Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Noen som vet, evt andre linker? Anonymous poster hash: 494f7...68d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Noen som vet, evt andre linker? Anonymous poster hash: 494f7...68d Kunne du ikke ha googla dette ? Utrivelig for de som sliter skikkelig med angst i graviditeten å bli møtt av en tråd som dette. Bare å se slike ting er en trigger som setter igang et hav av angstanfall. Jada, vi vet det kan skje, derav angsten. Og det er ikke snakk om å lulles inn i en boble. Men å få hverdagen til å fungere de 8 mnd man vet om graviditeten, slik at man får noe slags ok livskvalitet. Anonymous poster hash: 57c23...49f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Kunne du ikke ha googla dette ? Utrivelig for de som sliter skikkelig med angst i graviditeten å bli møtt av en tråd som dette. Bare å se slike ting er en trigger som setter igang et hav av angstanfall. Jada, vi vet det kan skje, derav angsten. Og det er ikke snakk om å lulles inn i en boble. Men å få hverdagen til å fungere de 8 mnd man vet om graviditeten, slik at man får noe slags ok livskvalitet. Anonymous poster hash: 57c23...49f For et usympatisk svar. Dette er et fellesforum der man kan diskutere anonymt. Om du trenger beskyttelse fra verden så steng deg inne uten Internett. Skal omgivelsene tilpasse seg din angst? Hva med de som har et barn med et syndrom, skal ikke de få prate her? Kanskje du får et barn med det? Hva med de so. Har barn som blir mobbet? Mange, meg selv inkludert frykter at mitt barn skal utsettes for dette. De som har oppdaget at mannen er utro, det er også noe folk frykter. Du må virkelig ta deg sammen, og holde deg unna Internett, du har ikke noe på nett å gjøre. Anonymous poster hash: ca469...7b6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Kunne du ikke ha googla dette ? Utrivelig for de som sliter skikkelig med angst i graviditeten å bli møtt av en tråd som dette. Bare å se slike ting er en trigger som setter igang et hav av angstanfall. Jada, vi vet det kan skje, derav angsten. Og det er ikke snakk om å lulles inn i en boble. Men å få hverdagen til å fungere de 8 mnd man vet om graviditeten, slik at man får noe slags ok livskvalitet. Anonymous poster hash: 57c23...49f Skjerp deg! Tenk på stakkar hi som allerede har mistet babyen sin! Vis heller litt medfølelse! Takler du ikke å lese om vanskelige skjebner så får du holde deg unna forum som dette. Det skrives jo mye om spontanabort, MA og syke barn her. Folk må få lov til å spørre om ting de lurer på, særlig når de er i en vanskelig situasjon og kanskje trenger noen i samme situasjon å snakke med. Hi, hvis det er sånn at du har mistet babyen din sender jeg deg den største klemmen mulig. Jeg har også mistet en baby kort tid etter fødsel. Som nevnt her allerede, englesiden.no er et forum hvor man kan snakke med andre som har mistet. Håper du har folk rundt deg som støtter opp også. God klem Anonymous poster hash: 2d0d3...a3c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 Ser selvsagt nå at det var et utrolig usympatisk svar/ spm av meg. Noe det ikke var ment til å være i det hele tatt. Jeg beklager på det dypeste at jeg ikke fant en annen måte formidle det jeg skulle på HI. Du har selvsagt min dypeste medfølelse, og jeg mente det virkelig ikke slik. Jeg beklager så utrolig mye for at håndterte dette slik jg gjorde. Anonymous poster hash: 57c23...49f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Skrevet 18. mai 2016 Fint om ikke dødfødsel diskuteres her, takk. Til hi: kondolerer selvsagt. Anonymous poster hash: 54e8c...0d6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #8 Skrevet 18. mai 2016 Fint om ikke dødfødsel diskuteres her, takk. Til hi: kondolerer selvsagt. Anonymous poster hash: 54e8c...0d6 Hva i all verden er det som feiler folk? Dødfødsel er en naturlig del av menneskelivet, på samme måte som annen død. Selvfølgelig må det være lov å diskutere her inne! Når noen lager et innlegg som HIs, så må man jo anta at hun har opplevd, eller er nær noen som har opplevd dette. Og så kommer du og ber henne ikke snakke om dette? Slik høres du ut: "Så synd at du sulter ihjel, men kan du vennligst gjør det stille, da jeg ellers ikke klarer å nyte kaka mi?" Kjære HI, du har min aller aller dypeste medfølelse! Anonymous poster hash: b5efc...ab1
LillePunk Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 Sender deg en god klem,HI ❤ Det finnes vel nesten ikke noe verre..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #10 Skrevet 18. mai 2016 Fint om ikke dødfødsel diskuteres her, takk. Til hi: kondolerer selvsagt. Anonymous poster hash: 54e8c...0d6 Hvem er du som tror du kan styre hva som diskuteres her? Snakk om egoistisk og ufølsom kommentar! Anonymous poster hash: bd6eb...952
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #11 Skrevet 18. mai 2016 Dødfødsel kan vel diskuteres andre plasser enn bim.. Anonymous poster hash: 6775b...6d3
*Miss Marple* Skrevet 18. mai 2016 #12 Skrevet 18. mai 2016 (endret) Dødfødsel kan vel diskuteres andre plasser enn bim.. Anonymous poster hash: 6775b...6d3 Det er jo det hi etterspør? Om man er så sart at man ikke engang kan se en overskrift som henspiller på emnet får man kanskje holde seg unna barneforum på nett? Englesiden.com er en god side for de som har et barn for lite. Den er seriøs og lukket, man må bli godkjent av administrator før man får brukernavn og passord. Endret 18. mai 2016 av *Miss Marple*
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #13 Skrevet 18. mai 2016 Snakk om egosentriske høner! "Vennligst skånsom med for sorgen din, jeg blir så brydd" Skjerp dere!!! Kondolerer hi, håper du finner et forum som kan hjelpe deg❤ Anonymous poster hash: 63407...bdb
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #14 Skrevet 18. mai 2016 Snakk om egosentriske høner! "Vennligst skånsom med for sorgen din, jeg blir så brydd" Skjerp dere!!! Kondolerer hi, håper du finner et forum som kan hjelpe deg❤ Anonymous poster hash: 63407...bdb *skån meg Anonymous poster hash: 63407...bdb
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #15 Skrevet 18. mai 2016 Snakk om egosentriske høner! "Vennligst skånsom med for sorgen din, jeg blir så brydd" Skjerp dere!!! Kondolerer hi, håper du finner et forum som kan hjelpe deg❤ Anonymous poster hash: 63407...bdb Signerer. Blir flau på andre folks vegne. Anonymous poster hash: 87200...67d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #16 Skrevet 18. mai 2016 Kunne du ikke ha googla dette ? Utrivelig for de som sliter skikkelig med angst i graviditeten å bli møtt av en tråd som dette. Bare å se slike ting er en trigger som setter igang et hav av angstanfall. Jada, vi vet det kan skje, derav angsten. Og det er ikke snakk om å lulles inn i en boble. Men å få hverdagen til å fungere de 8 mnd man vet om graviditeten, slik at man får noe slags ok livskvalitet. Anonymous poster hash: 57c23...49f Hvilken stein har du krabbet frem fra. Et mer usympatisk og ondskapsfullt svar skal man lete lenge etter Anonymous poster hash: 3cfa8...bfc
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #17 Skrevet 18. mai 2016 Hva i all verden er det med dere over her som skal hakke på hi pga hun stilte ett spørsmål dere ikke likte? Dere har ingen rett til å si hva som kan snakkes om og ikke snakkes om her inne! Makan til ufyselige mennesker! Hi . Kondolerer ❤️ Så utrolig trist. Englesiden.no tror jeg er en side du kan bruke ❤️ Anonymous poster hash: 3a230...9c7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #18 Skrevet 18. mai 2016 Nå forklarte jo tittelen på innlegget hva det handler om. De som ikke tåler dette får la være å åpne innlegget. Klart slike ting kan også diskuteres. Vil man ikke lese så la vær. Hvem bestemmer hvilke tema som er gode nok her inne? Skal vi skåne alle for livets realiteter? Hva med ufrivillig abort, at man har blitt gravid (kan jo være provoserende for de som sliter), barn med diagnose osv? Anonymous poster hash: bfdfd...16b
Gjest Skrevet 18. mai 2016 #19 Skrevet 18. mai 2016 HEI! Vi oppfordrer dere alle til å respektere hverandre uten å "kneble" noen som trenger noen å prate med i en sårbar situasjon! Og siden dette er et anonymforum for både BIM og DIB, så må man tolerere all slags spm. Håper at dette taes til følge og respekteres. Moderator Kelly Taylor.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #20 Skrevet 18. mai 2016 Takk til alle som svarte meg på en fin måte ❤️ Og takk for omtanken ❤️ HI Anonymous poster hash: 494f7...68d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #21 Skrevet 18. mai 2016 Hvilken stein har du krabbet frem fra. Et mer usympatisk og ondskapsfullt svar skal man lete lenge etter Anonymous poster hash: 3cfa8...bfc Hvilken Sten har du selv krabbet frem fra ? Leser du hele tråden, så ser du at jeg beklaget på min dypeste, fordi jeg formulerte meg totalt feil. I mellom gjør mennesker faktisk feil. Les hele før du angriper. Anonymous poster hash: 57c23...49f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #22 Skrevet 18. mai 2016 Hvilken Sten har du selv krabbet frem fra ? Leser du hele tråden, så ser du at jeg beklaget på min dypeste, fordi jeg formulerte meg totalt feil. I mellom gjør mennesker faktisk feil. Les hele før du angriper. Anonymous poster hash: 57c23...49f Har lest hele, det endrer ikke min oppfatning. Neste gang tenker du deg kanskje om før du skriver. Anonymous poster hash: 3cfa8...bfc
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #23 Skrevet 18. mai 2016 Har lest hele, det endrer ikke min oppfatning. Neste gang tenker du deg kanskje om før du skriver. Anonymous poster hash: 3cfa8...bfc Mulig du også burde gjøre ? En bra egenskap i tillegg til å dømme andre mennesker, er å kunne innse at vi faktisk er bare mennesker. Og at vi alle kan gjøre feil, både store og små. Det gjør oss ikke til horrible mennesker av den grunn. Anonymous poster hash: 57c23...49f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #24 Skrevet 18. mai 2016 Hvilken Sten har du selv krabbet frem fra ? Leser du hele tråden, så ser du at jeg beklaget på min dypeste, fordi jeg formulerte meg totalt feil. I mellom gjør mennesker faktisk feil. Les hele før du angriper. Anonymous poster hash: 57c23...49f Vil forresten har meg frabedt å bli kalt ondskapsfull. Er det noe jeg ikke er, så er det akuratt det. Jeg gjorde en enormt stor feil her. Men ond, nei vet du, det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 57c23...49f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #25 Skrevet 18. mai 2016 Har lest hele, det endrer ikke min oppfatning. Neste gang tenker du deg kanskje om før du skriver. Anonymous poster hash: 3cfa8...bfc Hun har bedt om unnskyldning. De fleste voksne folk gir seg med det. Hva er vitsen med å gnåle mer om det? Aldri gjort en feil du? Anonymous poster hash: bd6eb...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå