Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #26 Skrevet 9. mai 2016 Nå er ikke alle kristne så veldig kristne heller. Jeg er døpt og konfirmert, men så veldig kristen er jeg ikke. Men det er jo stor forskjell på kristne innad i religionen. Anonymous poster hash: 33697...e1a
Fru vims Skrevet 9. mai 2016 #27 Skrevet 9. mai 2016 Men det er jo stor forskjell på kristne innad i religionen. Anonymous poster hash: 33697...e1a Ja det er det😊 og det gjelder for muslimer og. Har venner som er muslimer og ikke så veldig strengt troende.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #28 Skrevet 9. mai 2016 Far til mitt barn er indisk, veldig mørk i huden å mange tror han er muslim (det er han ikke) kjæresten min er kinesisk/vietnamesisk å praktiserer taoisme (ikke spør meg hva det innebærer for det har Jeg ikke satt meg inn i.) så viss vi får en datter en dag som kommer hjem med en muslimsk kjæreste hadde jeg ikke reagert noe nevneverdig. Vi er en etnisk og religiøst blandet familie på alle mulige måter så hadde håpet han var snill med henne og at hun følte seg elsket tilbake. Anonymous poster hash: c0567...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå