Gå til innhold

3 barn med 2 forsjellige fedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn med to forskjellige og der stopper det. Flere enn det blir ikke aktuelt. Blir uaktuelt å få unger om jeg ever får meg ny kjæreste.

Anonymous poster hash: 23576...9f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg synes er rarest med de som har barn med tre forskjellige eller flere er at man virkelig har hatt møtt noen man vil ha barn med så mange ganger! Det å ønske barn med et menneske er jo i mine øyne mye større og viktigere enn å gifte seg, fordi det involverer en tredjeperson, og du mener da at tre menn du har møtt har alle vært drømmemannen og drømmepappaen. Synes det er merkelig at man kan føle det så sterkt, tre + ganger.

Jeg har vært i mange lange og mindre lange forhold, men bare i et av dem har jeg hatt lyst på barn. Og den mannen har jeg tre barn sammen med.

Anonymous poster hash: 3454d...d39

Skrevet

Det jeg synes er rarest med de som har barn med tre forskjellige eller flere er at man virkelig har hatt møtt noen man vil ha barn med så mange ganger! Det å ønske barn med et menneske er jo i mine øyne mye større og viktigere enn å gifte seg, fordi det involverer en tredjeperson, og du mener da at tre menn du har møtt har alle vært drømmemannen og drømmepappaen. Synes det er merkelig at man kan føle det så sterkt, tre + ganger.

Jeg har vært i mange lange og mindre lange forhold, men bare i et av dem har jeg hatt lyst på barn. Og den mannen har jeg tre barn sammen med.

Anonymous poster hash: 3454d...d39

Du klarer ikke å forestille deg at andre har ulike livssituasjoner? Fått barn veldig tidlig, uplanlagt? Ektefelle dødd? Den tredje faren har ingen barn og ønsker det sårt osv.?

Anonymous poster hash: 9da6b...01a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...