Gå til innhold

13 åringen hulk gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vet du ihvertfall at det var pms som var grunnen til utbruddet.

Anonymous poster hash: 1dae0...38b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde trøstet henne. :)

Tenåringer har store hormonelle omveltninger i kroppen og klarer ikke alltid regulere seg selv. De trenger gjerne noen som kan hjelpe dem med regulering.

Jeg ville ha gått inn til henne og forsøkt å tone meg inn til hennes sinnstilstand, og tenkt at sinne er egentlig et uttrykk for at hun er frustrert og lei seg og ikke klarer å håndtere de store følelsene selv. Jeg hadde tilbudt trøst og vært sammen med henne. Hadde IKKE gitt henne rett i det hun gjorde men latt henne få anerkjennelse på følelsen av urettferdighet.

Jeg ønsker å ha en god og støttende relasjon til min datter, ikke et forhold hvor jeg står for straff og disiplin.

Anonymous poster hash: 6d7e0...02a

Skrevet

Som så mange har sagt, dette handler ikke om trampolinen.

Håper dere finner ut av det.

Anonymous poster hash: f1627...640

Skrevet

Så godt dere fant ut av det. Hormoner raser de luxe i denne tiden og jenta hadde nok et utbrudd av PMS som flere skriver her. Bare å glede seg fremover nå :D Og nå er det sikkert flere som mener at denne får skjerpe seg, men det er jammen ikke lett når slike PMS utbrudd kommer.

Blir et troll uten like noen ganger selv og vet mange sliter med dette.

Skrevet

Hormoner kan være slitsomt! Er enig med de som sier at man skal vise forståelse. Når jeg har pms og oppfører meg fullstendig irrasjonelt, så sier mannen min: "Jeg skjønner at du bare trenger å kjefte litt, det skal du få lov til" så gir han meg en kjempeklem! Da blir jeg fort glad igjen. Hadde han bedt meg skjerpe meg og ta meg sammen hadde jeg nok bare blitt mer forbanna...

Anonymous poster hash: 496e0...00b

Skrevet

Hormoner kan være slitsomt! Er enig med de som sier at man skal vise forståelse. Når jeg har pms og oppfører meg fullstendig irrasjonelt, så sier mannen min: "Jeg skjønner at du bare trenger å kjefte litt, det skal du få lov til" så gir han meg en kjempeklem! Da blir jeg fort glad igjen. Hadde han bedt meg skjerpe meg og ta meg sammen hadde jeg nok bare blitt mer forbanna...

Anonymous poster hash: 496e0...00b

Det høres ut som om du har en fantastisk mann!! :Nikke:

Anonymous poster hash: 91782...e67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...