Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #26 Skrevet 12. mai 2016 Har du lite å gjøre? Siden du har søkt opp navnet på eier og spør å graver så det holder. Patetisk! Hi Anonymous poster hash: 56ae8...f82 Hvem som er patetisk kan diskuteres. Anonymous poster hash: b49af...d93
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #27 Skrevet 12. mai 2016 Hvem som er patetisk kan diskuteres. Anonymous poster hash: b49af...d93 Åh jeg gir opp! Anonymous poster hash: 56ae8...f82
Fandens Oldemor Skrevet 12. mai 2016 #28 Skrevet 12. mai 2016 Du anser ikke dette for å være innflytingsklart? Jammen har vi det godt her i landet. Ikke hi Anonymous poster hash: 992fb...d4a Oj, du ville ikke kalle dette innflyttingsklart? Det er jo strøkent, stort og fint og lyst og pent. Hadde ikke gjort noe som helst - og elsker parketten. Det blir vel smak og behag. Jeg hadde ikke flyttet rett inn her uten å gjøre noe. Jeg er enig i at det er stort og fint og lyst og pent, men jeg hadde ikke trivdes med materialvalgene. d4a: Du kan gjerne si vi har det for godt her i landet, men så har det jo noe med hva man er opptatt av å gjøre, også. Eiendom er nesten en hobby for meg, og jeg har kanskje høye krav til bolig men desto lavere krav til bil, ferie, antall klesplagg og vesker i skapet etc. En bolig lever man i hele tiden, og da er det kjekt å slippe å ergre seg over materialvalg og løsninger man ikke liker.
sug lut Skrevet 12. mai 2016 #29 Skrevet 12. mai 2016 Det blir vel smak og behag. Jeg hadde ikke flyttet rett inn her uten å gjøre noe. Jeg er enig i at det er stort og fint og lyst og pent, men jeg hadde ikke trivdes med materialvalgene. d4a: Du kan gjerne si vi har det for godt her i landet, men så har det jo noe med hva man er opptatt av å gjøre, også. Eiendom er nesten en hobby for meg, og jeg har kanskje høye krav til bolig men desto lavere krav til bil, ferie, antall klesplagg og vesker i skapet etc. En bolig lever man i hele tiden, og da er det kjekt å slippe å ergre seg over materialvalg og løsninger man ikke liker. Ok, smak og behag og stil og materialvalg er jo greit, jeg leste deg som at du mente man (generisk) ikke KUNNE flytte rett inn.
Fandens Oldemor Skrevet 12. mai 2016 #30 Skrevet 12. mai 2016 Ok, smak og behag og stil og materialvalg er jo greit, jeg leste deg som at du mente man (generisk) ikke KUNNE flytte rett inn. Da har jeg kanskje ordlagt meg klønete. Huset har tak og vegger og alt man trenger, men for mange blir nok f.eks. gulvet en no go. Hvis de slipper å bytte gulv i et annet hus, er det fort gjort at folk velger minste motstands vei.
Elisun Skrevet 12. mai 2016 #31 Skrevet 12. mai 2016 Det er så absolitt innflyttningsklart OM man liker stilen. For min del såndet veldig traust ut på utsiden, nakent. Og parkett både nede og oppe var virkelig ikke pen. Spesielt nede. Det kreves solbriller for å være der inne. Og trappa og kræsja jo totalt! Litt dyrt for hva man får husmessig. Men må bet jeg nada om området og prisen generelt der! Er fra en annen kant av landet! 🐼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå