfor lar han den stå på? Mannen min griser til håndtaket til kjøleskapet HVER DAG, men jeg tror han helt oppriktig glemmer seg og ikke merker at han gjør det. Anonymous poster hash: bfe17...38b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2016 #41 Skrevet 7. juni 2016 Hahaha! Det er jo det som er problemet! Han gjør aldri det! Vet ikke om han glemmer det eller bare ikke gidder. Og skjønner veldig godt at dere syns det er en filleting. Når jeg leser hva jeg skriver skjønner jeg det er vanskelig å sette seg inn i, men det er virkelig irriterende:p Anonymous poster hash: 43549...66f Hehe 😚😋💛det er du som lever med dette,så føler du det sånn så er det riktig følelser for deg😊mannfolk ass! La tvn stå på helt til han slår den av en dag selv ? Hehe.den siste som ser på tvn slår den jo av🤔 Anonymous poster hash: 94cf4...69a
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. juni 2016 #42 Skrevet 7. juni 2016 Hi, tror du at mannen din helt ærlig glemmer å skru av tv-en hver kveld? Eller er det ikke så farlig for ham at den står på, slik at han ikke gidder? Eller vet han at det irriterer deg, derfor lar han den stå på? Mannen min griser til håndtaket til kjøleskapet HVER DAG, men jeg tror han helt oppriktig glemmer seg og ikke merker at han gjør det. Anonymous poster hash: bfe17...38b Nysj, han vet da så godt at han griser. Men han driter i det, fordi han også vet at møkka etter han forsvinner på magisk vis, hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå