Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 I helgen hadde jeg samleie med det jeg trodde var en god venn...jeg ante noe var på gjerdet når jeg idag har opplevd noe rart i halsen og nedentil. Jeg spurte han idag om han hadde hatt herpes utbrudd, eller klamydia, så sier han; ja men det er lenge siden.. Mao, har han herpes. Jeg har hatt munnsår å slikt hele livet, men aldri nedentil. Jeg forstår som oftest har man herpes nr 1 som munnsår og herpes 2 nedentil. Vil det si at jeg nå muligens har fått herpes 2 både oppe å nede nå itillegg?! Hva gjør jeg nå? Kan jeg stoppe utbruddet?! Merker at jeg er litt ru/nuppete på et område nede, kan jeg forhindre ordentlig utbrudd ?! Blir svært glad for gode svar her nå...dette har alltid vært noe jeg har fryktet. Og har av den grunn Alltid brukt kondom. Denne gangen trodde jeg bare det var trygt siden vi er gode venner og hadde aldri trodd han ville unlate å fortelle meg at han hadde herpes.. 😔 Anonymous poster hash: 61327...929
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 I helgen hadde jeg samleie med det jeg trodde var en god venn...jeg ante noe var på gjerdet når jeg idag har opplevd noe rart i halsen og nedentil. Jeg spurte han idag om han hadde hatt herpes utbrudd, eller klamydia, så sier han; ja men det er lenge siden.. Mao, har han herpes. Jeg har hatt munnsår å slikt hele livet, men aldri nedentil. Jeg forstår som oftest har man herpes nr 1 som munnsår og herpes 2 nedentil. Vil det si at jeg nå muligens har fått herpes 2 både oppe å nede nå itillegg?! Hva gjør jeg nå? Kan jeg stoppe utbruddet?! Merker at jeg er litt ru/nuppete på et område nede, kan jeg forhindre ordentlig utbrudd ?! Blir svært glad for gode svar her nå...dette har alltid vært noe jeg har fryktet. Og har av den grunn Alltid brukt kondom. Denne gangen trodde jeg bare det var trygt siden vi er gode venner og hadde aldri trodd han ville unlate å fortelle meg at han hadde herpes.. Anonymous poster hash: 61327...929 det smitter bare under utbrudd, så hvis han ikke har hatt utbrudd på mange år, kan han ikke ha smittet deg. Anonymous poster hash: b3c61...b8c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Jeg tror han var på slutten av et utbrudd når vi hadde samleiet..jeg kjente noe med tungen min når jeg sugde han etterpå.. Var derfor jeg spurte han i dag... Er man smittefarlig på slutten og?! Vet du svaret på di andre tingene her? Hi Anonymous poster hash: fe97d...a87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Jeg tror han var på slutten av et utbrudd når vi hadde samleiet..jeg kjente noe med tungen min når jeg sugde han etterpå.. Var derfor jeg spurte han i dag... Er man smittefarlig på slutten og?! Vet du svaret på di andre tingene her? Hi Anonymous poster hash: fe97d...a87 Beklager, det vet jeg ikke. kanskje du kan google det? Håper noen andre her inne kan svare. Krysser fingrene for at du ikke ble smittet. Men jeg tror i hvert fall ikke at du vil få et utbrudd allerede nå, så fort etterpå hvis du er smittet, Det du kjenner på deg selv nå må være noe annet. Anonymous poster hash: b3c61...b8c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Fy faen for en drittsekk. Herpes nedentil er ikke kult. Faktisk veldig stigmatiserende. Hadde slitt med å finne en mann for msn må være åpen om det med ny partner Anonymous poster hash: 0880e...9b6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Tusen takk. Jeg krysser fingrene jeg og. Har prøvd å google, står så mye forskjellig der så ikke til å bli klok på.. Anonymous poster hash: fe97d...a87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Tusen takk. Jeg krysser fingrene jeg og. Har prøvd å google, står så mye forskjellig der så ikke til å bli klok på.. Anonymous poster hash: fe97d...a87 Haukeland sykehus har en poliklinikk for seksuelt overførbare sykdommer. Deres informasjon er ok å lese. Anonymous poster hash: dc5ac...bb3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Hvorfor i alle dager bestiller du deg ikke en legetime? Du blir jo ikke akkurat frisk av å Google! Anonymous poster hash: 47f97...c20
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Hvorfor i alle dager bestiller du deg ikke en legetime? Du blir jo ikke akkurat frisk av å Google! Anonymous poster hash: 47f97...c20 Har allerede gjort det, time i morgen. Hi Anonymous poster hash: fe97d...a87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 Hvis man allerede har både herpes 1 og 2 i munn, kan man da få det nede og ? Noen mener man da ikke kan få det nede, stemmer dette? Hi Anonymous poster hash: fe97d...a87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 Du ønsker en som ikke viste han hadde det en pinefull død og også barna hans? Har det satt seg i hjernen din? Anonymous poster hash: 5c349...7a6 Neida. Ikke sånn på ordentlig. Men følelsen var så grusom at det gjenspeilet graden av hvor forferdelig jeg syns det var. Jeg følte livet mitt var ødelagt, at jeg ikke kunne ha sex mer (fordi jeg kan smitte andre), ikke kan få flere barn (fordi barnet kan bli alvorlig sykt ved fødsel), at jeg skulle smitte barnet mitt (foreks om jeg ikke var påpasselig bok med hygienen) at jeg går rundt med en vond og stygg hemmelig og later som om alt er ok. Følte meg omtrent som en HIV pasient. Bortsett fra at jeg ikke kan dø av det, men det gjør vel ikke hiv smittede lenger heller. Så, han kan råtne. Anonymous poster hash: dc5ac...bb3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Hvis man allerede har både herpes 1 og 2 i munn, kan man da få det nede og ? Noen mener man da ikke kan få det nede, stemmer dette? Hi Anonymous poster hash: fe97d...a87 Nei det stemmer ikke, men man kan visstnok bli tilnærmet resistent mot Herpes 1 om man allerede har Herpes 2 og omvendt. Og herpes 1 trives best i munn mens herpes 2 i underlivet. Får du herpes 1 i underlivet kan du slippe unna med bare 1 utbrudd og aldri mer, det samme med herpes 2 i munn, får du de derimot der de trives best kam du bli mye plaget:/ Mitt beste tips om du får utbrudd i underlivet er å skylle med iskaldt vann når du tisser det er mirakelkur mot å pisse piggtråd😉 Anonymous poster hash: aeac7...144
Modesty Blaise. Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 Tråden er moderert grunnet oppfordring til voldshandlinger. Modesty Blaise, moderator
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #14 Skrevet 6. juni 2016 Jeg hadde fått det...... Hi Anonymous poster hash: fe97d...a87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #15 Skrevet 6. juni 2016 Oi så trist, stakkar for en drittsekk. Han hadde sex med deg mens han hadde utbrudd av herpes uten å informere om det = ulovlig. Anonymous poster hash: 97afd...701
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #16 Skrevet 6. juni 2016 Ja jeg følte nesten livet mitt falt litt i grus her....jeg har gått på date flere ganger med en mann tidligere og tenker det muligens blir noe mer... Jeg ønsker ikke å smitte han med denne dritten.. Og nå blir jeg jo aldri kvitt det.. Jeg har begynt på piller, men ser allerede at det er begynt å komme blemmer... Jeg er bare trist nå vi har vært gode venner i ett år, så at han ikke fortalte meg dette var direkte vondt.. Hi Anonymous poster hash: fe97d...a87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #17 Skrevet 6. juni 2016 Ja jeg følte nesten livet mitt falt litt i grus her....jeg har gått på date flere ganger med en mann tidligere og tenker det muligens blir noe mer... Jeg ønsker ikke å smitte han med denne dritten.. Og nå blir jeg jo aldri kvitt det.. Jeg har begynt på piller, men ser allerede at det er begynt å komme blemmer... Jeg er bare trist nå vi har vært gode venner i ett år, så at han ikke fortalte meg dette var direkte vondt.. Hi Anonymous poster hash: fe97d...a87 Jeg føler med deg. Opplevde akkurat det samme. Var helt krise. Har ikke helt kommet over det, ett år etterpå. Føler meg fremdeles spedalsk og egentlig deprimert. Vi får bare håpe at det kommer en kur snart. Ikke at jeg tror det... Så må du selvfølgelig si i fra til han at han er smittsom alltid, og må alltid bruke kondom. Egentlig burde det være straff for slike ting, men det skyldes nok uvitenhet. Som flere her tror, så tror mange at herpes smitter kun når man har utbrudd. Så mitt tips er vel egentlig bare å forsøke å tenke minst mulig på det og leve som normalt. Vet det ikke er lett, men hva er alternativet liksom..? Man kan ikke leve i sølibat eller kutte av seg kusa heller. Anonymous poster hash: dc5ac...bb3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #18 Skrevet 6. juni 2016 Beklager, det vet jeg ikke. kanskje du kan google det? Håper noen andre her inne kan svare. Krysser fingrene for at du ikke ble smittet. Men jeg tror i hvert fall ikke at du vil få et utbrudd allerede nå, så fort etterpå hvis du er smittet, Det du kjenner på deg selv nå må være noe annet. Anonymous poster hash: b3c61...b8c Hvorfor svarer du i slike tråder når du åpenbart ikke har peil og svarer helt galt? Herpes smitter utenom utbrudd! Herpes kan smitte når som helst, og det er nettopp slike folk som deg som farer med løgn og myter som gjør at enda flere blir smittet. Man får typisk et førstegangsutbrudd 2-7 dager etter smitten. Her også tar du direkte feil! Hva er vitsen å svare?? Drit i å feilinformere folk. Anonymous poster hash: dc5ac...bb3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #19 Skrevet 6. juni 2016 Off, så kjipt! :-/ Straffelovens § 155 inneholder en bestemmelse som setter straff for ”den som med skjellig grunn til å tro at han er smitteførende med en allmennfarlig smittsom sykdom forsettlig eller uaktsomt overfører smitte eller utsetter en annen for fare for å bli smittet.” Denne bestemmelsen brukes i praksis bare ved HIV-smitte. Du vil derfor sannsynligvis ikke komme noen vei ved å anmelde ham. Anonymous poster hash: 14907...8ba
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #20 Skrevet 6. juni 2016 Ja dette var helt for jævlig.....( Er begynt å få blemmer og det svir og gjør vondt å sitte. Er samtidig kvalm å generelt i litt dårlig form nå. Jeg skal ta 5 tab med zovirax daglig i 5 dager. Har akkurat tatt min tredje idag. Vet dere hvor lang tid det tar før de begynner å virke? Vil jeg få ordentlig utbrudd alikevel? Og hvor lang tid vil det ta før det er over? Jeg startet heldigvis rimelig kjapt med behandlingen. Hi Anonymous poster hash: fe97d...a87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #21 Skrevet 6. juni 2016 Hva har du sagt til han idioten da? Og hva svarte han tilbake. Herregud for en dust! Anonymous poster hash: 37c0f...d62
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #22 Skrevet 6. juni 2016 Jeg sa han hadde smittet meg med herpes og så sa han at han ikke hadde det... Men på måten han skrev skjønner jeg at han prøver å snakke seg unna det... Jeg sa dette var fryktelig dumt at han ikke fortalte meg det for dette er noe jeg nå må leve med resten av livet.. Så sa jeg bare at han burde gå til lege å få behandling. Hva mer kan jeg gjøre.. Blir ikke kvitt det selv om jeg gråter meg ihjel og forteller han for en stor idiot han var i dette tilfellet. Jeg bare kan be og håpe om at pga jeg tidlig startet med behandling, at jeg ikke får fullt utbrudd og at jeg klarer å få det til å legge seg i dvale og håpe og be om at det blir lenge til neste gang jeg får ut utbrudd.. Må nesten bare prøve å gjøre det jeg kan nå for å prøve å forebygge..men dette var fryktelig fryktelig trist:( Håper noen med erfaring her kan svare på spm i forrige post jeg skrev i tråden hvis noen vet. Hi Anonymous poster hash: fe97d...a87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #23 Skrevet 6. juni 2016 Huff stakkar deg. Herpes smitter oftest ved utbrudd, men noen ganger er utbruddene så små at de knapt synes så ikke alltid man ser at man har utbrudd. Og herpes smittes også når man ikke har utbrudd, bare ikke like ofte som når man har utbrudd. Så man må faktisk alltid bruke kondom for å ikke smitte en partner, uanst om man har utbrudd eller ei. Og hvis man har sex uten kondom må man fortelle partner om at man har herpes. Det er noe dritt, han fyren du hadde deg med er en idiot Anonymous poster hash: 97afd...701
Gjest Minnieropptatt Skrevet 6. juni 2016 #24 Skrevet 6. juni 2016 Hvorfor svarer du i slike tråder når du åpenbart ikke har peil og svarer helt galt? Herpes smitter utenom utbrudd! Herpes kan smitte når som helst, og det er nettopp slike folk som deg som farer med løgn og myter som gjør at enda flere blir smittet. Man får typisk et førstegangsutbrudd 2-7 dager etter smitten. Her også tar du direkte feil! Hva er vitsen å svare?? Drit i å feilinformere folk. Anonymous poster hash: dc5ac...bb3 Herregud, ro deg ned. Hun skriver TROR OG AT HUN IKKE VET. DET er ikke å feilinformere!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #25 Skrevet 6. juni 2016 Herregud, ro deg ned. Hun skriver TROR OG AT HUN IKKE VET. DET er ikke å feilinformere!Jo det er det og det er idiotisk. Anonymous poster hash: dc5ac...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå