Gå til innhold

Å bli invitert til kaffi kl. 22 i et bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der har jeg aldri hørt om. Kaffe ja, men da i fire/fem tiden.

Hun der er så atal at jeg ikke hadde hatt dårlig samvittighet i det hele tatt.

Hadde du ikke sagt fra, hadde hun uansett neppe lagt merke til at du ikke kom, ikke før hun sjekker gavene.

Glem hele dama, sånne mennesker trenger man ikke i livet sitt.

Anonymous poster hash: 7e215...760

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å komme til kaffe så seint som kl 22 hadde jeg ikke giddet, alt etter kl 20 er for seint. Ellers er det helt vanlig å invitere til kaffe og fest, men til rimelig tid.

Anonymous poster hash: c1278...8bd

Skrevet

Her jeg bor er det helt vanlig å invitere flere gjester til kaffe. Men da gjerne alt fra klokken 16-20... Klokken 22 var da veldig sent!! Og hvorfor skal brudeparet dra klokka 23? Hvis du i tillegg verken kommer deg dit, eller hjem igjen, så synes jeg faktisk ikke du skal ha dårlig samvittighet i det hele tatt!!

Anonymous poster hash: d1b7c...094
Skrevet

Herregud da damer. Hva er poenget med å snakke så mye dritt om folk dere ikke kjenner, og tillegge dem intensjoner dere ikke vet dem har?? Skjerp dere!

Voksne folk altså.

Anonymous poster hash: 2f8d3...081

Skrevet

La være å gå om du synes det er stress. Ikke noe vanskeligere enn det.

Skrevet

Herregud da damer. Hva er poenget med å snakke så mye dritt om folk dere ikke kjenner, og tillegge dem intensjoner dere ikke vet dem har?? Skjerp dere!

Voksne folk altså.

SA BRURA...:.:

Anonymous poster hash: 65644...e0f

Skrevet

Voksne folk altså.

SA BRURA...:.:

Anonymous poster hash: 65644...e0f

Nei, overhodet ikke. Det sa en som ikke liker å dømme folk basert på en anonym tråd på BAM. Jeg har riktignok giftet, og det attpåtil i en del av landet hvor det er vanlig med kaffegjester, men hadde ikke det selv.

Skrevet

Bli sur for at ikke en av kaffe gjestene kommer?? KAFFEGJESTER? De som inviterer til kaffe kan umulig bli lei seg for at de ikke kan komme ....

Bli hjemme med GOD SAMVITTIGHET !!

Vært i flere bryllup. Et av dem ble jeg bedt til kaffe kl 21.30.

For å si det sånn. var dårlig steming og vi prater ikke mer sammen.

Det er det styggeste man gjør ..

Anonymous poster hash: 8165d...dcd

Skrevet

Jeg ville aldri stresset sånn med det for en times selskap. Hadde det vært rett ved der jeg bor og jeg kjørte selv, hadde det kanskje vært hyggelig å stikke innom. Men det der hørtes bare slitsomt ut. Hadde aldri i verden forventet at noen kom til kaffe én time, særlig når usentralt.

Anonymous poster hash: 2b764...cd4

Skrevet

Flyndreklisset?

Anonymous poster hash: 5d7bf...ed4

Det er nok en henvisning til det sug lut skrev i første innlegget sitt: "Den invitasjonen er jo egentlig bare et klask i ansiktet med ei våt flyndre."

Anonymous poster hash: f0c41...bdf

Skrevet

Hvem har kaffe så sent som kl 22? Hallo, ingen drikker vel kaffe så sent!! Hadde aldri giddet å dra så sent om det ikke var noen jeg bryr meg skikkelig om! Og øde i tillegg?! Dropp det med god samvittighet.

Anonymous poster hash: cc5e0...1a9

Skrevet

Syntes ikke det å bli invitert til kun kaffe er rart. Her er dette helt vanlig. Familie og forlover til middag og venner etterpå til kaffe. Men kl 22 syntes jeg var veldig sent og ganske så rart. Ihvertfall når brudeparet drar wn time senere..

Anonymous poster hash: b60fd...e66

Skrevet

Syntes ikke det å bli invitert til kun kaffe er rart. Her er dette helt vanlig. Familie og forlover til middag og venner etterpå til kaffe. Men kl 22 syntes jeg var veldig sent og ganske så rart. Ihvertfall når brudeparet drar wn time senere..Anonymous poster hash: b60fd...e66

Det hun sa.

Skrevet

Vi ble bedt i noe tilsvarende. Dvs kl 21, men det gikk frem til 22.30 før vi (og en god gjeng andre) fikk komme. Det var så tydelig at vi var bare med for å være på ei liste. Det gikk kun en time og da gikk de første gjestene. Mest bortkastede kvelden jeg har hatt på lenge.

Anonymous poster hash: eb09c...671

Skrevet

Jeg har vært invitert til kun kaffe to ganger. Den første gangen var ikke så hyggelig. Vi var med i kirken, så gikk vi ut og spiste på restaurant for å få timene til å gå. Da vi kom var ikke middagen ferdig (de hadde ikke klart å holde tidsskjemaet), så vi måtte sitte utenfor og vente. De gjorde ikke om på stoler og bord, slik at alle som var på "A-laget" ble sittende sammen. Vi fra "B-laget" satt for oss selv. Ingen kutting av kake, ingen dans. Var ikke så trivelig. Følte oss ikke så velkomne.

Den andre gangen var middagen ferdig i god tid før vi kaffegjestene hadde fått beskjed om å komme. Middagsbordene var gjort om til mindre bord som stod fra hverandre. Alle middagsgjestene hadde spredd seg utover. Brudeparet kuttet kake og danset sin første dans. Det var masse gode kaker, kaffe, te. Så var det dans for alle. God stemning. Husker ikke når vi skulle komme, kanskje kl. 20? Og så holdt de på lenge, kanskje til kl. 2. Var veldig hyggelig!

Anonymous poster hash: bcf9f...4ca
Skrevet

Jeg går aldri når jeg blir invitert slik. Føler meg skikkelig annen rangs. Vet noen synes det er greit, men det er det ikke for meg. I mitt bryllup blir det få gjester, men de skal alle få lov til å være der helt tiden.

Anonymous poster hash: be04a...8d2

Skrevet

Dropp det med god samvittighet.

Skrevet

Begynner denne personen på H? 😂😂

Anonymous poster hash: aeec7...127

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...