Gå til innhold

Er det vanskelig ....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk bare A hele første året. Beinhard og strukturert jobbing. Var på alle forelesninger, satt på skolen i timesvis å leste. Var i kolokvie grupper. Utrolig slitsomt. Andre året fikk jeg B og C det ble for slitsomt å holde på A'en.

Men har du tid og energi, klart du klarer A'er :)

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 6b410...2e7

Samme her. Å få de Aene krevde enorme mengder tid og krefter. Trives bedre med å være en litt mer avslappa student, selv om jeg fremdeles stiller høye krav til meg selv.

Til syvende og sist har ikke de Aene så mye å si uansett.

 

Anonymous poster hash: 75a86...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en A på ett av delemnene i masteren min. Var overhodet ikke i mine tanker at besvarelsen var så bra, men greia var at det var en morsom besvarelse å skrive. Jeg kunne skrive og skrive, jeg hadde masse ideer underveis. En oppgave der jeg kunne eksemplifisere fra egen erfaring samtidig som det var "piece of cake" å knytte ideene opp mot teoriene. Jeg vet også at jeg skrev en besvarelse som var god språklig, med levende og variert språk. Tror det var en medvirkende årsak.

 

Poenget: Ha det gøy mens du skriver!

 

Anonymous poster hash: f9c7d...e38

Skrevet

Takk for alle gode råd 😘😘

 

Anonymous poster hash: d336a...07d

Skrevet

Wooohoo jeg fikk en A på muntlig igår 🎉🎉🎉

 

Anonymous poster hash: d336a...07d

Skrevet

Haha, fordelen med å studere realfag er at så lenge du svarer rett på det meste får du A :-) Ingen wow-effekt er påkrevet.

 

Anonymous poster hash: 551bd...16e

Skrevet

her er de ute etter refleksjonen din på emnet jeg går ;) ikke rett eller galt . Men selvstendigheten

 

Anonymous poster hash: d336a...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...