Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Anonymous poster hash: 8aafa...6d2 Ikke første gang, men andre gang. Andre gang var den beste fødselen 😊 Anonymous poster hash: 1fd79...89c
Gemini77 Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Nei, var helt stille. Beklaget etter andre fødselen at jeg bannet under utdrivingen men fikk beskjed at jeg ikke hadde sagt et ord.
Soon to be mum Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Nei. Jeg TRODDE jeg ville komme til å bli sint og banne, men jeg bare ble helt rolig og sa "au" og "vær så snill". 😂😂 Ingen var mer overrasket enn meg, for å si det sånn. Hilsen småhissig nordlending.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Nei, ikke i det hele tatt. Er en høylytt person til vanlig, men reagerte på smerte ved å være stille. Jeg hadde heller ikke spesielt harde fødsler. Det skal sies. Anonymous poster hash: 47a7d...b6c
Violeta Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Nei, var helt stille. Kun noen stønn på slutten som ikke kunne stoppes. Er høylytt til vanlig
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 Nei, ikke med noen av de 4.. Jeg gråt litt da smertene var som verst, men å hyle og skrike er ikke helt "meg" Jordmor var faktisk innom et naborom for å be nabodama dempe seg. (Dette var da jeg skulle føde mitt første barn, 20 år gammel.) "nei, nå må du dempe deg litt! Du hyler og bærer deg så mye at du skremmer de andre", hørte jeg hun si.. Stakkars, fikk litt vondt av den andre dama, og jeg turte ikke annet enn å være stille selv Anonymous poster hash: 3c9fd...cd8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #8 Skrevet 13. mai 2016 Nei, var lammet av smerte og fikk ikke ut annet enn stønn. Anonymous poster hash: ecf21...27a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #9 Skrevet 13. mai 2016 Jeg gjorde ikke det med de 2 første. Hadde bestemt meg for å ikke lage lyd.... 10 år etter hadde jeg en annen innstilling og brukte mye stemme på slutten. Det var den letteste og beste fødselen:) Anonymous poster hash: 8aafa...6d2
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #10 Skrevet 13. mai 2016 Nei jeg klaget bare sinnsykt mye å hvertfall jordmoren viste helt tydlig hva hun mente om det. Jeg var stortsett hyggelig mot de ansatte der for jeg anstrengte meg virkelig for det. Men når jordmoren maste sånn hele tiden om å bytte stilling så sa jeg noe som: "Jada det kan vi godt gjøre,jeg gir faen for dette går ikke uansett hva jeg gjør". Jeg var lei av å presse uten at det førte til noe å var veldig sliten av smertene. Anonymous poster hash: 7a802...bf6
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #11 Skrevet 13. mai 2016 Nei. Stønna litt og mumlet au au på de verste toppene. Men jeg gikk egentlig mer inn i meg selv under fødselen. Var en spesiell opplevelse. Anonymous poster hash: 7f2d4...c3b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #12 Skrevet 13. mai 2016 Nei vil vel ikke kalle det hyling og skriking, var mer som stønning. Å være stille var helt umulig. Anonymous poster hash: c2535...211
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #13 Skrevet 13. mai 2016 Nei jeg var helt musestille under begge fødslene. Var vel bare et stønn eller to under pressriene. Første var lang og endte med vakuum. Andre gikk raskt og greit. Anonymous poster hash: 65305...b32
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #14 Skrevet 13. mai 2016 Ja jeg brølte bannet og sloss for å komme løs da de holdt meg nede med makt og prøvde å få ut barnet med vakum og tang, jeg ville hoppe ut vinduet fra 6 etg for å komme unna smertene. Endte i katastrofesnitt da barnet satt bom fast pga for lite bekken og et halebein som hadde grodd feil etter å ha væert brukket. Anonymous poster hash: a45be...dc4
Gjest Stjerneklart Skrevet 13. mai 2016 #15 Skrevet 13. mai 2016 Nei. Det var litt stønning mellom pressriene fordi jeg var så sliten, men jeg følte ikke behov for å skrike høyt Tror jeg var en ganske stille fødende, jordmor mente hvert fall at jeg gjerne måtte skrike litt mer.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #16 Skrevet 13. mai 2016 Nei vil vel ikke kalle det hyling og skriking, var mer som stønning. Å være stille var helt umulig. Anonymous poster hash: c2535...211 Når jeg tenker meg om så skrek jeg forresten da pressriene startet. Jeg lå og sov da, med epidural, og plutselig våknet jeg av en forferdelig smerte. Ble litt tatt på senga. Anonymous poster hash: c2535...211
Mumua Skrevet 13. mai 2016 #17 Skrevet 13. mai 2016 Brølte som en skadeskutt elefant under utdrivingen. Ellers var det høylytt stønning.
Chupa chups Skrevet 13. mai 2016 #18 Skrevet 13. mai 2016 Jeg bannet og gråt under åpningsriene. Da pressriene begynte å komme hylte jeg som en geit. Samboer søkte opp en youtube-video dagen etter fødsel, for å vise meg akkurat hvordan jeg var (og guud som vi lo da!); https://m.youtube.com/watch?v=SIaFtAKnqBU
Chupa chups Skrevet 13. mai 2016 #19 Skrevet 13. mai 2016 Jeg bannet og gråt under åpningsriene. Da pressriene begynte å komme hylte jeg som en geit. Samboer søkte opp en youtube-video dagen etter fødsel, for å vise meg akkurat hvordan jeg var (og guud som vi lo da!); https://m.youtube.com/watch?v=SIaFtAKnqBU
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #20 Skrevet 13. mai 2016 Med nr 1, ingen lyd,men epiduralen satt som et skudd så det var ikke vondt. Nr 2 derimot... Styrtfødsel på 45 min.. Exorsisten 2... Reiv nesten buksa av mannen for hang i beltehempene hans.. Issje bra. 🙊🙈🙉 mannen mente han hadde øresus i 3-4 dager etterpå.😂😈 Anonymous poster hash: eeed3...9f6
Mammaaaa? Skrevet 13. mai 2016 #21 Skrevet 13. mai 2016 Har skreket, stønnet og auet meg gjennom 3 fantastiske fødsler. Så ingen grunn til å prøve og være stille når hele kroppen pumpet av adrenalin og kroppen min faktisk presset ut små mennesker. Var mye latter, mange gullkorn og tonnevis med kjærlighet der også,men definitivt ikke stillhet!
Lille krøll Skrevet 13. mai 2016 #22 Skrevet 13. mai 2016 Hadde rier fra helvete som aldri ga seg helt for de var på'n igjen. Jeg hylte og bar meg boe veldig men følte det hjalp meg. Pga seteleie skulle jeg få ks og husker at jeg ble rullet inn på operasjonsstua og de som tok imot meg kommenterte hylingen til de som leverte meg. Svaret var at "hun er idrettsutøver så hun hører etter uansett, se nå: legg deg på siden" hvorpå jeg brølte "hvilken side?" Og rullet meg rundt. "Imponerende" svarte de i operasjonssalen.
Hjertefru Skrevet 13. mai 2016 #23 Skrevet 13. mai 2016 Akkurat før pressriene laget jeg nok ganske mye lyd. Husker jeg tenkte: Hvem i H... er den dama som synger opera? Fikk med meg at mannen og jordmora så på hverandre og lo.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #24 Skrevet 13. mai 2016 Med første ropte jeg en gang, rett før hodet kom ut, jeg presset og presset, og ropte "jeg klarer ikke mer" det var virkelig sånn det føltes ut, som om at jeg presset mer da, så ville øynene mine poppe ut eller hodet eksplodere... Men ut kom hun Og alt gikk bra. Phu, har aldri vært så stolt i hele mitt liv, for en kropp vi har! Anonymous poster hash: 1d333...c06
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #25 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har født tre ganger. Har vært veldig stille. Greier ikke få ut noen lyd under riene, enten jeg vil eller ikke. Lagde noen rare gryntelyder under pressriene. Spesielt med siste... Det syntes jeg var ekkelt, for det var helt ukontrollert... Anonymous poster hash: 228f7...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå