Gå til innhold

Forum for dødfødsel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt sjokkert over at voksne (?) folk kan trolle og kverulere over så alvorlige temaer? Trodde virkelig enkelte emner var hevet over hva dere kan finne på å forsøke å ha det "moro" med?

 

Anonymous poster hash: 437f7...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir helt sjokkert over at voksne (?) folk kan trolle og kverulere over så alvorlige temaer? Trodde virkelig enkelte emner var hevet over hva dere kan finne på å forsøke å ha det "moro" med?

 

Anonymous poster hash: 437f7...886

Nå kan ikke jeg svare for andre enn meg selv. Men jeg har aldeles ikke trollet eller forsøkt å ha det morsomt med noe i dette.

 

Anonymous poster hash: 57c23...49f

Skrevet

Jeg har også mistet en baby, han døde under en fødsel. Ingenting er værre enn det. Godt å kunne prate om det, så forstår godt at du spør hi. Til dere som ikke tåler slike temaer: la vær å åpne tråden. Det er ikke dere det er synd på som gikk innpå denne tråden, men på hi som har mistet en baby.

 

Anonymous poster hash: 7ffe1...d31

Skrevet

Noen som vet, evt andre linker?

 

Anonymous poster hash: 494f7...68d

Www.englesiden.com er et lukket og seriøst forum for alle som har mistet barnet sitt. Derriblandt dødfødsel.

En egen verden av folk som forstår...

 

 

Ellers er www.lub.no en fin nettside. Hvis du melder deg inn, kan du få utdelt en kontaktperson i nærområdet hvis du ønsker det. En likemann.

 

Er desverre mange med den erfaringen av å miste et barn. 💔

 

Kondolerer så mye.

Jeg hadde god støtte av englesiden, lub og sorggruppe. 💖

 

Anonymous poster hash: cd30f...eef

Skrevet

Www.englesiden.com er et lukket og seriøst forum for alle som har mistet barnet sitt. Derriblandt dødfødsel.

En egen verden av folk som forstår...

 

 

Ellers er www.lub.no en fin nettside. Hvis du melder deg inn, kan du få utdelt en kontaktperson i nærområdet hvis du ønsker det. En likemann.

 

Er desverre mange med den erfaringen av å miste et barn.

 

Kondolerer så mye.

Jeg hadde god støtte av englesiden, lub og sorggruppe.

 

Anonymous poster hash: cd30f...eef

 

Www.englesiden.com er ikke alltid like seriøst dessverre, hvertfall ikke i forhold til det å slippe inn medlemmer. Mistet selv for 6 år siden, prøvd 5 ganger etter det å få innpass der, men blitt avvist hver gang, det at de avviser mennesker som opplever en utenkelig sorg, klarer jeg virkelig ikke å forstå :(

Er medlem på FB gruppe, men der er det ingen anonymitet, men der blir man tatt godt imot, gruppa heter "vi som har et barn for lite"

 

Anonymous poster hash: de8b2...aa3

Skrevet

 

Www.englesiden.com er ikke alltid like seriøst dessverre, hvertfall ikke i forhold til det å slippe inn medlemmer. Mistet selv for 6 år siden, prøvd 5 ganger etter det å få innpass der, men blitt avvist hver gang, det at de avviser mennesker som opplever en utenkelig sorg, klarer jeg virkelig ikke å forstå :(

Er medlem på FB gruppe, men der er det ingen anonymitet, men der blir man tatt godt imot, gruppa heter "vi som har et barn for lite"

 

Anonymous poster hash: de8b2...aa3

Det var merkelig. Jeg fikk innpass med en gang.

Skrev ned hva som hadde skjedd.

Har hatt utrolig mye god støtte derrifra. Fått venner for livet.

 

 

De kontrollerer litt, slik at ikke troll kommer inn.

 

Har du spurt om hvorfor du ikke kom inn?

Kan jo ha skjedd noe teknisk feil også.

 

Jeg sliter med å komme inn fra tlf min, men ikke fra pc.

 

Anonymous poster hash: cd30f...eef

Skrevet

Det var merkelig. Jeg fikk innpass med en gang.

Skrev ned hva som hadde skjedd.

Har hatt utrolig mye god støtte derrifra. Fått venner for livet.

 

 

De kontrollerer litt, slik at ikke troll kommer inn.

 

Har du spurt om hvorfor du ikke kom inn?

Kan jo ha skjedd noe teknisk feil også.

 

Jeg sliter med å komme inn fra tlf min, men ikke fra pc.

 

Anonymous poster hash: cd30f...eef

 

Jeg fortalte hva som var hendt jeg også, spurt hvorfor jeg ikke har fått komme inn, null respons, litt merkelig om det er teknisk feil 5 ganger, mens moren min som søkte seg inn der som pårørende, fikk innpass med det samme, samme med en venninne av meg som mistet, men fått høre igjen inne på gruppen jeg er på, at det er flere som ikke har fått komme inn, tross fortalt hva de har opplevd, noen av de er det lett å sjekke opp om stemmer også, da historien deres er delt på blogg eller i artikler.

 

Anonymous poster hash: de8b2...aa3

Skrevet

Det var merkelig. Jeg fikk innpass med en gang.

Skrev ned hva som hadde skjedd.

Har hatt utrolig mye god støtte derrifra. Fått venner for livet.

 

 

De kontrollerer litt, slik at ikke troll kommer inn.

 

Har du spurt om hvorfor du ikke kom inn?

Kan jo ha skjedd noe teknisk feil også.

 

Jeg sliter med å komme inn fra tlf min, men ikke fra pc.

 

Anonymous poster hash: cd30f...eef

Jeg sitter dessverre med samme opplevelse som anonym ...aa3

Søkte meg inn der når vi mistet tvillingene, ingen respons av noe slag, ingen av de 3 gangene jeg søkte meg inn, fortalte hva som hadde hent som utgjorde at jeg søkte meg inn der. Så finner den siden nok så merkelig jeg :/

Selv vært med i Facebook gruppen ...aa3 nevner, meldte meg ut for noen dager siden, da jeg føler tiden er inne for det. Fikk god hjelp og støtte der inne de årene som har gått, fått noen venner der som jeg holder ukentlig kontakt med :)

Skrevet

Dumt det tar så lang tid før de svarer på mail??

 

Anonymous poster hash: 494f7...68d

Skrevet

Det er nye "drivere" nå mtp deg/dere som ikke "kom inn" tidligere. Det HAR vært tekniske problemer (små og store) til og fra både før og litt nå, men jeg kan aldri tenke meg at det har vært intensjonen å "nekte" innpass, men det er uansett vanskelig når det blir sånn.

 

Anonymous poster hash: 5510a...afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...