Gå til innhold

Ferie, redd for terror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vet ikke du noe om. De har brukt 30 000kr på min billett.

Anonymous poster hash: 50d2f...dd8

Wow, hvor skal du? Her har vi betalt 30 000 for hele familien på fire til Hellas...

Anonymous poster hash: 1de0d...5b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor banner du? Hvorfor er du så sur og ekkel? Hvorfor provoserer det deg at jeg skal reise på ferie og er bekymret?

Jeg kommer til å dra, og jeg kommer til å være bekymret.

Du virker rimelig amper selv, hi. Du har jo bestemt deg, så hva lurer du egentlig på? Må du dra så må du dra. Får bare prøve å gjøre det beste ut av det. Jobb litt med deg selv og din egen redsel, så får du i alle fall en litt bedre tur enn om du skal luske rundt og bite negler og hele tiden være på utkikk etter sinte og skjeggete mørkemenn med bombebelter og macheter.

Anonymous poster hash: d1efb...93c

Skrevet

Hvorfor ikke Tyrkia eller Egypt? Frankrike virker ikke trygt mtp alle angrepene som har vært der det siste året.

Jeg er helt enig med deg! Alle snakker om hvor farlig det er med Tyrkia, men det har ikke vært noen angrep på de vanlige turiststedene i Tyrkia (vestkysten og sør-vest) derimot har flere storbyer i Europa blitt utsatt for terror og strender i Spania vært truet. Helt ærlig finner jeg det langt mer trygt å reise til det litt avsidesliggende hotellet vi skal på i Tyrkia i sommer enn å ta en tur til Paris eller en populær og stor strand i Spania.

Anonymous poster hash: c5f72...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...