Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Jeg skal på jobb i morgen. Mannen skal etter planen på turnering med to av ungene 1 time unna. Nå ligger han med over 39 i feber. Så da ser det ut som jeg må bli hjemme med ungene. Men, hva med turneringen. "Kan" jeg reise? Eller blir det helt "fyfy" siden jeg egentlig skulle vert på jobb? Anonymous poster hash: 8c4e3...ac4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Det er barnepasser som er syk og ikke barna, da er det bare å følge planene de har uten dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: a01ac...af9
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Mannen blir hjemme med barna, det går selv om han har feber. Anonymous poster hash: d35fa...85e
Marriet Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Hvis ikke du får inn en annen erstatter til å ta barna med på turnering synes jeg det er helt innafor at du gjør det. Er det ikke en egen sånn greie på egenmeldingen "ved barnepassers sykdom" eller noe?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 Får en liten bi smak om jeg reiser. Må jo bli hjemme om han blir syk uansett da. Tror det er første gang på de 15 år jeg har jent han at han har feber. Blir jo nesten bekymret Anonymous poster hash: 8c4e3...ac4
Elsker livet Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 Kan ikke barna følge med noen andre på turnering? Regner med de er skolebarn?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #7 Skrevet 7. mai 2016 Kan ikke barna følge med noen andre på turnering? Regner med de er skolebarn? Jo eldste kan det. Yngste er kun 5 år, og har ikke lyst til å sende henne med andre. Anonymous poster hash: 8c4e3...ac4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #8 Skrevet 7. mai 2016 Jo eldste kan det. Yngste er kun 5 år, og har ikke lyst til å sende henne med andre. Anonymous poster hash: 8c4e3...ac4 Skal hun delta på noe? Hvis ikke så kan hun jo kanskje være hjemme med pappa Anonymous poster hash: a0483...40a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #9 Skrevet 7. mai 2016 Ja, det er jo barnepasser som er syk. Da trenger jo ikke du og ungene å mure deg inne for hans del. Anonymous poster hash: 22d7e...bde
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #10 Skrevet 7. mai 2016 Skal hun delta på noe? Hvis ikke så kan hun jo kanskje være hjemme med pappa Anonymous poster hash: a0483...40a Hun skal være med ja. Anonymous poster hash: 8c4e3...ac4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #11 Skrevet 7. mai 2016 Mannen blir hjemme med barna, det går selv om han har feber. Anonymous poster hash: d35fa...85e Om han ligger rett ut med over 39 i feber overlater jeg ikke ungene til han nei. Anonymous poster hash: 8c4e3...ac4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #12 Skrevet 7. mai 2016 Hun skal være med ja. Anonymous poster hash: 8c4e3...ac4 Da synes jeg du skal ta med deg barna og reise på turnering i morra Anonymous poster hash: a0483...40a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #13 Skrevet 7. mai 2016 Om han ligger rett ut med over 39 i feber overlater jeg ikke ungene til han nei. Anonymous poster hash: 8c4e3...ac4 Som voksen klarer man fint ta paracet og gjøre det man må gjøre med 39 i temp . Behøver ikke bety at man er sengeliggende . Gidder sjelden ta tempen etter ble voksen , er jo almenntilstanden som bestemmer . Når det er sagt synes jeg du skal bli hjemme , å dra med god samvittighet . En mann som er syk er ingen duganes pappa å drasse med seg 😂 Anonymous poster hash: 16865...e03
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #14 Skrevet 7. mai 2016 Som voksen klarer man fint ta paracet og gjøre det man må gjøre med 39 i temp . Behøver ikke bety at man er sengeliggende . Gidder sjelden ta tempen etter ble voksen , er jo almenntilstanden som bestemmer . Når det er sagt synes jeg du skal bli hjemme , å dra med god samvittighet . En mann som er syk er ingen duganes pappa å drasse med seg Anonymous poster hash: 16865...e03 Som sagt aldri opplevd han med feber, så ble litt overrasket nå. Få se det an litt. Takk for tilbakemeldinger! Anonymous poster hash: 8c4e3...ac4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #15 Skrevet 7. mai 2016 Som sagt aldri opplevd han med feber, så ble litt overrasket nå. Få se det an litt. Takk for tilbakemeldinger! Anonymous poster hash: 8c4e3...ac4 Bare hold deg hjemme du regne med helsevesenet du jobber i ( søndag jobbing ) bedre gi beskjed Idag Anonymous poster hash: 16865...e03
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #16 Skrevet 7. mai 2016 Jeg ville ikke tatt meg fri for å være hjemme med så store barn selv om far er hjemme med feber. Jobb går forran fritidsaktiviteter. Anonymous poster hash: 4ad84...d01
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #17 Skrevet 7. mai 2016 Som voksen klarer man fint ta paracet og gjøre det man må gjøre med 39 i temp . Behøver ikke bety at man er sengeliggende . Gidder sjelden ta tempen etter ble voksen , er jo almenntilstanden som bestemmer . Når det er sagt synes jeg du skal bli hjemme , å dra med god samvittighet . En mann som er syk er ingen duganes pappa å drasse med seg 😂 Anonymous poster hash: 16865...e03 Dette er nok veldig forskjellig fra person til person. Om jeg får feber blir jeg faktisk slått helt ut! Bare spør spør pappaen til en i barnehagen til sønnen min som måtte hjelpe meg med både barn og handling da jeg hadde feber for en stund siden, som første gang etter at jeg ble voksen. Jeg klarte faktisk ikke å stå på beina. Anonymous poster hash: bfd7a...2a4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #18 Skrevet 7. mai 2016 Hadde ringt til jobben og gitt beskjed og dratt på turnering med barna, sikkert godt for mannen med fred og ro noen timer når han er syk. Anonymous poster hash: 7aab2...1cd
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #19 Skrevet 7. mai 2016 Synes faktisk du skulle la ungene være hjemme med faren selv om han er dårlig. Kan ikke eldste se litt etter den minste også. Dette forutsetter jo at ikke mannen blir dårligere eller er alvorlig syk. Hva om du drev noe eget, en butikk eller en hudpleie/frisørsalong. Hadde du da lukket sjappa for å være hjemme med syk mann og barn? Anonymous poster hash: 78e58...2e5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #20 Skrevet 7. mai 2016 Hahahaha! Man er ikke sengeliggende nødvendigvis selvom man har feber Anonymous poster hash: 16865...e03 Så det vet du best? Jeg er fullstendig utslått når den bikker 38, ikke sjans at jeg hadde kunne gjort noe særlig da. Anonymous poster hash: dce93...bca
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #21 Skrevet 7. mai 2016 Hahahaha! Man er ikke sengeliggende nødvendigvis selvom man har feber Anonymous poster hash: 16865...e03 Eh, voksne har sjelden høy feber uten å være dårlige. Og hi hadde vel ikke skrevet innlegget om han hadde feber OG var sprek? Anonymous poster hash: 45b84...ce3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #22 Skrevet 7. mai 2016 Venter fortsatt på svar på hvordan du mener jeg har så lav IQ;) Anonymous poster hash: 16865...e03 Herregud! Venter faktisk, du gjør ikke noe annet enn å være her? Figures... Anonymous poster hash: 45b84...ce3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #23 Skrevet 7. mai 2016 Synes faktisk du skulle la ungene være hjemme med faren selv om han er dårlig. Kan ikke eldste se litt etter den minste også. Dette forutsetter jo at ikke mannen blir dårligere eller er alvorlig syk. Hva om du drev noe eget, en butikk eller en hudpleie/frisørsalong. Hadde du da lukket sjappa for å være hjemme med syk mann og barn? Anonymous poster hash: 78e58...2e5 Men leste du ikke i HI at barna skulle på turnering? Anonymous poster hash: 62b4b...a78
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #24 Skrevet 7. mai 2016 Herregud! Venter faktisk, du gjør ikke noe annet enn å være her? Figures... Anonymous poster hash: 45b84...ce3 Nei , hvordan kan jeg ha noe å gjøre jeg som er så dum rart jeg klarer å bruke en mobil Anonymous poster hash: 16865...e03
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #25 Skrevet 7. mai 2016 Så det vet du best? Jeg er fullstendig utslått når den bikker 38, ikke sjans at jeg hadde kunne gjort noe særlig da. Anonymous poster hash: dce93...bca Nei , om du leser hele setningen , er ordet nødvendigvis inni der også ... Selvom du blir helt utslått betyr ikke det at alle blir heller . Feber er tegn på en infeksjon Anonymous poster hash: 16865...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå