Gå til innhold

Snakker dere slik til folk i virkeligheten også?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ser dere etterlyser en grunn til at dette innlegget ikke blir slettet.

 

Det har INGEN betydning hvem som skriver, anonym eller nickbruker. Ingen er fredet her inne selv om noen av dere har fått det for dere. Vi er ikke redde for å fjerne svar fra nickbrukere om de bryter forumsreglene. Vi har blitt strengere, men det er heller ikke meningen at det ikke er tillatt med litt temperatur her inne. Dette er et diskusjonsforum, og man får ikke alltid bare oppmuntrende svar.

 

Vi har en utfordring for tiden, uansett hva vi gjør så er det alltid noen som ikke er fornøyde. Fjerner vi svaret, da er vi for strenge. Lar vi det stå, da er vi ikke strenge nok. Derfor prøver vi å konsekvent moderere etter forumsreglene, og her ble vi enige om at denne kan få stå etter hvordan regel for personangrep/hets oppfattes av oss.

 

Ja, hun kunne kanskje uttrykt seg på en annen måte, men "upopulære" eller småfrekke meninger/ytringer er ikke nødvendigvis regelbrudd. Svarene som gjerne følger, DE kan derimot fort bryte reglene. Det er derfor de blir fjernet, og ikke dette.

 

Men jeg skal be forumsansvarlig se på tråden i morgen, så får dere et svar da.

 

Admin

Men hvorfor ble MITT svar slettet? Jeg skrev at nevnte bruker umulig kunne ha et bra liv så mye som hun svarer nedlatende og trollet. Kun fordi jeg nevner bruker med navn så blir det slettet? Er ikke det litt feil når denne personen verbalt angriper en annen bruker på styggeste vis?

 

Anonymous poster hash: 19d90...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg ser dere etterlyser en grunn til at dette innlegget ikke blir slettet.

 

Det har INGEN betydning hvem som skriver, anonym eller nickbruker. Ingen er fredet her inne selv om noen av dere har fått det for dere. Vi er ikke redde for å fjerne svar fra nickbrukere om de bryter forumsreglene. Vi har blitt strengere, men det er heller ikke meningen at det ikke er tillatt med litt temperatur her inne. Dette er et diskusjonsforum, og man får ikke alltid bare oppmuntrende svar.

 

Vi har en utfordring for tiden, uansett hva vi gjør så er det alltid noen som ikke er fornøyde. Fjerner vi svaret, da er vi for strenge. Lar vi det stå, da er vi ikke strenge nok. Derfor prøver vi å konsekvent moderere etter forumsreglene, og her ble vi enige om at denne kan få stå etter hvordan regel for personangrep/hets oppfattes av oss.

 

Ja, hun kunne kanskje uttrykt seg på en annen måte, men "upopulære" eller småfrekke meninger/ytringer er ikke nødvendigvis regelbrudd. Svarene som gjerne følger, DE kan derimot fort bryte reglene. Det er derfor de blir fjernet, og ikke dette.

 

Men jeg skal be forumsansvarlig se på tråden i morgen, så får dere et svar da.

 

Admin

Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Brukeren som slenger ut det innlegget får alltid svare som hun vil og er alltid ekkel mot andre. Og når ting gjentar seg så ofte fra samme person, så burde det være grunn nok til å ta vedkommende for seg. Ikke alle de andre.

 

Anonymous poster hash: 0e242...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Brukeren som slenger ut det innlegget får alltid svare som hun vil og er alltid ekkel mot andre. Og når ting gjentar seg så ofte fra samme person, så burde det være grunn nok til å ta vedkommende for seg. Ikke alle de andre.

 

Anonymous poster hash: 0e242...027

Nå begynner jo dette å bli en kraftig avsporing fra temaet, men jeg håper moderatorene fortsetter å forsøke å følge reglene konsekvent og at de fortsetter å se på sammenhengen innlegg er skrevet i.

 

Anonymous poster hash: 9c972...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jo dette å bli en kraftig avsporing fra temaet, men jeg håper moderatorene fortsetter å forsøke å følge reglene konsekvent og at de fortsetter å se på sammenhengen innlegg er skrevet i.

 

Anonymous poster hash: 9c972...55b

Det er jeg enig i. Og jeg gir meg her. ☺️

 

 

Anonymous poster hash: 0e242...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. Og jeg gir meg her. ☺️

 

 

Anonymous poster hash: 0e242...027

 

 

Jeg gir meg også. Moderatorne har siste ord i saken, og de har vel vurdert det slik. Har for øvrig fått advarsel om utestengelse på grunn av forumbrudd, blant annet fordi jeg ikke respekterer moderatorne. Skal prøve å holde meg innenfor forumets regler fra nå av.

 

Anonymous poster hash: f904a...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansatt_Egmont

Hei!

 

Våre moderatorer vurderer alle innlegg opp mot regelverket uavhengig av hvem som har skrevet det. Det innebærer at det kan bli høy temperatur i noen diskusjoner, uten at det nødvendigvis gir grunnlag for å slette innhold.

 

Regelverket vårt revideres ofte fordi vi ønsker å legge til rette for relevante og interessante debatter. På generell basis oppfordrer vi brukerne til å være hyggelige og saklige overfor hverandre.

 

Vi setter også stor pris på konstruktive tilbakemeldinger.

 

Ina RS, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner poenget ditt tror jeg. Det er faktisk noen som ser ut til å kunne lire av seg ganske så mye stygt her. Jeg tenker at er man et vanlig sivilisert menneske med vanlig oppdragelse og ordforråd, så behøver man ikke være så stygg med andre hverken på nett eller irl. Jeg tenker at dette er det vi skal lære barna våre også. Da er det greit å "gjøre som man preker".

 

 



Anonymous poster hash: f34c3...f08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Våre moderatorer vurderer alle innlegg opp mot regelverket uavhengig av hvem som har skrevet det. Det innebærer at det kan bli høy temperatur i noen diskusjoner, uten at det nødvendigvis gir grunnlag for å slette innhold.

 

Regelverket vårt revideres ofte fordi vi ønsker å legge til rette for relevante og interessante debatter. På generell basis oppfordrer vi brukerne til å være hyggelige og saklige overfor hverandre.

 

Vi setter også stor pris på konstruktive tilbakemeldinger.

 

Ina RS, forumansvarlig

Det var et intetsigende svar som ikke sier noenting om hvorfor visse ting slettes og andre slike stygge ting får stå

 

Anonymous poster hash: 76d8c...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...