Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #26 Skrevet 31. mai 2016 Har en gutt på 7 måneder som fortsatt våkner og vil ha pupp 3-4 ganger hver natt. Helsesøster mener dette er unødvendig og ber meg la være å gi ham mat. Når han våkner om natta (og også når han skal legge seg), så sovner han sjelden uten pupp eller at jeg rister litt i senga. Bare gråter så han blir andpusten. Helsesøster sier jeg skal la ham ligge og gråte og la ham finne søvnen selv. Hun mener det er greit at han ligger og gråter en eller to timer og at han da vil gråte mindre og mindre for hver kveld. Men jeg klarer ikke å la ham ligge og gråte så lenge uten å gi ham mat eller i det minste ta ham opp. Det føles så feil! Hvis jeg tar ham opp og legger ham ved siden av meg eller ammer, så sovner han nesten med en gang. Er det "feil" av meg? Skal jeg bare la ham ligge? Anonymous poster hash: dd21b...e76 Off, nei!!! Du skal ikke bare la han ligge! 7mnd gammel!! Han kan jo fortsatt være tørst og sulten om natten selv om mange helsesøstre mener at det går en grense når barna blir 6 mnd! Følg magefølelsen din, ta han opp og gi han den tørsten og kosen han trenger! Du kommer ikke til å angre! Anonymous poster hash: 1599d...4eb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mai 2016 #27 Skrevet 31. mai 2016 Aldri hørt maken! Selvsagt skal ikke babyen ligge og gråte...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #28 Skrevet 31. mai 2016 Gjør det som føles rett for deg Kanskje prøve å gi vann? Hilsen 5 barns mamma, som aldri har orket å la barna gråte Anonymous poster hash: 1ba7a...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå