Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 22 jenter i klassen, seks gutter. Jentene skal ta med kake. Tenker det blir lott i meste laget eller? Hater å bake Anonymous poster hash: 96c21...8c6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Kan jo ikke ha 22 kaker. Ta med en kanne kaffe i stedet, Anonymous poster hash: 21475...80a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Det får vi på skolen. Skal la være å bake da... Jeg hater kake Anonymous poster hash: 96c21...8c6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Ta med et fat oppskåret frukt, det pleier å være populært. Anonymous poster hash: e0cff...7dc
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Men hvis alle tenker sånn, så blir det jo ingen kake. Veldig rart å ikke sette opp en liste over hvem som skal ta med med hva. Man trenger jo ikke 22 kaker.....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Skal dere stille med noe kan du selvfølgelig ikke droppe det. Anonymous poster hash: d29ab...eb0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Ingen dør av at jeg ikke baker kake. Strengt tart er kake unødvendig. Og 22 stykker? Hadde vært bedre om gutta tok m kake Anonymous poster hash: 96c21...8c6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Dropp det! Så mange kaker spiser ingen. Det er jo mer enn et bryllup Anonymous poster hash: 6a89f...610
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Ingen dør av at jeg ikke baker kake. Strengt tart er kake unødvendig. Og 22 stykker? Hadde vært bedre om gutta tok m kake Anonymous poster hash: 96c21...8c6 Hvorfor spør du om Du har bestemt deg Allerede ? Om alle tenker som deg blir det ikke koselig avslutning gitt Anonymous poster hash: 197f4...091
Superdolly Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 1. Hvis alle tenker som deg, blir det 0 kaker. Har man fått ansvaret for noe, kan man ikke droppe det uten videre fordi det vil gå ut over alle andre. 2. Det var en underlig fordeling: Alle jenteforeldrene baker kake. 22 kaker til 28 barn med foreldre blir nok i meste laget. Men likevel blir det feil å bare droppe det. Ta med noe annet, eller ta kontakt med klassekontakten og forhør deg.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 Spør klassekontaktene om du heller skal ta med noe annet. Ikke bare droppe det. Anonymous poster hash: 585bd...551
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 selvsagt tenker ikke ALLE som meg. Jeg har hatt med kake i fire år, og det blir alltid mye kake igjen, eleør fatet blir borte. I tillegg er det mange like kaker der. Jeg er drittlei det kakemaset på hver jævla avslutning! Jeg HATER Å BAKE!!!!! Anonymous poster hash: 96c21...8c6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 selvsagt tenker ikke ALLE som meg. Jeg har hatt med kake i fire år, og det blir alltid mye kake igjen, eleør fatet blir borte. I tillegg er det mange like kaker der. Jeg er drittlei det kakemaset på hver jævla avslutning! Jeg HATER Å BAKE!!!!! Anonymous poster hash: 96c21...8c6 Så flott innstilling! Det er nå engang sånn, da, at å ha barn medfører en del forpliktelser. Hvorfor kan du ikke ta med et stort fruktfat? Da slipper du nok å ta med noe hjem. Anonymous poster hash: afd6c...edc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #14 Skrevet 6. juni 2016 22 kaker selvsagt for mye, men jeg syns ikke noe om å droppe slikt uten videre. Hør med klassekontakten eller ta med noe annet. Og hvorfor spør du her når du likevel har bestemt deg? Anonymous poster hash: 0bd78...84a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #15 Skrevet 6. juni 2016 selvsagt tenker ikke ALLE som meg. Jeg har hatt med kake i fire år, og det blir alltid mye kake igjen, eleør fatet blir borte. I tillegg er det mange like kaker der. Jeg er drittlei det kakemaset på hver jævla avslutning! Jeg HATER Å BAKE!!!!! Anonymous poster hash: 96c21...8c6 Bak en kake som er morsom! Litt kakao, smør, mel, melis, vann, melk, egg, fisk, eddik..... Anonymous poster hash: 6a89f...610
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #16 Skrevet 6. juni 2016 selvsagt tenker ikke ALLE som meg. Jeg har hatt med kake i fire år, og det blir alltid mye kake igjen, eleør fatet blir borte. I tillegg er det mange like kaker der. Jeg er drittlei det kakemaset på hver jævla avslutning! Jeg HATER Å BAKE!!!!! Anonymous poster hash: 96c21...8c6 Da foreslår jeg at du tar opp på neste foreldremøte at du ønsker å endre opplegget for avsluttningen. Det kan godt hende det er flere som ønsker å slippe å bake. Anonymous poster hash: 585bd...551
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #17 Skrevet 6. juni 2016 Ta med frukt som du kutter opp da. Er vel ikke vanskelig det? Evt en boks med is Anonymous poster hash: b637d...cfd
Husbygger Skrevet 6. juni 2016 #18 Skrevet 6. juni 2016 Oppkuttet frukt er veldig populært her, eventuelt gelé i plastbeger. Fyller gelé i 2/3 av glasset, setter til kjøling og vips så var der klart. Ta med vaniljesaus, så blir alle fornøyde 👍
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #19 Skrevet 6. juni 2016 Jeg pleier å kjøpe fra et bakeri. Har ett barn og rå til det. Anonymous poster hash: e107b...774
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #20 Skrevet 6. juni 2016 Jeg elsker å bake. Velger likevel ofte å ta med gele i porsjonsbeger, da det er veldig populært. Anonymous poster hash: ff40e...05f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #21 Skrevet 6. juni 2016 selvsagt tenker ikke ALLE som meg. Jeg har hatt med kake i fire år, og det blir alltid mye kake igjen, eleør fatet blir borte. I tillegg er det mange like kaker der. Jeg er drittlei det kakemaset på hver jævla avslutning! Jeg HATER Å BAKE!!!!! Anonymous poster hash: 96c21...8c6 [/acron SÅ TA MED FRUKT DA ! Soltråle. Anonymous poster hash: 72983...fef
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #22 Skrevet 6. juni 2016 SÅ TA MED FRUKT DA ! Soltråle. Anonymous poster hash: 72983...fef Nei, vi har ikke lov å ta med frukt. Heller ikke gelé. Anonymous poster hash: 96c21...8c6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #23 Skrevet 6. juni 2016 Nei, vi har ikke lov å ta med frukt. Heller ikke gelé. Anonymous poster hash: 96c21...8c6 Synes jeg ser brevet fra skolen: "Vi gjør oppmerksom på at kun kake aksepteres som bidrag fra jenteforeldre. Frukt og gele ønskes ikke, og vil bli fjernet fra kakebordet og destruert." For noe vås. Anonymous poster hash: e0cff...7dc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #24 Skrevet 6. juni 2016 Nei, vi har ikke lov å ta med frukt. Heller ikke gelé.Anonymous poster hash: 96c21...8c6 haha, hvor står de reglene? Frukt er jo mye sunnere enn kake, og bedre med 21 kaker og et fruktfat enn 22 kaker. Det at dere ikke har lov å ta med frukt er jo bare en unnskyldning du lager for å ikke ta med deg noe Anonymous poster hash: b637d...cfd
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #25 Skrevet 6. juni 2016 haha, hvor står de reglene? Frukt er jo mye sunnere enn kake, og bedre med 21 kaker og et fruktfat enn 22 kaker. Det at dere ikke har lov å ta med frukt er jo bare en unnskyldning du lager for å ikke ta med deg noe Anonymous poster hash: b637d...cfd Vi kan ikke ta med frukt pga allergi. Vi kan ikke bake kake med egg eller nøtter. Vi kan ikke ha med gelé fordi muslimer visstnok ikke kan spise det. Anonymous poster hash: 96c21...8c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå