Gå til innhold

Antenneløs venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, stakkars deg som har en så fæl venninne........... Siden du la så veldig vekt på det, så tenkte hun kanskje at du prøvde å skjule at du synes det var leit. Anonymous poster hash: a9b7a...fc8

Samme tenkte jeg, hørtes sikkert ut som du fiska etter noe eller prøvde å late som det ikke var kjipt å ikke ha planer. Fryktelig dårlig gjort av henne å prøve å være snill altså.

Anonymous poster hash: a6b9d...6f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel ikke det hun sa. Hun sa at de to gledet seg til å endelig ta ting på sparket og at de to skulle gjøre ting sammen etter innfallsmetoden. Og om jeg forto henne rett var også mannen hennes tilstede da veninnen ble fortalt dette. Må da være lov å få en dag bare sammen som par. Anonymous poster hash: fbd81...b05

Nettopp, ta ting på sparket, som det hun inviterte til feks?

Skrevet

Nettopp, ta ting på sparket, som det hun inviterte til feks?

Bare de to.

Anonymous poster hash: fbd81...b05

Skrevet

Samme tenkte jeg, hørtes sikkert ut som du fiska etter noe eller prøvde å late som det ikke var kjipt å ikke ha planer. Fryktelig dårlig gjort av henne å prøve å være snill altså.

Hun forteller at hun GLEDER SEG til å ha tid med mannen sin og så mener du hun fisker etter noen andre å være sammen med?

Jeg har ei slik som his veninne på jobben og har funnet ut at jeg ikke kan fortelle henne om slike ting. Nå har sikkert HI også lært det. Spessielt etter hvordan de fleste av dere skriver her.

Anonymous poster hash: fbd81...b05

Skrevet

Bare de to.  Anonymous poster hash: fbd81...b05

Som i uten barna?

Skrevet

Folk må slutte å tolke, men høre på hva som blir sagt. Når jeg sier at vi gleder oss til å ikke ha noen planer og bare kunne gjøre akkurat det vi vil på sparket, så er det det jeg sier og det jeg mener.  Hadde jeg hatt lyst på selskap så hadde jeg sagt det eller jeg hadde invitert selv.

Vel, jeg har fått ut frustrasjonen min og min venninne har forhåpentligvis fått ut sin, etter et par forsøk på "Jammen nå har jeg laget..." etter at vi høflig takket for invitasjonen og svarte som flere her har sagt at vi vil som vi sa i går ha en dag helt fri.  

Og til deg som var så bekymret for ungene våre:  For det første så er ikke 17.mai barnas dag, det er en dag for alle som vil feire Norges Grunnlov og friheten vår.  Og du kan bare slappe av, for jentene har det helt topp der de er.

Anonymous poster hash: bf3c7...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...