Gå til innhold

Asker og Bærum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel greit å stille nogenlunde likt med de andre.

Anonymous poster hash: f05d0...9dc

Hva mener du? Jeg sier at flertallet er ressurssterke, det betyr ikke at det er sossete. Vi har godt over snittet selv, men vi har likevel en relativt nøkternt livsstil.

Anonymous poster hash: 118d1...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Jeg sier at flertallet er ressurssterke, det betyr ikke at det er sossete. Vi har godt over snittet selv, men vi har likevel en relativt nøkternt livsstil.

Ja det er greit nok. Men jeg tenker at det er en ting å velge en nøktern livsstil selv om man sitter godt i det. Noe annet er det med de som rett og slett ikke har råd til mye av luksusen som andre har. De som ikke kan henge med på Parajumper, Uggs, hytte på fjellet og utenlandsferiekjøret.

Anonymous poster hash: a0e00...3e1

Skrevet

Og hvor bor du?

Asker.

Anonymous poster hash: 6babc...772

Skrevet

Ja det er greit nok. Men jeg tenker at det er en ting å velge en nøktern livsstil selv om man sitter godt i det. Noe annet er det med de som rett og slett ikke har råd til mye av luksusen som andre har. De som ikke kan henge med på Parajumper, Uggs, hytte på fjellet og utenlandsferiekjøret.

Anonymous poster hash: a0e00...3e1

Akuratt det jeg skulle frem til👍

Anonymous poster hash: f05d0...9dc

Skrevet

Men hva med det dårlige miljøet Asker er kjent for? Er jo foreldre som flytter, fordi det er så ille. Og tro meg det er ille. Dere vet det kanskje ikke, lukker øynene. Eller dere er de få heldige som har barn som ikke er i det miljøet.

Jeg har en tenåring som forteller meg alt, virkelig alt. Og det er så mye tenåringer gjør, som foreldrene ikke vet. Og det virker litt ut, som jo mer penger, jo mindre kontroll. Foreldrene er ofte ikke hjemme. De kan reise bort i helgen, og i ukedagene så jobber de til sent på kveld. Nå bor ikke vi i Asker eller Bærum. Men vi bor i et sosse strøk i Drammen, som skulle være like ille. Men det er ikke det. Her er det ikke noe klespress. Men selvfølgelig har tenåringene merkeklær her og. Men her har de litt mer rimelige merkeklær, sånn som veske, her er det MK, mens i Bærum er det LV, eller dyrere. Og ikke at jeg har oversikt over alle tenåringer her, men det virker ut som festing ikke starter før de nærmer seg 16 år. Min datter er 15 år, og har ennå ikke vært på fest. Vært invitert til mange fester i Asker da, men det vil hun ikke. Da man må ha med alkohol for å komme, og det er skikkelig fyll.

Anonymous poster hash: d5556...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...