Gå til innhold

Slankeoprasjon eller ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er liksom derfor jeg lufter tankene litt her da Og det hadde ikke endret seg om det kostet 600 kr eller 600 000 for å si det slik! Det er ikke pengene som holder meg igjen :)

Hi

Anonymous poster hash: 22f44...ea7

Var svaret mitt så gøy at du ler så du griner av det :(

Jaja, lykke til

Anonymous poster hash: 98b29...1a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var svaret mitt så gøy at du ler så du griner av det :(

Jaja, lykke til

Anonymous poster hash: 98b29...1a9

Ja, beklager, men når du påpeker spørsmålsstillingen i svaret ditt ble det litt komisk i mine ører. Le litt du å a! Kan være befriende 👍😅

Hi

Skrevet

Sørg i hvertfall for skikkelig forsikkring som dekker alt av komplikasjoner. Av de 3 jeg kjenner som har hatt slankeoperasjon har alle fått relativt alvorlige komplikasjoner som har ført til noen ukers sykehusopphold. Alle gikk mye ned i vekt. 2 har gått opp igjen nesten ant og den tredje holder seg "normalvektig" men har blitt kronisk syk og uføretrygdet.

Anonymous poster hash: 2f6c3...5a3

Skrevet

Sørg i hvertfall for skikkelig forsikkring som dekker alt av komplikasjoner. Av de 3 jeg kjenner som har hatt slankeoperasjon har alle fått relativt alvorlige komplikasjoner som har ført til noen ukers sykehusopphold. Alle gikk mye ned i vekt. 2 har gått opp igjen nesten ant og den tredje holder seg "normalvektig" men har blitt kronisk syk og uføretrygdet.

Oi, det var jo oppløftende 😳 Hva skjedde med de og hvor lenge siden er dette? Vet du om noen forsikring som dekker slikt?

Hi

Skrevet

Oi, det var jo oppløftende Hva skjedde med de og hvor lenge siden er dette? Vet du om noen forsikring som dekker slikt?

HiAnonymous poster hash: 22f44...ea7

En fikk lekkasje på magesekken eller noe sånt. En fikk hjerteproblem og diverse mangelsykdommer og hun siste fikk psykiske problemer og klarte aldri å få kontroll på avføringen.

Skrevet

Var dette GastricBypass pasienter? Dette er en mer omfattende operasjon med større sjans for dumping og mangelsykdommer. Komplikasjoner på Sleeve operasjon ligger på under 1 % hos Aleris. Operasjonen koster fra 83000-98000, avhengig av sykehuset man velger.

Skrevet

Jeg er GBP operert ved Aleris I 2007. Hadde og har ingen problemer. Mye mat jeg ikke tåler og det er jo fint ;)

Veide 120kg, gikk ned til 53kg, ikke verken pent eller sunt. Veier nå mellom 65 og 70kg. Har fått et helt nytt liv. De psykiske problemene jeg hadde var knyttet til overvekten. Vekt er ikke lenger et tema, jeg er fornøyd med at kroppen min er funksjonell og flott :)

Anonymous poster hash: 8f8a7...7f1

Skrevet

Meg over som er operert ved Aleris.

Les setningen min " ikke verken pent eller sunt" IKKE VERKEN,utlignet de to ordene hverandre sånn at meningen egentlig ble det motsatte av intensjonen???

Mindfu*k....

Anonymous poster hash: 8f8a7...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...