Gå til innhold

Ferie, redd for terror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie i sommer og er redd for terror verden. Jeg er invitert med så jeg må dra. Men er så redd.. Det ødelegger veldig. Flere i samme båt?

Anonymous poster hash: 50d2f...dd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke ta imot rnvitasjonen.

Anonymous poster hash: 1dfe3...450

Skrevet

Såfremt du ikke skal til Tyrkia, Egypt, Oman eller noe i den dur jeg ha dratt. Er det til et vanlig "syden" land er det bare å oppsøke mindre strender og slikt. Ikke la terrorisme ramme din reiselyst. Her blir det 2 uker til Hellas. Godt hotell med eget strandområde og generelt lite folk på stranda. Flyplassen er mini og sjansen for terrorisme er ikke akkurat den største med slike forhold :)

Hvor skal du da?

Anonymous poster hash: 35315...1c6

Skrevet

Du trenger ikke ta imot rnvitasjonen. Anonymous poster hash: 1dfe3...450

Det vet ikke du noe om. De har brukt 30 000kr på min billett.

Skrevet

Det går nok bra :) det er jo dette de vil, skape frykt . Så vi blir mer isolerte og mister friheten vår

Anonymous poster hash: 3849f...d66

Skrevet

Såfremt du ikke skal til Tyrkia, Egypt, Oman eller noe i den dur jeg ha dratt. Er det til et vanlig "syden" land er det bare å oppsøke mindre strender og slikt. Ikke la terrorisme ramme din reiselyst. Her blir det 2 uker til Hellas. Godt hotell med eget strandområde og generelt lite folk på stranda. Flyplassen er mini og sjansen for terrorisme er ikke akkurat den største med slike forhold :)

Hvor skal du da? Anonymous poster hash: 35315...1c6

Til et vanlig feriested som har mottatt terrortrusler tidligere i år. Hadde nok ikke tenkt på det, hadde det ikke vært for det.

Skrevet

Det går nok bra :) det er jo dette de vil, skape frykt . Så vi blir mer isolerte og mister friheten vårAnonymous poster hash: 3849f...d66

Ja, i tillegg til å halshugge oss som de "hundene vi er" og overta verden.

Terroren mestrer de tydeligvis.

Skrevet

Det vet ikke du noe om. De har brukt 30 000kr på min billett.

Hva så? Det koster ikke noe mer om du blir hjemme.

Skrevet

Til et vanlig feriested som har mottatt terrortrusler tidligere i år. Hadde nok ikke tenkt på det, hadde det ikke vært for det.

I Spania ?Husker noen skrev om det her på siden . Dit skal vi også foresten ...

Skrevet

Ja, i tillegg til å halshugge oss som de "hundene vi er" og overta verden.

Terroren mestrer de tydeligvis.

Da har du allerede valgt å bli så skremt at friheten din blir tatt av de. Jeg forstår redselen, men det kan allikevel skje om du er på feil sted til feil tid her i Norge også

Skrevet

Hva så? Det koster ikke noe mer om du blir hjemme.Anonymous poster hash: 1dfe3...450

Eh..hæ? Ser du ikke forskjellen på å bruke en billett til 30 000kr og å kaste en billett til 30 000kr?

Skrevet

Da har du allerede valgt å bli så skremt at friheten din blir tatt av de. Jeg forstår redselen, men det kan allikevel skje om du er på feil sted til feil tid her i Norge også Anonymous poster hash: 3849f...d66

Ja, du har rett bortsett fra at det ikke er noe jeg selv har valgt.

Risikoen for terror i Norge er jo betydelig lavere. De fleste bor ikke midt i byen heller.

Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det, kan ikke ta beroligende hver dag heller. Kan hende det roer seg inni meg når jeg er midt oppi det, men kjenner i hvertfall på forhånd at det ikke er noe ålreit.

Skrevet

Eh..hæ? Ser du ikke forskjellen på å bruke en billett til 30 000kr og å kaste en billett til 30 000kr?

Økonomisk er det akkurat det samme.

Skrevet

Økonomisk er det akkurat det samme. Anonymous poster hash: 1dfe3...450

Nei.

Skrevet

Nei.

Er du helt blåst?

Selvsagt er det ikke så viktig at du MÅ dra.

Sure penger å miste men ingen kan da tvinge deg til å dra om du ikke våger.

Anonymous poster hash: 34000...383

Skrevet

Hvor skal du da? Det er jo trusler hele tiden, noen mer reelle enn andre. Hadde vært skeptisk til Midtøsten og Tyrkia som feriested.

Skrevet

Nei.

Selvfølgelig er det det samme. Om du reiser eller ikke har vedkommende brukt 30.000 kr, mao økonomisk så spiller det ingen rolle om du drar eller ikke.

Anonymous poster hash: b4d6a...810

Skrevet

Det går så bra. Det kan skje terror hjemme også. Ikke la dem vinne... Hvor skal du?

Anonymous poster hash: 797cb...5bf

Skrevet

Hvor skal du da? Jeg hadde reist til Spania, Italia, Kroatia, Frankrike osv uten bekymringer, men hadde ikke reist til Tyrkia eller Egypt.

Anonymous poster hash: 5eeb2...ba7
Skrevet

Selvfølgelig er det det samme. Om du reiser eller ikke har vedkommende brukt 30.000 kr, mao økonomisk så spiller det ingen rolle om du drar eller ikke.

Anonymous poster hash: b4d6a...810

Selvsagt gjør det det, men det er en annen diskusjon (verdi av penger..)

Skrevet

Du skal vel ikke på rundreise i Damaskus. Hvis du bekymrer deg så j..., bli hjemme da! Kan forøvrig anbefale denne: https://livelikeagrownup.files.wordpress.com/2012/06/why-worry.jpg

Anonymous poster hash: 25a17...f59

Hvorfor banner du? Hvorfor er du så sur og ekkel? Hvorfor provoserer det deg at jeg skal reise på ferie og er bekymret? 

Jeg kommer til å dra, og jeg kommer til å være bekymret. 

Skrevet

Det går så bra. Det kan skje terror hjemme også. Ikke la dem vinne... Hvor skal du?

Anonymous poster hash: 797cb...5bf

Ja, men det er større sjanse dit jeg skal. I Norge er det vel størst sjanse for terror i storbyene.

Skrevet

Hvor skal du da? Jeg hadde reist til Spania, Italia, Kroatia, Frankrike osv uten bekymringer, men hadde ikke reist til Tyrkia eller Egypt.

Anonymous poster hash: 5eeb2...ba7

Hvorfor ikke Tyrkia eller Egypt? Frankrike virker ikke trygt mtp alle angrepene som har vært der det siste året.

Skrevet

Hvorfor banner du? Hvorfor er du så sur og ekkel? Hvorfor provoserer det deg at jeg skal reise på ferie og er bekymret?

Jeg kommer til å dra, og jeg kommer til å være bekymret.

Hvorfor lager du da en tråd , hvor du ønsker innspill , du vet jo hva du vil uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...