Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 og nå ny mann som ønsker barn. de 2 første fikk jeg da jeg var 18 og 20. var i ett forhold i 7 år. ble sammen med en ny og fikk ett barn med han da jeg var 26.vi var sammen i 6 år ca. er blitt sammen med en mann nå og han ønsker barn om noen år men om de blir slutt da. så har jeg 4 barn med 3 forsjellige. elsker unger so vil gjerne ha fler😊 Anonymous poster hash: eeb19...846
beef sister Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Ok. Er dette til informasjon, eller har du et spørsmål?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 hva tenker dere om å ha barn med mange forsjellige skulle spørsmålet være? hi Anonymous poster hash: eeb19...846
Nyttårs barn Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Kaotisk tenker jeg. Men de to største er jo snart flyvedyktige, i hvert fall innen du får en til. Dette er ditt liv, ikke bry deg om hva vi mener.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Helt ærlig? Løs tøs. Anonymous poster hash: 1228a...b3e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 Tenker vel at den som har det velger feil menn, og at de mangler vurderingsevne. Dette er uansett ditt valg. Drit i hva folk mener. Anonymous poster hash: dd948...f73
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Jeg reagerer faktisk mer negativt på at du ikke kan skrive forskjellig rett. Livet blir ikke alltid som man planlegger og at du får barn med tre menn som du har vært i seriøse forhold med er ikke noe problem. Men for deg må det jo bli litt av en logistikk med samvær osv. Anonymous poster hash: 0538e...fa8
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 Lett å tenke løs tøs ja, men er jo egentlig ikke slik. Man blir jo ikke mere løs(!) Selv om man får barn, og i dagens samfunn er det ikke uvanlig å ha hatt flere lange forhold. Er der selv. Venter nr 4 med mann nr 3 til høsten. De to første er store og har flyttet ut, 3 mann er 12 år. Dette var ikke planlagt men det ble slik det ble. Har vært gift med alle fedrene og oppsikt trodd at ting skulle vare. Hvilket det heldigvis ikke gjorde... gjør det du føler er rett og drit i hva andre syns! Anonymous poster hash: cccdf...273
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Jeg kjenner ei, litt lik deg. 1 barn som 16 åring. Var ikke sammen med barnefar. Et langvarig forhold fra ca 18 år til over 30. Fikk 2 barn på den tiden. Så brudd og ny mann. De var sammen i 4-5 år og fikk et barn. Hun har klart seg fint. Tror ikke hun angret på nr 4 selv om forholdet ikke varte. De større barna har vært mye hjelp i, og passer gjerne lillebror. Jeg har aldri tenkt dårlig om henne. Det er bare slik livet hennes ble. Dumt å stoppe å få barn bare fordi man ikke ble evig sammen med bare en mann. Hun kunne jo ikke vite at siste forholdet skulle ryke heller. Anonymous poster hash: 76c39...5f9
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 Helt ærlig? Løs tøs. Anonymous poster hash: 1228a...b3e Fordi hun har hatt 3 ulike menn??? Du er prippen ass! Forbinder løs tøs med ei som har mye one night stand, som er ukritisk til hvem hun har sex med, og ikke ei som har vært i 3 seriøse langvarige forhold. Men hei, vi er forskjellige Anonymous poster hash: 76c39...5f9
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #11 Skrevet 28. mai 2016 Fordi hun har hatt 3 ulike menn??? Du er prippen ass! Forbinder løs tøs med ei som har mye one night stand, som er ukritisk til hvem hun har sex med, og ikke ei som har vært i 3 seriøse langvarige forhold. Men hei, vi er forskjellige Anonymous poster hash: 76c39...5f9 Kan så være at jeg er prippen, men- spurte om min mening og fikk den. Anonymous poster hash: 1228a...b3e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #12 Skrevet 28. mai 2016 Jeg hadde ikke engang orket å ha barn med 2 ulike fedre. Etter at faren til barnet mitt døde valgte jeg å ikke få flere barn. Kan ikke barna ha samme far vil jeg ikke ha flere barn. Anonymous poster hash: 541f1...ec9
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #13 Skrevet 28. mai 2016 Har du vært gift med de andre mennene? Er du gift eller ønsker du å gifte deg med denne mannen? Er han annerledes enn de to andre? Hva gjorde at de to forrige forholdene tok slutt - tror du det blir annerledes med denne mannen? Tror du helt oppriktig at dere kommer til å bli gamle sammen? Hva synes de andre barna dine om å få et nytt søsken med ny far? Anonymous poster hash: dc036...889
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #14 Skrevet 28. mai 2016 Kan så være at jeg er prippen, men- spurte om min mening og fikk den. Anonymous poster hash: 1228a...b3e Ja, måtte bare kommentere det. Fordi jeg håper, og tror ikke din mening er representativ for hva folk flest tenker. Slik at hi ikke skal tro at det er det de fleste tenker om henne. I dag er vel folk flest mye mer åpne for at man har vært gjennom flere forhold, uten at de mener vedkommende oppfører seg løst og er en tøs. Anonymous poster hash: 76c39...5f9
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #15 Skrevet 28. mai 2016 Jeg tenker at du må være umoden. Litt sånn "mammatilmichelle" umoden som tror at barn gjør deg lykkelig og at man ikke er ordentlig glad i hverandre før man får kjærlighetsbarnet. Jeg tenker at du er useriøs og heller vil ha barna enn mannen. At du tenker på ditt eget beste og ikke barnas. Helt ærlig ser jeg litt ned på deg som har satt deg selv i en slik situasjon. Tenker at livet ditt generelt er kaos. Klart man kan bomme i kjærlighetslivet å få barn med to forskjellige. Men når du ender opp med barn med tre forskjellige da sier det sitt. Min far har fire barn med tre forskjellige å han finnes ikke stabil selv om han var i ett 19 år langt forhold med mamma, 7år med den ene barnemoren og 2 år med den siste. Kaos kaos kaos. Anonymous poster hash: 81e85...b92
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #16 Skrevet 28. mai 2016 En venninne har tre barn med tre forskjellige, 25 år mellom eldste og yngste. Tenker ikke noe negativt om det. Hun er en fantastisk mor. Anonymous poster hash: 5640a...3a4
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #17 Skrevet 28. mai 2016 Jeg tenker ingenting om det i det hele. Jeg er bare glad det ikke er meg som skal få kabalen til å gå opp når det gjelder samvær og høytider Anonymous poster hash: 6bb36...a6d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #18 Skrevet 28. mai 2016 Jeg tenker ingenting om det i det hele. Jeg er bare glad det ikke er meg som skal få kabalen til å gå opp når det gjelder samvær og høytider Anonymous poster hash: 6bb36...a6d Signerer. Alle skal få gjøre som de vil, jeg er glad jeg slipper slike problemstillinger. Men er du klar for det, bare sett i gang. Anonymous poster hash: f7f3d...d78
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #19 Skrevet 28. mai 2016 Tja, synsest vel det virker nokså ustabilt. Sammen et par år med den ene og så et par år med den andre og no en ny. Virker som om du er forelsket i forelskelsen, og ikkje evner å jobbe med et forhold når det butter i mot. Syns litt synd på barn som må vokse opp i slike hjem Anonymous poster hash: 638a5...ff6
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #20 Skrevet 28. mai 2016 Vet ikke helt hva du spør om men min mening om mitt eget liv er at det blir max to forskjellige fedre. Fikk min første da jeg var 19 med en far som ikke lenger er tilsted i livet hennes. Fikk meg ny kjæreste når hjn var 2 år og vi har Vært sammen i snart 9 år. Vi har begynte å prøve på felles barn. I år fyller jeg 31 og tenker at når vi får felles barn så stopper det der. Om det blir slutt går jeg ikke hen å får barn med far nr 3. Kan jo ikke få barn med hver og en man blir sammen med. Anonymous poster hash: d842d...4b2
Miamimom Skrevet 28. mai 2016 #21 Skrevet 28. mai 2016 Jeg tenker at jeg ikke hadde orket å ha barn med mer enn en mann. Men jeg moraliserer ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #22 Skrevet 28. mai 2016 Hva jeg tenker? White trash. Anonymous poster hash: 3a5b7...c58
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #23 Skrevet 28. mai 2016 Eneste jeg stusser på er at du tenker du har barn med tre forskjellige kun om det skulle bli slutt mellom dere😂 Om du får barn med han, og holder sammen med han, så har du jo fremdeles barn med tre ulike fedre😂 Anonymous poster hash: d54d0...e92
Ditalen Skrevet 28. mai 2016 #24 Skrevet 28. mai 2016 Du er nok ikke lett å leve med nei. Kunne gjerne vært med på et veddemål der jeg vedder på at du nok kommer til å dø alene ja..
Fandens Oldemor Skrevet 28. mai 2016 #25 Skrevet 28. mai 2016 Du er nok ikke lett å leve med nei. Kunne gjerne vært med på et veddemål der jeg vedder på at du nok kommer til å dø alene ja.. Hvor i alle dager kom det fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå