Gå til innhold

Jeg holder på å slanke meg... og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beregnet mindre på den brødskiven, så nå jeg legger inn de ekstra kaloriene så kommer jeg opp i ca 570

Anonymous poster hash: 756b2...422

Etter middag har jeg spist enda en gullerot og enda en skive med pålegg og agurk. Blir ca 1100 kalorier det

Anonymous poster hash: f71be...40d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter middag har jeg spist enda en gullerot og enda en skive med pålegg og agurk. Blir ca 1100 kalorier det

Jaja, men det  var jo helt umulig for meg å vite. Men det høres ut som om du er fornøyd med sånn det og at du nesten ikke går ned i vekt, så da gir jeg meg her

Skrevet

Jaja, men det var jo helt umulig for meg å vite. Men det høres ut som om du er fornøyd med sånn det og at du nesten ikke går ned i vekt, så da gir jeg meg her

Hva skal jeg gjøre da??

Jeg ligger på 1200 pluss minus..

Jeg syns det er vanskelig 😕😕😕

Skjønner ingenting

Skrevet

Hva skal jeg gjøre da??

Jeg ligger på 1200 pluss minus..

Jeg syns det er vanskelig

Skjønner ingenting

Hvis du spiser litt mer og går den turen så går du nok ned. Akkurat nå gir du kroppen for lite å jobbe med, og hvis du går ned på så næringsfattig kosthold(vitaminer kan ikke erstatte variert kost, det er et tilskudd) så er det ikke bare fett som forsvinner, det er muskelmasse og immunforsvar også i tillegg til at du kan få hormonforstyrrelser. For hvis kroppen får for lite næring prioriterer den ikke fruktbarhet, du kan miste mensen. Holder du på sånn lenge går det utover mye mer, da snakker vi organer og benmarg  tillegg.

Anonymous poster hash: 79ee9...aa5

Skrevet

Og at en gulrot og ei skive med pålegg(?) og agurk gir så mye kcal tror jeg rett og slett ikke på. Jeg regnet ut at du tidligere hadde fått i deg maks 600, så da havnet du ikke på 1100. Anbefaler deg å bestille en time hos ernæringsfysiolog.

Anonymous poster hash: 79ee9...aa5

Skrevet

gulrot, 35 kcal, Agurk 30 (om du spiste hele) Skive, 250. Du er da på 300 + 570... det er ikke 1100. 

Skrevet

På en 1200 kcal diett ville jeg droppet steinalderbrødet. Det er veldig næringstett og gjør at du må spise få måltider for å ikke komme over grensa. Bedre med litt vanlig brød og knekkebrød. Kombinasjon av lavkalori og lavkarbo er ikke så lurt. Jeg har prøvd begge deler og har landet på en grovkarbo med lite kalorier. Det føltes feil å skulle spise egen mat når barna er fem og sju, det var noe annet da de var mindre og ikke fikk det med seg. På lavkallori kan jeg spise middag sammen med dem uten tilpasninger på annet enn mengde. 

Anonymous poster hash: 56032...f61
Skrevet

Tusen takk for svar snille dere

Fikk vite nemlig at jeg hadde lekk tarm og kan ikke spise hvetemel og sukker 😧😧

Og da blir det så vanskelig å vite hva jeg skal spise.

Jeg er lav i tillegg.

Skrevet

Lekk tarm? Er det en diagnose?

Anonymous poster hash: 085ce...257

Skrevet

Hva kommer lekk tarm av? Spis lavkarbo

Anonymous poster hash: c910f...84c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...