Gå til innhold

Jeg fatter ikke dette styret med 17.mai!

Anbefalte innlegg

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det blir ikke mye til feiring hvis ingen gidder å gjøre en liten innsats for fellesskapet, gitt. Tror du17. maitoget organiserer seg selv? Hvem skal sørge for at det ikke kjører biler inn i toget? Hvem skal organisere lekene på arbeidsplassen? Tror du det er plass til alle stedets innbyggere på kafeen? Er det en kafé alle steder, forresten? Fellesskap, står dette ordet i ordlisten din, HI? Og hva med uttrykket "å bidra til fellesskapet"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så dritt lei alle som ikke gidder å stille opp , det være seg avslutninger på skolen , 17 Mai eller idrettsarrangement , vi driver ene idrettslaget her ( så vi alltid med ) vi er alltid med på alt på skolen ( avslutninger osv ) og er så lei av at alltid er de samme som står igjen !! Vi gjør jo dette for ungene og for at alle skal ha det bra , så neste gang dere bare går å sier takk for Idag , vit at vi samme som

Alltid står igjen også har lyst til å gå hjem med barna våre !

Anonymous poster hash: 1c46d...0c2

Skrevet

Ja, det er jo dem jeg tenker på. De kan vel få fri og folk kan finne på noe på egen hånd? Grilling med familie eller noe i den duren..

Anonymous poster hash: 04d4a...334

Man kan vel grille med familien alke andre dager?

Anonymous poster hash: c2856...f00

Skrevet

Kakebaking, pølsekoking, kiosktjeneste osv.. Kan ikke dette bare avskaffes og folk kan kose seg i byen eller sentrum der man bor? Så slipper så mange å slite seg ut. Her er det en klasse som står for alt. Når det blir vår tur skal vi reise bort. Gidder ikke å bruke den fine dagen på å stå i pølsekiosk.

Når det er én klasse som gjør det, så har de jo lagt til rette for at ALLE andre kan få fri og kose seg i byen eller whatever. Slutt å syt.

Anonymous poster hash: e6f82...a9f

Skrevet

Jeg synes det er trist at du har det som utgangspunkt for når vi skal feire bursdagen til vårt kjære land! Vi skal være stolte av at vi har en fredsnasjon som velger å feire med barna i sentrum i stedet for det militære. Det norske samfunnet (med unntak av deg) er basert på dugnadsinnsats.

Jeg anbefaler deg å flytte til f.eks. Nord-Korea. Der er det militærparader og lignende. Der er det vel antagelig en plikt å stille opp på ting,  så du slipper å lure på om du skal "gidde" eller ikke.

Anonymous poster hash: 51260...407
Skrevet

Kakebaking, pølsekoking, kiosktjeneste osv.. Kan ikke dette bare avskaffes og folk kan kose seg i byen eller sentrum der man bor? Så slipper så mange å slite seg ut. Her er det en klasse som står for alt. Når det blir vår tur skal vi reise bort. Gidder ikke å bruke den fine dagen på å stå i pølsekiosk.

Knall idé! 600 000 mennesker i Oslo sentrum på kvelden! Blir nok skikkelig kos :-)

Anonymous poster hash: 941d0...9d2

Skrevet

Knall idé! 600 000 mennesker i Oslo sentrum på kvelden! Blir nok skikkelig kos :-)

Anonymous poster hash: 941d0...9d2

Alle må ha med medbrakt mat og drikke :) husk at ingen gidder jobbe og bidra for at hjulene skal gå rundt

Anonymous poster hash: 1c46d...0c2

Skrevet

Det er jo gjerne slik da hi at ikke noe er gratis her i verden! Så når du i kanskje en 8-9 års tid har levd godt på andres innsats forventes det at du gir noe tilbake. De fleste forstår dette, men dessverre finnes det en og annen som har litt tungt for det!

Anonymous poster hash: 4b91e...ff6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...