Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har potensiale, men jeg ville pusset opp.

Skrevet

Pent nok, innvendig. Stygg parkett. Grusomt stygt utvendig.

Anonymous poster hash: 64f6c...8f8

Skrevet

Jeg synes at huset er fint og beliggenheten er veldig fin, jeg har bodd der før og vet at det er et ålreit nabolag også.

Dette er tredje visningen huset skal ha, og jeg skjønner ikke, jeg trodde huset skulle bli solgt etter første visning.

Hi

Anonymous poster hash: 56ae8...f82

Skrevet

Likte ikke parketten. Hadde vært nok til at jeg ikke vil kjøpe. Og hater panel.

Kjøkkenet ser gammelt ut.

Skjønner ikke prisen, der er virkelig ikke så flott der.

Anonymous poster hash: ad251...6d6

Skrevet

Folk flest liker innflyttingsklare boliger. Hvis det er mulig å få noe innflyttingsklart i samme området til samme pris, så er det ikke alltid folk tenker på potensialet boligen kan ha. De vil bare slippe å gjøre noe.

Skrevet

Folk flest liker innflyttingsklare boliger. Hvis det er mulig å få noe innflyttingsklart i samme området til samme pris, så er det ikke alltid folk tenker på potensialet boligen kan ha. De vil bare slippe å gjøre noe.

Du anser ikke dette for å være innflytingsklart?

Jammen har vi det godt her i landet.

Ikke hi

Anonymous poster hash: 992fb...d4a

Skrevet

Huset var greit nok, men jeg synes det var altfor mye innsyn fra alle kanter. Naboer tett på, store vinduer, folk ser rett inn og gjennom huset jo....

Gystad er jo sentralt og fint sånn, men her synes jeg man bor for tett rett og slett.

Anonymous poster hash: ff886...0e7
Skrevet

Du anser ikke dette for å være innflytingsklart?

Jammen har vi det godt her i landet.

Ikke hi

Anonymous poster hash: 992fb...d4a

Enig!

Hi

Skrevet

Huset er virkelig stygt på utsiden, men det er nå en ting.

Problemet mitt er gulvene innvendig. Jeg synes flisleggingen var fæl og parketten sjeldent stygg. Samtidig var kjøkkenet ikke akkurat snasent.

Det hadde ikke vært veldig interessant å kjøpe et hus jeg synes er stygt og samtidig måtte bruke 500.000 kr minimum på oppussing..

Også var det idiotisk dyrt. Det er på Jessheim...

Anonymous poster hash: 46e14...450

Skrevet

Likte ikke huset. Men innflyttingsklart er det jo absolutt. Bare ikke "my cup og tea"

Skrevet

Dytt

Skrevet

Dytt

Er det huset ditt?

Anonymous poster hash: b49af...d93

Skrevet

Er det huset ditt?

Eh...nei. Hvorfor skulle jeg legge ut link av mitt hus?

Jeg har som jeg skrev bodd i området før og skjønner ikke hvorfor dette huset ikke blir solgt. Tenkte noen her ikke kunne komme med innblikk.

Hi

Skrevet

Eh...nei. Hvorfor skulle jeg legge ut link av mitt hus?

Jeg har som jeg skrev bodd i området før og skjønner ikke hvorfor dette huset ikke blir solgt. Tenkte noen her ikke kunne komme med innblikk.

Hi

Du virker litt ivrig på meninger så tipper dette er ditt hus jeg Hilde Karine. 😉

Skrevet

Huset er virkelig stygt på utsiden, men det er nå en ting.

Problemet mitt er gulvene innvendig. Jeg synes flisleggingen var fæl og parketten sjeldent stygg. Samtidig var kjøkkenet ikke akkurat snasent.

Det hadde ikke vært veldig interessant å kjøpe et hus jeg synes er stygt og samtidig måtte bruke 500.000 kr minimum på oppussing..

Også var det idiotisk dyrt. Det er på Jessheim...

Anonymous poster hash: 46e14...450

Hvordan kan du se at flisleggingen er fæl?

Anonymous poster hash: 05dd1...b52

Skrevet

Du virker litt ivrig på meninger så tipper dette er ditt hus jeg Hilde Karine. 😉

JAH, da får du bare tippe da 👍

Skrevet

Oj, du ville ikke kalle dette innflyttingsklart? Det er jo strøkent, stort og fint og lyst og pent. Hadde ikke gjort noe som helst - og elsker parketten.

Skrevet

Du virker litt ivrig på meninger så tipper dette er ditt hus jeg Hilde Karine.

Jøss, hva er ditt problem?

Skrevet

Hvordan kan du se at flisleggingen er fæl?

Kanskje for at den er lagt på skrå?

🤔

Skrevet

Helt midt på treet.

Men den parketten hadde gjort at jeg hadde droppet det.

Da vi kjøpte vårt rekkehus var det akkurat sånn parkett i stua. Det første vi gjorde da vi tok over var å rive den opp og legge nytt, lysere gulv. Hadde seriøst ikke giddet å gjøre det i hele huset.

Anonymous poster hash: 064b1...ec4

Skrevet

Jøss, hva er ditt problem?

Må man ha ett problem fordi man synes man kan være ærlig og si at de trenger innspill på hvorfor de ikke får solgt huset sitt.

På lik linje som disse bloggerne som legger ut link til bloggen sin og later som om de er en vanlig leser.

HI, var det du som laget tråd om at dere hadde fått bud under takst for en ukes tid siden?

I så tilfelle forstår jeg det. På Jessheim får du langt finere hus til denne prisen.

Skrevet

Jeg likte heller ikke parketten. Ikke fint utvendig heller. Men ellers var det fint.

Skrevet

Må man ha ett problem fordi man synes man kan være ærlig og si at de trenger innspill på hvorfor de ikke får solgt huset sitt.

På lik linje som disse bloggerne som legger ut link til bloggen sin og later som om de er en vanlig leser.

HI, var det du som laget tråd om at dere hadde fått bud under takst for en ukes tid siden?

I så tilfelle forstår jeg det. På Jessheim får du langt finere hus til denne prisen.

Ja, det synes jeg du må ha når du tydeligvis søker opp adressen for å få opp navn på eier. Hva så om det er eier, spiller det noen rolle for deg? Og er det så rart hvis hun var eier, at hun ikke vil oppgi det, da vet jo plutselig folk hvem hun er

Skrevet

Har du lite å gjøre? Siden du har søkt opp navnet på eier og spør å graver så det holder. Patetisk!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...