Gå til innhold

Hvis dere hadde 4 unger og plutselig.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror faktisk vi er ganske mange som så fort testen viser positiv tenker "ungen min" og har et morsinstinkt som våkner umiddelbart. Selv om man vet med fornuften at det bare er en celleklump er det en beskyttelsestrang og kjærlighet der som gjør det helt umulig å ta abort...

Men med det sagt, jeg er for frivillig abort og dømmer ingen som tar det valget (i motsetning til hun som skrev innlegget du svarte på). Ville bare si at vi er mange som ville følt det som om vi drepte barnet vårt om vi ble tvunget til abort...

Anonymous poster hash: 8df03...6b7

Jeg var redd jeg var blitt gravid da nr 2 kun var noen uker gammel og midt i kolikken. Jeg visste at mannen var helt klar for nr 3, og tenkte i mitt stille sinn at om testen ble positiv, så ville jeg bare ordne abort på egenhånd, da jeg var totalt utslitt og ikke orket tanken på ny baby.

Og testen ble selvfølgelig positiv. Men det tok kun 1 sekund før morsinstinket mitt slo ut i full blomst, og abort ble en umulig tanke.

Jeg er helt for fri abort (slik vi har det i Norge), men jeg hadde aldri klart å gjennomføre det selv. Med mindre omstendighetene var helt ekstreme.

Anonymous poster hash: 2b39f...903

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...