Gå til innhold

Ole eller Olav?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ola.

 



Anonymous poster hash: 2e944...ef2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ole! Veldig koselig, stødig men samtidig liketil. Elsker det navnet - yngstemann her heter Ole 💜

 

Anonymous poster hash: fcd1e...3cf

Har du alltid vært fornøyd med valget? Jeg ser for meg en liten Ole 💙 Mannen er ikke helt enig, men jeg tror han er på gli 😉 Hvilke andre navn liker du? Synes det er kjempevanskelig med guttenavn!

 

Anonymous poster hash: 7b007...504

Skrevet

Min lille heter Olav💙 Synes Olav er et "sterkere" og finere navn enn Ole.

 

Anonymous poster hash: 01af1...384

Skrevet

Har du alltid vært fornøyd med valget? Jeg ser for meg en liten Ole 💙 Mannen er ikke helt enig, men jeg tror han er på gli 😉 Hvilke andre navn liker du? Synes det er kjempevanskelig med guttenavn!

 

Anonymous poster hash: 7b007...504

Jeg er veldig fornøyd med navnet. Det er kjent og vanlig men samtidig ikke så veldig mye brukt nå for tiden - som Olav som er mye mer populært. På min liste stod også Jon, Bo, Niels, Marius, Jesper, Andreas, Martin og Fredrik.

 

Anonymous poster hash: fcd1e...3cf

Skrevet

Olav :) Eller helst Olai :)

 

Anonymous poster hash: 9f85c...514

Skrevet

Ja, altså, jeg vet at tjukk L er vanlig i store deler av Norge, både på Østlandet, i Trøndelag og i Nord-Norge. Det var tjukk L i Ole jeg lurte på, for det har jeg aldri hørt noen bruke.

Det er jo ikke sånn at fordi tjukk L er del av en dialekt, så brukes den i alle ord med L. Jeg kan faktisk ikke se for meg et eneste ord med tjukk L etterfulgt av en e.Anonymous poster hash: ba6b5...121

Jeg kommer fra Romsdalskysten, og her har vi dialektord med tykk L etterfulgt av e. Feks fole, gale, kjøle...

 

Anonymous poster hash: 39a7d...909

Skrevet

Olav synes jeg er nydelig, Ole er jeg ikke noe begeistret for. For meg er det to helt ulike navn. Olav er vakkert og klassisk, Ole har for lite tyngde for min smak.

 

Anonymous poster hash: 78098...58a

Skrevet

Helt klart Olav, eller aller helst Ola. Ole er så veikt.

 

Anonymous poster hash: 9b4c0...d4b

Skrevet

Liker ingen Ole best? Tenkte gå for det 😂💙

 

Anonymous poster hash: 7b007...504

Jeg liker Ole best 💚

Skrevet

Helt klart Ole, elsker det navnet!

Olav liker jeg ikke...

 

Anonymous poster hash: 11bd6...af4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...