Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #26 Skrevet 13. mai 2016 Jeg fikk bare A hele første året. Beinhard og strukturert jobbing. Var på alle forelesninger, satt på skolen i timesvis å leste. Var i kolokvie grupper. Utrolig slitsomt. Andre året fikk jeg B og C det ble for slitsomt å holde på A'en. Men har du tid og energi, klart du klarer A'er Lykke til Anonymous poster hash: 6b410...2e7 Samme her. Å få de Aene krevde enorme mengder tid og krefter. Trives bedre med å være en litt mer avslappa student, selv om jeg fremdeles stiller høye krav til meg selv. Til syvende og sist har ikke de Aene så mye å si uansett. Anonymous poster hash: 75a86...f3e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #27 Skrevet 13. mai 2016 Jeg fikk en A på ett av delemnene i masteren min. Var overhodet ikke i mine tanker at besvarelsen var så bra, men greia var at det var en morsom besvarelse å skrive. Jeg kunne skrive og skrive, jeg hadde masse ideer underveis. En oppgave der jeg kunne eksemplifisere fra egen erfaring samtidig som det var "piece of cake" å knytte ideene opp mot teoriene. Jeg vet også at jeg skrev en besvarelse som var god språklig, med levende og variert språk. Tror det var en medvirkende årsak. Poenget: Ha det gøy mens du skriver! Anonymous poster hash: f9c7d...e38
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #28 Skrevet 14. mai 2016 Takk for alle gode råd 😘😘 Anonymous poster hash: d336a...07d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #29 Skrevet 21. mai 2016 Wooohoo jeg fikk en A på muntlig igår 🎉🎉🎉 Anonymous poster hash: d336a...07d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #30 Skrevet 21. mai 2016 Haha, fordelen med å studere realfag er at så lenge du svarer rett på det meste får du A :-) Ingen wow-effekt er påkrevet. Anonymous poster hash: 551bd...16e
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #31 Skrevet 21. mai 2016 her er de ute etter refleksjonen din på emnet jeg går ikke rett eller galt . Men selvstendigheten Anonymous poster hash: d336a...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå