Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Tok denne testen i dag tidlig. Er på rugedag 9 etter IVF-behandling. Den er vel positiv, selv om streken er ganske svak? Er en test fra billigtester, så er usikker på kvaliteten på testen, men det er vel ikke mulig at den viser falskt positiv? Det må vel sies at testen ble positiv først etter tre minutter. Jeg tok en test på mandag for å sjekke at virkningen av EL-sprøyten var borte, og testen på mandag var negativ. Lurer selvfølgelig veldig på om jeg endelig har klart å bli gravid. Jeg merket at det kom litt rosa utflod da jeg var på toaletter for litt siden (beklager detaljer). Det er vel for sent med festeblødning på rugedag 9? Håper jeg ikke mister spiren nå, hvis jeg skulle være gravid da. Anonymous poster hash: 30f55...f62
Liljekonvall<3 Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Denne så veldig positiv ut, du! Gratulerer😊
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Den er positiv, håper spiren sitter! Anonymous poster hash: 4d974...ff9
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Ja den er det!! Gratulerer 😊😊🎉 Anonymous poster hash: 0b62b...af7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Den er positiv den. Ta en ny test om noen dager, da bør streken være klarere (og komme raskere). Gratulerer. 😊 Anonymous poster hash: d9031...da7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 Ja, den er vel positiv. Men er bare så stressa pga rosa utflod. Og så må jeg vente i dagesvis for å få endelig svar. Tortur! HI Anonymous poster hash: 30f55...f62
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Skrevet 18. mai 2016 Ingen test jeg noen gang har tatt har vært sterkere enn din, og jeg sitter her med 4 barn i dag Gratulerer med positiv test! Skal krysse alt som krysses kan for at dette går veien Anonymous poster hash: ee10d...7fa
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #8 Skrevet 18. mai 2016 Ja, den er vel positiv. Men er bare så stressa pga rosa utflod. Og så må jeg vente i dagesvis for å få endelig svar. Tortur! HI Anonymous poster hash: 30f55...f62 Prøv å tenk at du ikke kan gjøre noe fra eller til nå. Alt du kan gjøre er å prøve å tenke positivt og håpe det går bra. Mange som har rosa utflod i starten og det går ofte bra. Slapp av alt du kan, det er det beste du kan gjør me for spiren . Koble ut med noe du liker. Håper den sitter denne gang 👍🏻👌🏻👏🏻🌻 lykke til 😊 Anonymous poster hash: 0b62b...af7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 Klarte ikke å dy meg og tok en ny test nå. Den var blendahvit. Håper det skyldes at det ikke var morgenurin, er tross alt bare på rugedag 9. Jeg får bare prøve å ikke tenke noe på dette. Takk for lykkeønskninger:-) HI Anonymous poster hash: 30f55...f62
Optatium Skrevet 18. mai 2016 #10 Skrevet 18. mai 2016 Husk at hvis du bruker feks crinone så kan man få litt rosa utflod fordi slimhinnene blir skjøre. Jeg hadde ikke så sterk test på dag ni, men datteren min er nå 1,5. Krysser fingrene for deg☺️
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #11 Skrevet 18. mai 2016 Jeg bruker ikke cricone, men lutinus. Tror blødninger pga skjøre slimhinner er vanlig ved bruk av lutinus. Jeg håper det er årsaken. Kan nesten ikke vente til i morgen tidlig for å teste! HI Anonymous poster hash: 30f55...f62
Blomstogbier Skrevet 18. mai 2016 #12 Skrevet 18. mai 2016 Du trenger ikkmvente til i morgen med å teste du kan la være å gå på do de neste 4-5 tmene. Så skal den bi like sterk.
anonomous Skrevet 18. mai 2016 #13 Skrevet 18. mai 2016 Den så veldig positiv ut! Jeg hadde en blødning i ca uke 5-6 (jeg visste ikke jeg var gravid. Men alt var bra og nå har jeg ei på snart ett år💖 Krysser fingrene for deg 👍
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #14 Skrevet 18. mai 2016 Grunnen til at man skal teste med morgenurin er at da har urinen stått i blæra lenge og er ikke utvannet fordi du har drukket mye. Så om du ikke drikker så mye og venter så mange timer du kan klare uten å tisse skal du teste positivt i ettermiddag også... Lykke til. Anonymous poster hash: 7bc82...10e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #15 Skrevet 18. mai 2016 I min tid som prøver og ivrig tester, leste jeg at urin som hadde vært fire timer eller mer i blæren, teller som morgenurin i testesammenheng. Lykke til! Anonymous poster hash: 5eca2...0b0
Utålmodigemeg Skrevet 18. mai 2016 #16 Skrevet 18. mai 2016 Ja, den er vel positiv. Men er bare så stressa pga rosa utflod. Og så må jeg vente i dagesvis for å få endelig svar. Tortur! HI Anonymous poster hash: 30f55...f62 Jeg hadde rosa utflod dag 9 og 10. 15 uker på vei nå ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #17 Skrevet 19. mai 2016 Tok en ny test i dag tidlig. Fortsatt positiv, men veldig svak strek (altså svakere enn i går morges). Det er vel kanskje en kjemisk graviditet, da? Testen burde vel blitt sterkere siden i går, ikke svakere? Hi Anonymous poster hash: 30f55...f62
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #18 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har bare brukt billigstrimlene i mine to graviditeter, men var skikkelig testoman De kan godt variere fra dag til dag, være tydelig mandag, svakere tirsdag, like svak onsdag for så å bli sterkere igjen torsdag. Hos meg ble den aldri like sterk som teststreken (men begge graviditetene resulterte i nydelige unger). Jeg vet at det er tøfft, men du må nesten bare vente å se.. Om noen dager bør den være litt sterkere i hvert fall. Jeg har ikke vært gjennom ivf, men 9. rugedag er vel fortsatt ganske tidlig? Anonymous poster hash: 67528...e32
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #19 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har bare brukt billigstrimlene i mine to graviditeter, men var skikkelig testoman De kan godt variere fra dag til dag, være tydelig mandag, svakere tirsdag, like svak onsdag for så å bli sterkere igjen torsdag. Hos meg ble den aldri like sterk som teststreken (men begge graviditetene resulterte i nydelige unger). Jeg vet at det er tøfft, men du må nesten bare vente å se.. Om noen dager bør den være litt sterkere i hvert fall. Jeg har ikke vært gjennom ivf, men 9. rugedag er vel fortsatt ganske tidlig? Anonymous poster hash: 67528...e32 ...og min erfaring med billigtester er dessverre motsatt. Jeg var prøver i mange år, og har hatt mange aborter. Ergo har jeg testet mye. Hos meg har det alltid vært et dårlig tegn med svakere tester. Men, jeg håper av hele mitt hjerte at jeg tar feil! Lykke, lykke til Anonymous poster hash: a52d4...092
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #20 Skrevet 19. mai 2016 Tok en ny test i dag tidlig. Fortsatt positiv, men veldig svak strek (altså svakere enn i går morges). Det er vel kanskje en kjemisk graviditet, da? Testen burde vel blitt sterkere siden i går, ikke svakere? Hi Anonymous poster hash: 30f55...f62 Jeg håper det går din vei! Min erfaring er dessverre også slik at svakere strek og rosa utflod ikke er gode tegn... Ivf er tøft...men når du lykkes så blir det verdt det! Anonymous poster hash: 4d974...ff9
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #21 Skrevet 19. mai 2016 Tok en ny test i dag tidlig. Fortsatt positiv, men veldig svak strek (altså svakere enn i går morges). Det er vel kanskje en kjemisk graviditet, da? Testen burde vel blitt sterkere siden i går, ikke svakere? Hi Anonymous poster hash: 30f55...f62 Håper det går din vei. Men jeg har hemler ikke pos erfaring når testen ikke blir sterkere. Jeg hadde da kjemisk. Hadde pos test, men den ble ikke sterkere. Heller svakere.. Ny test i kveld eller i morgen tidlig! Krysser fingrene. Anonymous poster hash: aa5e4...70a
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #22 Skrevet 19. mai 2016 Tok en ny test nå, etter å ha holdt meg i fem timer. Brukte nå Cb plus. Såvidt man kan se en strek. Da var det vel kjemisk. Var vel for godt til å være sant. Søren heller. Hi Anonymous poster hash: 30f55...f62
Sjokoladebanan Skrevet 19. mai 2016 #23 Skrevet 19. mai 2016 Når er ikm da? Ville ha ventet ett par dager for ny test.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #24 Skrevet 19. mai 2016 Ikm er på lørdag. Eller det er testdag, er snakk om IVF. Selv om det er noen dager til, er det ikke oppløftende med svakere test. Hi Anonymous poster hash: 30f55...f62
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #25 Skrevet 19. mai 2016 Hi, du må roe deg ned 100 % Hormonnivået i urinen er ikke det samme hver dag. Da hadde du måttet " inn og ut " med eksakt like mye veske hver dag. Og det er umulig. Du er på 9 dpo. Noe som er ALT for tidlig å teste. Det at du får svak strek så tidlig, er heller noe veldig positivt, enn negativt. Betyr at du produserer veldig med hormoner. Du Må ta det med ro og stresse ned. Og ikke overanalysere. Vent 2 dager, og ta test på morgenurin. Ta så 2 dager etter. Det KAN være begge deler. Det kan du ikke vite, eller finne ut ved å teste som en gal. Og for all del ENDRE innstillingen din. Du tar alt for hastige beslutninger og gir lett opp. Bare ro helt ned, å la det gå sin gang. Rosa utflod er helt okej. Så lenge den ikke blir rød eller øker i mengde. Ønsker deg masse lykke til Anonymous poster hash: 276d4...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå