Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #26 Skrevet 19. mai 2016 Hi, du må roe deg ned 100 % Hormonnivået i urinen er ikke det samme hver dag. Da hadde du måttet " inn og ut " med eksakt like mye veske hver dag. Og det er umulig. Du er på 9 dpo. Noe som er ALT for tidlig å teste. Det at du får svak strek så tidlig, er heller noe veldig positivt, enn negativt. Betyr at du produserer veldig med hormoner. Du Må ta det med ro og stresse ned. Og ikke overanalysere. Vent 2 dager, og ta test på morgenurin. Ta så 2 dager etter. Det KAN være begge deler. Det kan du ikke vite, eller finne ut ved å teste som en gal. Og for all del ENDRE innstillingen din. Du tar alt for hastige beslutninger og gir lett opp. Bare ro helt ned, å la det gå sin gang. Rosa utflod er helt okej. Så lenge den ikke blir rød eller øker i mengde. Ønsker deg masse lykke til Anonymous poster hash: 276d4...6e5 Jeg ville vært enig hvis jeg ikke hadde hatt erfaring med ivf selv. 9. Rugedag er 12 (eller 14) dpo. En test ville nok slått ut sterkere nå.. Anonymous poster hash: 4d974...ff9
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #27 Skrevet 19. mai 2016 Jeg ville vært enig hvis jeg ikke hadde hatt erfaring med ivf selv. 9. Rugedag er 12 (eller 14) dpo. En test ville nok slått ut sterkere nå.. Anonymous poster hash: 4d974...ff9 Mulig, muligens ikke. Det kommer jo veldig an på hvor mye hun produserer. Noen er treige, noen kjappe. Jeg fikk superpositiv på dagen ikm, vennina fikk blendahvit til 6 dager over ikm. Så man kan ikke vite. Man må bare ta det litt rolig. Skjønner så godt hvor tøft det er, selv prøvd i mange mange år før det klaffet. Ønsker deg inderlig lykke til HI <3 Anonymous poster hash: 276d4...6e5
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #28 Skrevet 19. mai 2016 Jeg ville vært enig hvis jeg ikke hadde hatt erfaring med ivf selv. 9. Rugedag er 12 (eller 14) dpo. En test ville nok slått ut sterkere nå.. Anonymous poster hash: 4d974...ff9 Ps. Den ville ikke det. Fordi man begynner ikke å produsere hormoner før egget er festet ( hcg altså ). Så i den forstand er du på " dag 9 ". Altså alt for tidlig. Anonymous poster hash: 276d4...6e5
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #29 Skrevet 19. mai 2016 Strengt talt er jeg nå på rugedag 10, men det er vel fortsatt tidlig. Det er ikke det at testen er svakt positiv som er problemet, det er det at den var vesentlig sterkere i går... Jeg er fullt klar over at man ikke kan forvente en sterk strek på rugedag 10. Beklager at jeg kanskje fremstår litt hysterisk. Men å få en positiv test etter lang tids prøving, gjør noe med en. Det er derfor ganske trasig at det ser ut til å være en kjemisk. Hi Anonymous poster hash: 30f55...f62
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #30 Skrevet 19. mai 2016 Strengt talt er jeg nå på rugedag 10, men det er vel fortsatt tidlig. Det er ikke det at testen er svakt positiv som er problemet, det er det at den var vesentlig sterkere i går... Jeg er fullt klar over at man ikke kan forvente en sterk strek på rugedag 10. Beklager at jeg kanskje fremstår litt hysterisk. Men å få en positiv test etter lang tids prøving, gjør noe med en. Det er derfor ganske trasig at det ser ut til å være en kjemisk. Hi Anonymous poster hash: 30f55...f62 Menn kjære deg. Det ser ikke ut til å være det. Det er bare i ditt hode. Som forklart lengere oppe. Tar 2 dager før hcg å dobble seg forresten. Så kjære du, vent til i kveld eller i morgen. Og prøv igjen da . Forstår deg så godt. Jeg har prøvd i 8 år, og aldri fått så mye som en skyggestrek engang. Men når jeg absolutt ikke forventet det, ( testet bare for morrro faktisk ) så var det plutselig rooosa rosa mot meg. Forsøk å ikke tenke negativt eller ta sorgen på forskudd. <3. Sender deg en stor klem <3 Anonymous poster hash: 276d4...6e5
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #31 Skrevet 19. mai 2016 Huff, ja jeg får prøve å skjerpe meg og ta det med ro. Må selvsagt teste igjen i morgen tidlig. Gratulerer så mye med graviditet til deg! Fantastisk at det gikk etter så lang tid:-) Hi Anonymous poster hash: 30f55...f62
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #32 Skrevet 19. mai 2016 Huff, ja jeg får prøve å skjerpe meg og ta det med ro. Må selvsagt teste igjen i morgen tidlig. Gratulerer så mye med graviditet til deg! Fantastisk at det gikk etter så lang tid:-) Hi Anonymous poster hash: 30f55...f62 Krysser fingrene for deg <3. Anonymous poster hash: 276d4...6e5
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #33 Skrevet 19. mai 2016 Krysser fingrene for deg <3. Anonymous poster hash: 276d4...6e5 Og tusen takk skal du ha <3 Anonymous poster hash: 276d4...6e5
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #34 Skrevet 19. mai 2016 Hei HI, kan forstå deg så godt her, og alt jeg kan si er at jeg håper du har det slik jeg hadde det. Jeg tok første test på rugedag 10, veldig svak strek, samme dagen etter, men da svakere, dagen etter var det bare en skygge, men så tok jeg noen dager fri fra testing, for jeg trodde det var over, tok en test på rugedag 15, den var så blå som blå kan bli Håper du opplever det samme HI Anonymous poster hash: fd48a...1ea
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #35 Skrevet 19. mai 2016 Hi, du må roe deg ned 100 % Hormonnivået i urinen er ikke det samme hver dag. Da hadde du måttet " inn og ut " med eksakt like mye veske hver dag. Og det er umulig. Du er på 9 dpo. Noe som er ALT for tidlig å teste. Det at du får svak strek så tidlig, er heller noe veldig positivt, enn negativt. Betyr at du produserer veldig med hormoner. Du Må ta det med ro og stresse ned. Og ikke overanalysere. Vent 2 dager, og ta test på morgenurin. Ta så 2 dager etter. Det KAN være begge deler. Det kan du ikke vite, eller finne ut ved å teste som en gal. Og for all del ENDRE innstillingen din. Du tar alt for hastige beslutninger og gir lett opp. Bare ro helt ned, å la det gå sin gang. Rosa utflod er helt okej. Så lenge den ikke blir rød eller øker i mengde. Ønsker deg masse lykke til Anonymous poster hash: 276d4...6e5 Jeg hadde faktisk en blødning tilsvarende en liten mens i min femte graviditet, men gravid var jeg og alt gikk bra. Anonymous poster hash: 7e412...b29
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #36 Skrevet 20. mai 2016 Nå er jeg spent på dagens test, hi? Anonymous poster hash: 67528...e32
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #37 Skrevet 20. mai 2016 Dårlige nyheter dessverre. Negativ billigstrimmel. Svak, svak positiv CB plus. Nå blør jeg også ferskt blod. Ikke så mye ennå, men regner med at det er mensen som er i anmarsj. En stor nedtur etter å ha fått positiv test på onsdag! Men det var vel ikke meningen at jeg skulle bli gravid. Bare synd dette var siste IVF-forsøket vi hadde råd til. Takk for alle lykkeønskninger. Måtte dere andre prøver bli gravide fort! Hi Anonymous poster hash: 30f55...f62
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #38 Skrevet 20. mai 2016 Det var leit å høre.. Klem til deg Anonymous poster hash: 4d974...ff9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #39 Skrevet 20. mai 2016 Uff, det var leit å høre 😢 Sender deg en stor god klem ❤️ Anonymous poster hash: 67528...e32
Miss Honey Skrevet 20. mai 2016 #40 Skrevet 20. mai 2016 uff kjempetrist å høre <3 kjenner til to par som har blitt gravide etter de "ga opp".. er visst mange som får det til når de slutter å prøve/stresse. krysser fingrene for dere <3 klem
<3 Legoland <3 Skrevet 20. mai 2016 #41 Skrevet 20. mai 2016 Så trist å høre. Masse lykke til videre 💙❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå