Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #26 Skrevet 14. mai 2016 Uansett planleggingstid så kan man ikke be foll bake 6 kaker. Det finnes en del foreldre der ute som rett og slett ikke har råd. 6 kaker blir mye penger. Studentforeldre, familier med én inntekt, familier med mange barn, foreldre på sosiale stønader... 6 kaker kan velte lasset for ganske mange familier... Anonymous poster hash: b7d01...ffa
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #27 Skrevet 14. mai 2016 Oi!! Vår skole har 350-360 elever. 1-4 klasse baker kake. Har du barn i flere av de klassene lager du fortsatt bare en kake. 9. Klasse står for arrangementet. Inntektene bruker de til klassetur. Anonymous poster hash: 389ed...c5b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #28 Skrevet 14. mai 2016 6 kaker hadde jeg nektet altså, max 2! Selv om man bare bruker posemix så tar det jo en halv dag bare å få stekt alle sammen og lage et hav av glasurer. Anonymous poster hash: 2fe59...31f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #29 Skrevet 14. mai 2016 Støtter hjertefru, kort og godt GALSKAP!!! Anonymous poster hash: 9f2a9...763
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #30 Skrevet 14. mai 2016 De er ikke så få. De andre klassene er på ca. 15-20 elever og 17.mai-arrangementet er deretter. Jeg tenker også at de burde ha bedt andre klasser om hjelp her, aldri i livet om jeg hadde bakt 6 kaker til et skolearrangement. Om de hadde pålagt meg det, hadde jeg nok kommet med en hjemmelaget kake, 2 kjøpekaker og 3 pakker mariekjeks. Anonymous poster hash: b52f9...223 Da er du hyggeligere enn med For jeg hadde reist bort Anonymous poster hash: c8820...8b8
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #31 Skrevet 14. mai 2016 6 kaker? Altså, de som tok denne avgjørelsen, har de noen gang prøvd å bake 6 kaker? Om de som skal gjøre det omså har hatt fem ÅR på planleggingen så er det likevel slik at selve arbeidet må gjøres dagen før eller samme dag, de færreste pleier å bake og fryse ned hele kaker flere uker i forveien. Jeg hadde kanskje fått tid til å bake 1 kake, i tillegg til noe bakst som kunne fryses (og dermed lages noen dager før).. Aldri i verden om jeg kunne laget 6 stk! Det er galskap... Skjønner ikke at ikke samtlige foreldre sier ifra at dette går ikke? O.o Anonymous poster hash: 6faf2...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå