Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #27 Skrevet 31. mai 2016 Ole! Veldig koselig, stødig men samtidig liketil. Elsker det navnet - yngstemann her heter Ole 💜 Anonymous poster hash: fcd1e...3cf Har du alltid vært fornøyd med valget? Jeg ser for meg en liten Ole 💙 Mannen er ikke helt enig, men jeg tror han er på gli 😉 Hvilke andre navn liker du? Synes det er kjempevanskelig med guttenavn! Anonymous poster hash: 7b007...504
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #28 Skrevet 31. mai 2016 Min lille heter Olav💙 Synes Olav er et "sterkere" og finere navn enn Ole. Anonymous poster hash: 01af1...384
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #29 Skrevet 31. mai 2016 Har du alltid vært fornøyd med valget? Jeg ser for meg en liten Ole 💙 Mannen er ikke helt enig, men jeg tror han er på gli 😉 Hvilke andre navn liker du? Synes det er kjempevanskelig med guttenavn! Anonymous poster hash: 7b007...504 Jeg er veldig fornøyd med navnet. Det er kjent og vanlig men samtidig ikke så veldig mye brukt nå for tiden - som Olav som er mye mer populært. På min liste stod også Jon, Bo, Niels, Marius, Jesper, Andreas, Martin og Fredrik. Anonymous poster hash: fcd1e...3cf
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #30 Skrevet 31. mai 2016 Olav Eller helst Olai Anonymous poster hash: 9f85c...514
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #31 Skrevet 31. mai 2016 Ja, altså, jeg vet at tjukk L er vanlig i store deler av Norge, både på Østlandet, i Trøndelag og i Nord-Norge. Det var tjukk L i Ole jeg lurte på, for det har jeg aldri hørt noen bruke. Det er jo ikke sånn at fordi tjukk L er del av en dialekt, så brukes den i alle ord med L. Jeg kan faktisk ikke se for meg et eneste ord med tjukk L etterfulgt av en e.Anonymous poster hash: ba6b5...121 Jeg kommer fra Romsdalskysten, og her har vi dialektord med tykk L etterfulgt av e. Feks fole, gale, kjøle... Anonymous poster hash: 39a7d...909
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #32 Skrevet 31. mai 2016 Olav synes jeg er nydelig, Ole er jeg ikke noe begeistret for. For meg er det to helt ulike navn. Olav er vakkert og klassisk, Ole har for lite tyngde for min smak. Anonymous poster hash: 78098...58a
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #34 Skrevet 31. mai 2016 Helt klart Olav, eller aller helst Ola. Ole er så veikt. Anonymous poster hash: 9b4c0...d4b
Ladybugg Skrevet 31. mai 2016 #35 Skrevet 31. mai 2016 Liker ingen Ole best? Tenkte gå for det 😂💙 Anonymous poster hash: 7b007...504 Jeg liker Ole best 💚
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #37 Skrevet 31. mai 2016 Helt klart Ole, elsker det navnet! Olav liker jeg ikke... Anonymous poster hash: 11bd6...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå