Gå til innhold

I natt ble jeg presset til sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg følt meg presset til sex av to fulle menn på en gang, den ene samboeren min og den andre hans kompis, så hadde jeg aldri klart å leve videre med samboeren. Uansett hvor mange år man har sammen. Det der er så langt utafor man kan komme

 

Anonymous poster hash: 1e5d4...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom grunnen for at du lot deg presse var for å ikke vekke barna, er det ganske spesielt. Det er mye verre for barna å se foreldrene og farens kompis i full action i stuen og senere bli skilsmissebarn pga det enn å bli vekket. Dersom du faktisk kunne ha stoppet mannen og kompisen, mener jeg ikke det er voldtekt. Det de gjorde er likevel IKKE ok! Tviler også på at mannnen din ikke husker noe når han klarte å få ereksjon. Han bør hvert fall slutte å drikk hvis det er slik han blir når han er full. Hva gjør han neste gang liksom?

 

Dere som kommenterer orgasmen, det er faktisk ikke uvanlig at voldtektsofre får orgasme under voldtekten. Det gjør at ofrene skammer seg enda mer og får mer skyldfølelse så det er ingen argument å bruke.

 

Anonymous poster hash: aa955...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke ofte jeg blir sjokkert, men hva i helvete????!!!!!!?????

Hiv han ut!!!! Er det noe å lure på i det hele tatt?????

 

Anonymous poster hash: 131b2...6cf

 

Tenkte det samme..

 

Men nå lurer jeg på om det er sant i det hele tatt..

Det st hun er usikker på hva hun skal gjøre...

Nei. Tror faktisk ikke på det. Hadde det vært sant hadde hun kastet han på hodet ut.

 

Anonymous poster hash: 42ce6...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller ikke hendelsen for voldtekt, det er det noen av dere som gjør. Jeg har sagt jeg ble presset til sex. Forskjellen er muligheten for å komme unna. For meg i alle fall.

Vi har fått prata en del nå, til tross for at ungene enda ikke er lagt for kvelden (for de som mener det også skurrer). Han husker fortsatt bare bruddstykker, men mer og mer. Han har selv sagt han gikk for langt. Kompisen husker også bare vagt. Vi er enige om enkelte områder, de presset seg på, de skulle tatt til takke med nei, uten å presse seg på mer. Omstendighetene rundt virker veldig absolutte, men alt er ikke like svart hvitt i virkeligheten. Samboeren vet også at trekant en gang i tiden var en fantasi, men tenkte ikke så langt som at dette kanskje burde vært snakket om i forkant.

Får nok dørmattestempelet her inne nå, men det får så være. Nei, han er ingen voldtektsmann. Han krysset flere grenser, men han er ikke voldelig. Han tar dette på tabbekvota og jeg får nok noen passes fremover om ønskelig. Vi snakker hjel det meste. Dette kommer ikke unna.

 

Anonymous poster hash: 79762...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om du klarer å leve med han etter dette. Personlig hadde jeg ikke klart det, men så gjelder ikke dette meg, men deg. Lykke til videre. Får håpe det aldri skjer igjen.

 

Anonymous poster hash: 1e5d4...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader! Jeg er imponert over dere idiotiske kjærringer! Er det virkelig mulig?

Her har vi ei dame i en fortvilet situasjon, har det sikkert helt forferdelig med seg selv og føler seg rådløs.

Hi ville helt sikkert ha litt råd og støtte, så hva gjør damene på dib, joda; de dømmer denne stakkars kvinnen nord og ned pga hennes valg i en utrolig ubehagelig og presset situasjon. Hva i heiteste er dette? Hennes egen skyld? Ta det på sin egen kappe?

Skam dere! Håper aldri noen av dere eller deres kjære noen gang havner i lik situasjon og får beskjed om å sitte med skylda selv.

 

Anonymous poster hash: 3c146...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ER jo hennes kappe, hun sugde kompisen .... For å ikke vekke barna? For at barna skal se mamma in action med pappa og en mann med stønning og orgasmer for mor og far nei DET er ikke så ille ( og de hører trappa knirke) den trappa må høres som den skal falle sammen om de skal høre den oppi stønninga si. Hi har følt seg pressa men nei seriøst under slike omstendigheter velger man annerledes enn å knulle kompis og mann( jada kompis fikk den ikke opp så hun sugde han) hun kunne tatt fighten og krangelen i stua og hivd dem på hue og ræva ut av huset.. Ingen med vettet i behold gjør dette for å ikke vekke barn om de ikke har litt lyst selv.

 

Anonymous poster hash: 46ab3...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt. Har vært i omtrent samme situasjon og i en slik presset situasjon er det ikke alltid lett å vite hvordan mamsn skal eller kommer til å reagere. Jeg tipper den psykiske reaksjonen du har nå er verre enn det fysiske som han skjedd. Føl ikke skyld! Du fikk orgasme, hva så??? Kroppen reagerer, men det betyr IKKE at hodet og psyken var med og om den var det en stod hva så? Dette var noe du ikke ønsket men ble presset til og det er ikke greit en mm en gang. Hvordan du og mannen skal ordne opp i dette etter 15 gode år vet jeg ikke. Det er en vond og vanskelig situasjon. Ja mannen var full og kompisen var full, som så veldig mange andre norske menn og kvinner en vårdag i Norge. Er vel ikke galt å gå på byen og bli full i ny og ne, så de som dømmer deg pga dette skal du bare la være å høre på. Ro ned situasjonen nå så godt du kan, dra eventuelt bort fra hjemmet en dag eller to og ta den store vanskelige praten( om du ønsker å prate) når ting har fått landet litt. Stor klem til deg.

 

Anonymous poster hash: e0038...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER jo hennes kappe, hun sugde kompisen .... For å ikke vekke barna? For at barna skal se mamma in action med pappa og en mann med stønning og orgasmer for mor og far nei DET er ikke så ille ( og de hører trappa knirke) den trappa må høres som den skal falle sammen om de skal høre den oppi stønninga si. Hi har følt seg pressa men nei seriøst under slike omstendigheter velger man annerledes enn å knulle kompis og mann( jada kompis fikk den ikke opp så hun sugde han) hun kunne tatt fighten og krangelen i stua og hivd dem på hue og ræva ut av huset.. Ingen med vettet i behold gjør dette for å ikke vekke barn om de ikke har litt lyst selv. Anonymous poster hash: 46ab3...a40

Helt enig!

 

Anonymous poster hash: a23d8...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg da! Havner man i en situasjon med panikk og man føler seg tvunget til sex så er det ikke godt å si hva noen av oss ville gjort.

Hvor mange av de som blir voldtatt får en penis pressa inni munnen tror du? Ganske mange vil jeg tro. De blir også tvingt til masse annet de absolutt ikke vil. Dere velger å lese utifra måten Hi formulere seg på, ikke utifra hva som har skjedd.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3c146...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt. Har vært i omtrent samme situasjon og i en slik presset situasjon er det ikke alltid lett å vite hvordan mamsn skal eller kommer til å reagere. Jeg tipper den psykiske reaksjonen du har nå er verre enn det fysiske som han skjedd. Føl ikke skyld! Du fikk orgasme, hva så??? Kroppen reagerer, men det betyr IKKE at hodet og psyken var med og om den var det en stod hva så? Dette var noe du ikke ønsket men ble presset til og det er ikke greit en mm en gang. Hvordan du og mannen skal ordne opp i dette etter 15 gode år vet jeg ikke. Det er en vond og vanskelig situasjon. Ja mannen var full og kompisen var full, som så veldig mange andre norske menn og kvinner en vårdag i Norge. Er vel ikke galt å gå på byen og bli full i ny og ne, så de som dømmer deg pga dette skal du bare la være å høre på. Ro ned situasjonen nå så godt du kan, dra eventuelt bort fra hjemmet en dag eller to og ta den store vanskelige praten( om du ønsker å prate) når ting har fått landet litt. Stor klem til deg.Anonymous poster hash: e0038...0d4

Blir så oppgitt. Om en lar seg overtale men så angrer, men ikke gidder slutte, da er det voldtekt?

 

Anonymous poster hash: a23d8...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG. Ikke ofte jeg blir sjokkert jeg heller, men dette var bare for sykt. Håper det er fri diktning.

Hvis ikke: Både du, samboeren din og kompisen har et sykt forhold til grenser og grensesetting. Dere trenger hjelp alle tre. Alkohol ingen unnskyldning.

 

Anonymous poster hash: a8419...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så oppgitt. Om en lar seg overtale men så angrer, men ikke gidder slutte, da er det voldtekt?

 

Anonymous poster hash: a23d8...452

Hi sier jo igjen og igjen ar hun ikke anser det som voldtekt, men som at hun ble presset til noe hun egentlig ikke ville. Er det virkelig så vanskelig å skjønne dette?

 

Anonymous poster hash: 2da27...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode Gud...

Du tullet med gubben om trekant med kompisen. Når de kommer hjem tenker de at de skal ha trekant. Du vil ikke og det oppfatter ikke de fordi at de er dritings. Derfor presser de deg til sex.

 

Hadde du strittet mer i mot hadde de mest sannsynlig holdt deg fast og voldtatt deg til du ikke kjenner opp ned på deg selv.

 

 

 

Anonymous poster hash: af1fd...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode Gud...

Du tullet med gubben om trekant med kompisen. Når de kommer hjem tenker de at de skal ha trekant. Du vil ikke og det oppfatter ikke de fordi at de er dritings. Derfor presser de deg til sex.

 

Hadde du strittet mer i mot hadde de mest sannsynlig holdt deg fast og voldtatt deg til du ikke kjenner opp ned på deg selv.

 

 

 

Anonymous poster hash: af1fd...8bf

Hun skriver at de ikke snakket om sex i meldingene. Hvorfor lager du din egen historie?

 

Anonymous poster hash: 2da27...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke dette kan defineres som en voldttekt. Hvis dette er sant, er det en veldig uheldig situasjon som dere tre må dele ansvaret for oppsto. For det første må jeg dessverre si at jeg reagerer på at du hi ikke klarte å sette grenser for mennene. Dette kan sikkert forklares med opplevelsen i ungdommen. Det er uansett noe du bør ta tak i så du ikke kommer opp i noe lignende. Hadde du greid å sette tydelige grenser, hevet stemmen ol hadde de mest sannsynlig gitt seg. Sier ikke dette for å legge hele skylden på deg, bare så det er sagt.

Du har levd sammen med denne mannen i 15 år. Det er veldig rart at han ikke kjenner deg og dine signaler så godt at han fikk stoppet dette. Han må jo ha koblet helt ut? Forstår at han var full, men han var ikke så full at han ikke greide å gjennomføre sexen.

Hadde jeg vært deg ville jeg fått seriøse problemer med å stole på ham. Vet han hva du har opplevd? I så fall skulle han i enda større grad ha beskyttet deg! Mennene våre skal beskytte sine kvinner, ikke forgripe seg på dem. For om ikke dette er voldtekt, så er det et overgrep! Dine grenser ble ikke respektert.

Også "kompisen" da... Har ikke ord. Du må kreve at han bryter kontakten med vedkommende, om dere velger å fortsette forholdet.

Og så trenger dere å snakke med en fagperson om dette, hvis dere skal ha mulighet til å legge det bak dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mest skremt av svarene du får her. Så tenker jeg videre at en stor grunn til det er nok fordi disse damene ikke selv har opplevd overgrep før. Har man først opplevd noe slikt én gang så er man et mye, mye lettere offer for at det skjer igjen. Nettopp fordi man får problemer med å vite hvor "egne grenser" går, hva som er riktig måte å reagere på og ikke minst ender man lett i en panikksituasjon.

 

Flere av dere sier at dere ville kastet mennene ut, ringt politiet etc. Det er en form for reaksjon som kan være vanskelig for en som har opplevd overgrep. Vi er dessverre programmert til at det iblant er lettere å bare la det skje. Det er også en form for panikkreaksjon, en reaksjon der man blir apatisk, og distanserer seg fra det som skjer. Det høres selvsagt fjernt ut for dere som egentlig ikke vet hva dere snakker om, men det er slik kroppen er. Den har lært seg et reaksjonsmønster som fungerte da man virkelig ikke kom seg ut av situasjonen eller da man ikke turte å si noe til noen, også er det vanskelig å bryte det reaksjonsmønsteret. Vi vet alle hvor vanskelig det er å endre noe man er bevisst over at man gjør - denne reaksjonsformen velger man ikke engang! Det bare skjer, som en refleks.

 

Hi, stor klem! Godt dere er flinke til å snakke sammen!

 

Anonymous poster hash: 091ed...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgitt. Om en lar seg overtale men så angrer, men ikke gidder slutte, da er det voldtekt?

 

Anonymous poster hash: a23d8...452

Ja det er det! Om man ikke vil og har sagt nei er det det!

 

 

Anonymous poster hash: e0038...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mest lyst til å grine av hele tråden. Både på grunn av hva HI har opplevd, noe som juridisk sett uansett er et seksuelt overgrep, men også på grunn av den manglende kunnskapen blant dere som svarer. Hvorfor folk personlig definerer voldtekt og seksuelle overgrep så hinsides annerledes enn hva domstolene gjør er et kjempeproblem! Dere kan for lite.

 

Om vi ønsker at voldtekt og overgrep skal tas mer alvorlig av samfunnet og politiet så må vi kvinner for pokker starte med oss selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vansker med å tro at dette innlegget er sant...Beklager, men det høres usannsynlig ut...

Om det faktisk har skjedd, så blir jeg helt stum av vantro...



Anonymous poster hash: 816ea...b62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette er et tulleinnlegg... Virkelig ikke bra....! For en samboer.. stakkars barn... og stakkars deg i såfall.. og skjønner heller ikke helt at du ble med på det ennå å ringe politiet. Selv om det var for å skåne barna. Men ja.. om de var ordentlig fulle så kan jeg forstå at du ble med under tvang om du var redd for barnas sikkerhet på et vis. Da er en jo med på det meste.

 

Anonymous poster hash: 20575...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mest lyst til å grine av hele tråden. Både på grunn av hva HI har opplevd, noe som juridisk sett uansett er et seksuelt overgrep, men også på grunn av den manglende kunnskapen blant dere som svarer. Hvorfor folk personlig definerer voldtekt og seksuelle overgrep så hinsides annerledes enn hva domstolene gjør er et kjempeproblem! Dere kan for lite.

Om vi ønsker at voldtekt og overgrep skal tas mer alvorlig av samfunnet og politiet så må vi kvinner for pokker starte med oss selv??

Nettopp! Og da må en slutte å surve og kalle sex man angrer på for voldtekt! Å la seg overtale er ikke voldtekt! Hadde de holdt henne fast mens hun skrek nei hadde det vært det!

 

Anonymous poster hash: a23d8...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Og da må en slutte å surve og kalle sex man angrer på for voldtekt! Å la seg overtale er ikke voldtekt! Hadde de holdt henne fast mens hun skrek nei hadde det vært det!

 

Anonymous poster hash: a23d8...452

Det er vel strengt tatt å personlig vurdere hva som er voldtekt? Det må ikke være vold og voldelig tvang i bildet! Å "la seg overtale" kan defineres som å ikke klare å motstå et psykisk, mentalt press. Det går av at overgriper har et psykisk overtak. Det et vel nesten mest vanlig.

 

Anonymous poster hash: 091ed...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...