Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #26 Skrevet 7. mai 2016 Ja, hun fullfører ofte ringelisten sin etter stengetid. Bare et ubesvart indikerer neppe noe alvorlig En gang hadde jeg 4 ubesvarte på kveldstid fra fastlegens private fasttelefon.. da var jeg nervøs! Da ringte hun ang blodprøver som var høyst uregelmessige.. Anonymous poster hash: a565e...ee7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #27 Skrevet 7. mai 2016 Og det sa hun jo at hun hadde spesifisert da hun bestilte time. Kan du ikke lese? Anonymous poster hash: 41cd5...2cb Jo, jeg er flink til å lese. Men en legetime er 20 minutter, og det er ikke lang nok tid til å gjennomgå to omfattende problemstillinger. Anonymous poster hash: 631ef...c1b
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #28 Skrevet 7. mai 2016 Har blitt oppringt kl 20 en søndagskveld også jeg... Hadde sendt melding i eportalen, men forventet ikke svar før uti uka.. Hun syns dog det var greit å svare med en gang, for hun hadde uansett vakt og var innom legekontoret. Vet hun også gjør ferdig ting etter siste pasient (etter stengetid), svare på meldinger, ringe folk ang prøvesvar som har komt inn i løpet av dagen etc... Hun kontaktet meg tilogmed to dager etter at mammapermisjonen hennes startet bare fordi hun hadde glemt å si ifra at prøvene forrige gang var helt fine Anonymous poster hash: 4406c...195
Kakao1234 Skrevet 7. mai 2016 #29 Skrevet 7. mai 2016 Ja, det har skjedd. Legen min ringte meg kl 18.30 en fredag faktisk. Husker ikke hva det gjaldt, men var ikke noe "farlig" iallefall.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #30 Skrevet 7. mai 2016 Jo, jeg er flink til å lese. Men en legetime er 20 minutter, og det er ikke lang nok tid til å gjennomgå to omfattende problemstillinger. Anonymous poster hash: 631ef...c1b Da gir man en dobbelttime, slik at pasienten får tatt opp alt hun har behov for. Er ikke vanskeligere å gi to timer etter hverandre på en torsdag enn en på mandag og en på fredag, så sant det er sammenhengende timer ledig. Anonymous poster hash: e4999...1c1
Popelko Skrevet 7. mai 2016 #31 Skrevet 7. mai 2016 Ja flere ganger. Men da har de sagt fra at han ringer før han går for dagen, noe som gjerne ikke skjer før tidlig på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #32 Skrevet 7. mai 2016 Flere ganger! 2-3 ganger ifbm justering av stoffskifte-medisin. En gang (litt akutt) for å advare meg om at jeg hadde fått en antibiotika jeg ikke tålte (infeksjon i arret etter ks). Anonymous poster hash: 2293c...27d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #33 Skrevet 7. mai 2016 Ja en gang. Var og den dagen faren min døde, så jeg var allerede ganske frynsete. Men det var bare svaret på noen prøver som datteren min hadde tatt tidligere. Anonymous poster hash: d24e1...db4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #34 Skrevet 7. mai 2016 Har fått sms klokka 11 på kvelden om prøvesvar. Så tydelig at legen arbeider seint (De var forresten ikke farlige svar) Anonymous poster hash: 97173...621
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #35 Skrevet 8. mai 2016 Jeg ble oppringt fra lege på sykehuset kl 23. Hun var hjemme men hadde fått urovekkende svar på en prøve tatt 2 dager før. Hun var usikker om hennes kollega hadde fanget den opp derfor gav hun beskjed at jeg skulle reise rett inn til sykehuset samme kveld. Hun hadde bestilt plass og sa de ventet meg. Grytidlig neste morgen ble jeg operert, og hadde jeg ikke vært på bordet da kunne jeg ikke vært her lenger.. Gode leger som følger opp sine pasienter❤️ Anonymous poster hash: d91e5...5da
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #36 Skrevet 8. mai 2016 Ja, en gang så var det noen papirer opp mot NAV det var rot med. En gang var det en avbestilling på en time så jeg fikk fjernet føflekk før antatt tid. Du vet vel selv om du har noen grunn til å vente dårlig nytt? Svar på prøver etc En gang ringte legen meg på jobb og da satt jeg tilfeldigvis i skrankemottaket fullt av folk. Han ville fortelle jeg hadde unormalt celleforandring i livmorhalsen og måtte operere.Var 23 år, vi hadde ikke Internett og jeg kunne ikke noe om det og fikk meg heller ikke til å stille spørsmål. Den tlf skulle jeg gjerne heller hatt på kvelden! Anonymous poster hash: 5f424...474
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #37 Skrevet 8. mai 2016 Ja en gang fordi jeg hadde svangerskapsforgiftning og da ringte legen og sa at jeg måtte på fødeavdelingen samme kveld (da det var akutt) hadde hatt time i ti tiden samme dag, da legen ringte kl 15.30 hadde hodepinen, ødem og smertene fordoblet seg. Legen ringte av bekymring, hadde ikke legen ringt hadde det kunne gått mye lengere og jeg blitt mye værre før jeg kontaktet føden. Har fått SMS etter stengetid pga blodprøver/tester. Typ blodprøven din viser anemi anbefaler å ta så så mye jern i en periode Anonymous poster hash: c594e...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå