Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Oppdaget at du var gravid igjen?Mannen vil ikke ha flere, men du vil gjerne.hva hadde dere gjort??Vi er en mikset familie, 2 er hans barn og 2 er mine.alle bor fast her....det er full fart her hele tiden, men jeg føler at vi hadde klart en til.Er imot abort, noe mannen vet! Anonymous poster hash: 84320...e3f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Hadde aldri vært en diskusjon fra min side. Hadde helt klart følt på hjertefølelsen. Lykke til Anonymous poster hash: ab071...19c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Om jeg ville hatt en til og jeg var gravid ville jeg ha båret frem barnet. Anonymous poster hash: 6c63c...368
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Takk for svar.Mistenker graviditet, men skal vente noen dager til å sjekke.....Jeg tror jeg hadde beholdt, men vil ikke risikere familien for det...men man er jo 2 om dette! Anonymous poster hash: 84320...e3f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Har alltid ønsket meg 3 barn(noe han også vet), og har jo fått 2 ekstra skatter, men det blir jo ikke helt det samme da, selv om jeg er kjempeglad i dem Anonymous poster hash: 84320...e3f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Fire unger holder lenge. Klart abort. Anonymous poster hash: 3bef2...588
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Vi har 4 barn og her hadde ingen av oss klart å ta abort, så her ble det sterilisering for å være sikrest mulig på å unngå komme i den situasjonen Skulle det likevel skje hadde vi blitt fembarnsforeldre. Anonymous poster hash: 8df03...6b7
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Oppdaget at du var gravid igjen?Mannen vil ikke ha flere, men du vil gjerne.hva hadde dere gjort??Vi er en mikset familie, 2 er hans barn og 2 er mine.alle bor fast her....det er full fart her hele tiden, men jeg føler at vi hadde klart en til.Er imot abort, noe mannen vet! Anonymous poster hash: 84320...e3f Mannen vet vel at så lenge ingen av dere er sterilisert er det en liten sjanse å bli gravid selv om dere bruker prevensjon? Hadde ikke tatt abort, ikke aktuelt en gang! Lykke til! Dette fikser dere. Tipper mannen kommer til å bli glad for avgjørelsen din når babyen kommer:-) Anonymous poster hash: 7c853...bd6
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Hadde ikke tenkt over da abort hadde ikke vært en tanke engang. Ingen hadde fått meg til å velge bort mitt barn. Anonymous poster hash: f2c5c...a50
Kanutten83 Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Beholdt. Men dette er noe mannen vet, så selv om han ikke ønsker seg flere barn hadde han ikke nevnt abort med ett ord
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 Man tar selvsagt ikke livet av et av barna sine. Anonymous poster hash: 67091...fc3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 Når du er imot abort, så vet du vel allerede hva du ønsker? Jeg tror ikke det kommer noe godt ut av å la seg presse til abort. Og hvis han vet hva du mener om abort så burde han ta konsekvensen av det! Jeg tror jeg hadde beholdt hvis jeg var deg... På sikt så burde dere kanskje vurdere sterilisering hvis det blir så vanskelig med flere barn? Dette uavhengig av om du er gravid nå eller ikke. Anonymous poster hash: 767a0...9c3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #14 Skrevet 6. mai 2016 Tatt abort. 5 unger er uaktuelt. Gravid med nr 3, og dette blir min siste. Anonymous poster hash: 7266b...611
Salomine Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 Beholdt. Det er det du vil. Du skal også leve videre med valget, og siden du egentlig ønsker ett barn til tror jeg du vil tenke og angre resten av livet hvis du tar abort. Mannen er vel dessuten også klar over at det kan bli barn av det, selv om dere bruker prevensjon.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 Takk for svar👶🏼 Anonymous poster hash: 84320...e3f
Juli16 Skrevet 10. mai 2016 #17 Skrevet 10. mai 2016 Beholdt. Har ni mnd på å venne dere til tanken Lykke til!!!
Mamma_til_2 Skrevet 10. mai 2016 #18 Skrevet 10. mai 2016 Om dere ikke har noen felles så kanskje mannen din vill ønske og beholde, men hadde det vært meg så hadde jeg fortalt mannen at jeg mistenker graviditet og gitt han litt tid ( noen dager) så funnet ut om jeg var gravid så snakket med han igjen og hørt på alt han måtte ha og si og tatt en avgjørelse sammen med han.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #19 Skrevet 10. mai 2016 Vil ikke ha 4 barn en gang så hadde selvfølgelig ikke beholt. Men steriliserte meg etter 2 stk så den er grei. Om jeg hadde sagt at jeg ikke ville ha flere og vi brukte prevensjon ville jeg nok lurt på om du hadde lurt meg. Anonymous poster hash: 4b87b...9eb
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #20 Skrevet 10. mai 2016 Du må fortelle om mistanken din med en gang, det er ikke riktig at du skal gå og bli vant med tanken på en til, la morsinstinktet våkne osv mens han er helt uvitende, også bli lei deg og skuffet over reaksjonen hans når du plutselig står med en positiv test i hånda. Her var nr 4 overhodet ikke planlagt, jeg ble gravid på cerazette mens jeg fremdeles ammet nr tre og mannen ventet på time til sterilisering. Jeg var så fortvilet at jeg gråt da jeg testet positivt, hvordan skulle jeg orke. Men abort ble aldri nevnt med et ord, ikke av noen av oss. Nå er barna 7, 8, 12 og 15 år, en fantastisk gjeng, vi har aldri angret. Sterilisering er selvfølgelig gjennomført, men hadde vi havnet i en slik situasjon igjen hadde vi fått baby igjen. Anonymous poster hash: 8df03...6b7
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #21 Skrevet 10. mai 2016 Vil ikke ha 4 barn en gang så hadde selvfølgelig ikke beholt. Men steriliserte meg etter 2 stk så den er grei. Om jeg hadde sagt at jeg ikke ville ha flere og vi brukte prevensjon ville jeg nok lurt på om du hadde lurt meg. Anonymous poster hash: 4b87b...9eb Ingen prevansjon er 100% sikker, ikke en gang sterilisering. 1 av 100 blir gravid ved korrekt bruk av p-piller, 1 av 2.000 blir gravid etter vellykket sterilisering... At du først og fremst ville tenkt at du er lurt sier jo noe om tilliten du har til din partner. Anonymous poster hash: 8df03...6b7
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #22 Skrevet 10. mai 2016 Man tar selvsagt ikke livet av et av barna sine. Anonymous poster hash: 67091...fc3 Og hva har dette med abort å gjøre? Anonymous poster hash: 3f4dd...787
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #23 Skrevet 10. mai 2016 Og hva har dette med abort å gjøre? Anonymous poster hash: 3f4dd...787 Jeg tror faktisk vi er ganske mange som så fort testen viser positiv tenker "ungen min" og har et morsinstinkt som våkner umiddelbart. Selv om man vet med fornuften at det bare er en celleklump er det en beskyttelsestrang og kjærlighet der som gjør det helt umulig å ta abort... Men med det sagt, jeg er for frivillig abort og dømmer ingen som tar det valget (i motsetning til hun som skrev innlegget du svarte på). Ville bare si at vi er mange som ville følt det som om vi drepte barnet vårt om vi ble tvunget til abort... Anonymous poster hash: 8df03...6b7
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #24 Skrevet 10. mai 2016 Vi har 4 barn. De tre første var planlagt og nr 4 kom som.en gedigen overraskelse. De tre første hadde begynt på skolen, jeg var rundet 40, og jeg gikk på prevensjon. Men så blei jeg likevel gravid da. Vi valgte å beholde og har ikke angret 1 sekund. Men hadde det skjedd igjen, da hadde det blitt abort. Jeg kjenner mine begrensninger. Anonymous poster hash: 14555...06d
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #25 Skrevet 10. mai 2016 Jo fler jo bedre 😊 Men jeg hadde kanskje brukt de 9 mnd på å besøke familier med mange barn, for å se hvordan de fikser det.. 😁 Anonymous poster hash: 26bb6...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå