Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #26 Skrevet 9. mai 2016 Takk for tips dette viste jeg ikke. Er ikke så ofte jeg har sett svaner, vi har ikke det i Tromsø Anonymous poster hash: d3ee6...3a4
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #27 Skrevet 9. mai 2016 ååh, det er svaner der vi pleier å mate endene... Jeg har alltid vert redd dem, men trodde det gikk bra om man ikke var for nerme... Anonymous poster hash: 9183b...fc0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #28 Skrevet 9. mai 2016 Takk for advarselen! Ikke helt der oppe blant gardintrapper og glatte badegulv på fareskalaen ser jeg, men klart en skal respektere ville dyr! Anonymous poster hash: 83ece...ff3
Mammaaaa? Skrevet 10. mai 2016 #29 Skrevet 10. mai 2016 Jeg reagerer også på at voksne ser på mens barna plager viltdyr. Er det vanlig oppførsel? Svaner går jo ikke på angrep helt uprovosert. Joda, svaner og andre fugler går til angrep, tilsynelatende uprovosert. Kanskje fordi du er for nært et rede, små unger, de er hissige av ulike årsaker, eller du er på territoriet deres.
Pobie Skrevet 10. mai 2016 #30 Skrevet 10. mai 2016 Men hi, hvorfor var det ingen som stoppet ungene i å plage svanen da???? Det er da ikke rart den slår tilbake. Lær ungene respekt for dyr og slå hardt ned på dyreplageri, så hadde kanskje denne situasjonen vært unngått Anonymous poster hash: c3add...9ea Det var ikke HI og venner som plaget svanen, men folk de så på avstand en stund etterpå.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #31 Skrevet 10. mai 2016 Men hi, hvorfor var det ingen som stoppet ungene i å plage svanen da???? Det er da ikke rart den slår tilbake. Lær ungene respekt for dyr og slå hardt ned på dyreplageri, så hadde kanskje denne situasjonen vært unngått Anonymous poster hash: c3add...9ea Det må man nesten spørre foreldrene om.. Den var først på vår side av stranda, hvor jeg og en mann dro barna vekk. Ungen min skrek jo av full halv for hun ville så gjerne hilse. Så svømte den videre til en annen side av stranda der masse unger ville se på den. Greide ikke å se på at foreldrene bare satt der, så jeg løp litt oppover og skrek ut at det der var kjempefarlig, da fikk en av damene fart på seg og hentet ungene.. Svanen hveste til oss også som stod 5 meter unna.. Virket som om den svømte bort til strandkantene for å si "Kom dere vekk, dette er mitt sted". Anonymous poster hash: 7bdac...6e3
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #32 Skrevet 10. mai 2016 Hadde vært til pass for ungene hvis svana hadde bitt hver og en! Fyttikatta altså, dyreplageri er aldri greit! Anonymous poster hash: 821ee...8ae Tenkte det samme, men så skal ikke små uvitende barn risikere å ende opp på sykehus og i verste fall drept fordi foreldrene ikke vet bedre. Jeg så bare én gutt som kastet sand da, de andre var veldig fascinert og tullet og tøyset. Fortsatt ikke greit, men om man ikke har lært bedre så vet man ikke bedre. Anonymous poster hash: 7bdac...6e3
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #33 Skrevet 10. mai 2016 Yes har vært utsatt for en "flokk" svaner selv, var faktisk ved ett vann ved Stavanger .... Gikk tur og på vei forbi klikket det for en svane og kanskje 2-3 stykker sprang villmann etter meg. aldri vært så redd i hele mitt liv og fikk sjokk. Vanvittig bråk på dem..... Anonymous poster hash: 45dfa...10d Samme her. Gikk mye tur der i permisjonen. De svanene var helt crazy. Mannen måtte ta barnet og løpe en gang. Vi hadde på ingen måte plaget dem i forkant. Anonymous poster hash: 089a0...9d7
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #34 Skrevet 10. mai 2016 Takk for info HI. Alltid holdt meg på avstand, men har trodd jeg var en smule hysterisk, men da fortsetter jeg med det for å si det sånn🙈 Anonymous poster hash: 9e5ea...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå