Gå til innhold

Må jeg bake til avslutning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

22 jenter i klassen, seks gutter. Jentene skal ta med kake. Tenker det blir lott i meste laget eller? Hater å bake

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo ikke ha 22 kaker. Ta med en kanne kaffe i stedet,



Anonymous poster hash: 21475...80a
Skrevet

Det får vi på skolen. Skal la være å bake da... Jeg hater kake

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

Skrevet

Ta med et fat oppskåret frukt, det pleier å være populært.



Anonymous poster hash: e0cff...7dc
Skrevet

Men hvis alle tenker sånn, så blir det jo ingen kake. Veldig rart å ikke sette opp en liste over hvem som skal ta med med hva. Man trenger jo ikke 22 kaker.....

Skrevet

Skal dere stille med noe kan du selvfølgelig ikke droppe det. 

 



Anonymous poster hash: d29ab...eb0
Skrevet

Ingen dør av at jeg ikke baker kake. Strengt tart er kake unødvendig. Og 22 stykker? Hadde vært bedre om gutta tok m kake

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

Skrevet

Dropp det! Så mange kaker spiser ingen. Det er jo mer enn et bryllup

 

Anonymous poster hash: 6a89f...610

Skrevet

Ingen dør av at jeg ikke baker kake. Strengt tart er kake unødvendig. Og 22 stykker? Hadde vært bedre om gutta tok m kake

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

Hvorfor spør du om

Du har bestemt deg

Allerede ? Om alle tenker som deg blir det ikke koselig avslutning gitt

 

Anonymous poster hash: 197f4...091

Skrevet

1. Hvis alle tenker som deg, blir det 0 kaker. Har man fått ansvaret for noe, kan man ikke droppe det uten videre fordi det vil gå ut over alle andre.

 

2. Det var en underlig fordeling: Alle jenteforeldrene baker kake. 22 kaker til 28 barn med foreldre blir nok i meste laget. Men likevel blir det feil å bare droppe det. Ta med noe annet, eller ta kontakt med klassekontakten og forhør deg.

Skrevet

Spør klassekontaktene om du heller skal ta med noe annet. Ikke bare droppe det.

 

Anonymous poster hash: 585bd...551

Skrevet

selvsagt tenker ikke ALLE som meg. Jeg har hatt med kake i fire år, og det blir alltid mye kake igjen, eleør fatet blir borte. I tillegg er det mange like kaker der. Jeg er drittlei det kakemaset på hver jævla avslutning! Jeg HATER Å BAKE!!!!!

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

Skrevet

selvsagt tenker ikke ALLE som meg. Jeg har hatt med kake i fire år, og det blir alltid mye kake igjen, eleør fatet blir borte. I tillegg er det mange like kaker der. Jeg er drittlei det kakemaset på hver jævla avslutning! Jeg HATER Å BAKE!!!!!

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

Så flott innstilling! Det er nå engang sånn, da, at å ha barn medfører en del forpliktelser. Hvorfor kan du ikke ta med et stort fruktfat? Da slipper du nok å ta med noe hjem.

 

Anonymous poster hash: afd6c...edc

Skrevet

22 kaker selvsagt for mye, men jeg syns ikke noe om å droppe slikt uten videre.

 

Hør med klassekontakten eller ta med noe annet. Og hvorfor spør du her når du likevel har bestemt deg?

 

Anonymous poster hash: 0bd78...84a

Skrevet

selvsagt tenker ikke ALLE som meg. Jeg har hatt med kake i fire år, og det blir alltid mye kake igjen, eleør fatet blir borte. I tillegg er det mange like kaker der. Jeg er drittlei det kakemaset på hver jævla avslutning! Jeg HATER Å BAKE!!!!!

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

Bak en kake som er morsom! Litt kakao, smør, mel, melis, vann, melk, egg, fisk, eddik.....

 

Anonymous poster hash: 6a89f...610

Skrevet

selvsagt tenker ikke ALLE som meg. Jeg har hatt med kake i fire år, og det blir alltid mye kake igjen, eleør fatet blir borte. I tillegg er det mange like kaker der. Jeg er drittlei det kakemaset på hver jævla avslutning! Jeg HATER Å BAKE!!!!!

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

Da foreslår jeg at du tar opp på neste foreldremøte at du ønsker å endre opplegget for avsluttningen. Det kan godt hende det er flere som ønsker å slippe å bake.

 

Anonymous poster hash: 585bd...551

Skrevet

Ta med frukt som du kutter opp da. Er vel ikke vanskelig det? Evt en boks med is

 

Anonymous poster hash: b637d...cfd

Skrevet

Oppkuttet frukt er veldig populært her, eventuelt gelé i plastbeger. Fyller gelé i 2/3 av glasset, setter til kjøling og vips så var der klart. Ta med vaniljesaus, så blir alle fornøyde 👍

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe fra et bakeri. Har ett barn og rå til det.

 

Anonymous poster hash: e107b...774

Skrevet

Jeg elsker å bake. Velger likevel ofte å ta med gele i porsjonsbeger, da det er veldig populært.

 

Anonymous poster hash: ff40e...05f

Skrevet

selvsagt tenker ikke ALLE som meg. Jeg har hatt med kake i fire år, og det blir alltid mye kake igjen, eleør fatet blir borte. I tillegg er det mange like kaker der. Jeg er drittlei det kakemaset på hver jævla avslutning! Jeg HATER Å BAKE!!!!!

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6 [/acron

SÅ TA MED FRUKT DA !

Soltråle. 

 

Anonymous poster hash: 72983...fef

Skrevet

 

SÅ TA MED FRUKT DA !

Soltråle.

 

Anonymous poster hash: 72983...fef

Nei, vi har ikke lov å ta med frukt. Heller ikke gelé.

 

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

Skrevet

Nei, vi har ikke lov å ta med frukt. Heller ikke gelé.

 

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

 

 

Synes jeg ser brevet fra skolen: "Vi gjør oppmerksom på at kun kake aksepteres som bidrag fra jenteforeldre. Frukt og gele ønskes ikke, og vil bli fjernet fra kakebordet og destruert."

 

For noe vås. 

 

Anonymous poster hash: e0cff...7dc

Skrevet

Nei, vi har ikke lov å ta med frukt. Heller ikke gelé.Anonymous poster hash: 96c21...8c6

haha, hvor står de reglene? Frukt er jo mye sunnere enn kake, og bedre med 21 kaker og et fruktfat enn 22 kaker. Det at dere ikke har lov å ta med frukt er jo bare en unnskyldning du lager for å ikke ta med deg noe

 

Anonymous poster hash: b637d...cfd

Skrevet

haha, hvor står de reglene? Frukt er jo mye sunnere enn kake, og bedre med 21 kaker og et fruktfat enn 22 kaker. Det at dere ikke har lov å ta med frukt er jo bare en unnskyldning du lager for å ikke ta med deg noe

 

Anonymous poster hash: b637d...cfd

Vi kan ikke ta med frukt pga allergi. Vi kan ikke bake kake med egg eller nøtter. Vi kan ikke ha med gelé fordi muslimer visstnok ikke kan spise det.

 

Anonymous poster hash: 96c21...8c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...