Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Her er det planleggingsdag. Og har hørt at de ansatte tar fri dag. De har visst "jobbet dagen inn". Merker jeg blir sikkelig irritert. Er det planleggingsdag må de jobbe idag Anonymous poster hash: ddcf2...366
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Ja, den er stengt. Planleggingsdag her og. Om de ansatte er på jobb eller har jobbet inn dagen, har ikke så mye å si, synes jeg. Anonymous poster hash: e951e...187
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Her er det planleggingsdag. Og har hørt at de ansatte tar fri dag. De har visst "jobbet dagen inn". Merker jeg blir sikkelig irritert. Er det planleggingsdag må de jobbe idag Anonymous poster hash: ddcf2...366 Morsom du eller? De har jobbet to kvelder og avspasere i dag. De skal ha fem plsnleggingsdager i løpet av et år. Så lenge de ikke bruker flere enn det, har du ingenting med når og hvor de gjør jobben. Det er planleggingsdag på alle barnehager og skoler her i kommunen. Tror ikke en eneste av de som er ansatt der faktisk jobber i dag. Anonymous poster hash: ab9f5...b82
Puppen og lillemor Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Kan vel ikke spille noen rolle for deg om de ansatte i barnehagen 'planlegger' i dag eller om de har gjort det tidligere???
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Du virker smålig. Jeg unner barnehageansatte fri en inneklemt fredag slik mange andre har mulighet til. Er det så fælt å være hjemme med sitt eget barn? Anonymous poster hash: 65fc5...bc6
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Her er det planleggingsdag. Og har hørt at de ansatte tar fri dag. De har visst "jobbet dagen inn". Merker jeg blir sikkelig irritert. Er det planleggingsdag må de jobbe idag Anonymous poster hash: ddcf2...366 Ja, vi har jobbet dagen inn. Jobbet en lørdag fra Kl 08 til 16. Anonymous poster hash: 3ed4f...fd7
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Jobber i bhg og vi har planleggingsdag i dag. Som vi har jobbet inn med to kvelder. To kvelder á 4 timer. Så for å ha inneklemt dag i dag, har vi jobbet overtid to kvelder uten å få tillegg for det. Rent lureri av personale, men sjefen vil ha fri... Men sånn ellers. 5 planleggingsdager er det. Hvert år. Om det er vanskelig for deg får du ta barnet ut av barnehage. Anonymous poster hash: c8356...c2c
*Miss Marple* Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Barnehagen er stengt og jeg håper virkelig de avspaserer så de får seg en fin langhelg. Det fortjener de, de flinke menneskene som tar seg av barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Vi har også fri, jobber på Sfo vi har hatt to plankvelder hvor vi har jobbet fra klokken 17.00 til 20.30. Jeg måtte bruke naboer og foreldre til datterens venner som barnevakt. Den ene kvelden. Den andre kvelden leide jeg inn barnevakt fra et firma. Tror du at plandager ikke skaper trøbbel for andre enn deg? Har du møter på jobben din? Anonymous poster hash: 755ed...fac
Marriet Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 Den ene er åpen og den andre er stengt. Den som er stengt vet jeg at de har jobbet inn to dager og tar seg fri idag og mandag. Nesten en liten ferie. Upraktisk for oss som har jobb, men har visst om det lenge så kunne selvsagt gjort noe med det selv. Er ikke sur på bhg.
førskolelæreren Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 Planleggingsdag. Men vi avspaserer alle mann.
Miamimom Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 Planleggingsdag som de ansatte har jobbet inn. Jeg unner dem det virkelig, null problem.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #14 Skrevet 6. mai 2016 Her var det planleggingsdag på onsdag, så i dag er de åpen. Anonymous poster hash: 8e2e1...bca
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 Den ene er åpen og den andre er stengt. Den som er stengt vet jeg at de har jobbet inn to dager og tar seg fri idag og mandag. Nesten en liten ferie. Upraktisk for oss som har jobb, men har visst om det lenge så kunne selvsagt gjort noe med det selv. Er ikke sur på bhg."For oss som har jobb"? Har ikke de som jobber i barnehage jobb? Og om planleggingsdagen hadde vært en onsdag i februar hadde det vel vært like upraktisk? Anonymous poster hash: c8356...c2c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 Her er det planleggingsdag. Og har hørt at de ansatte tar fri dag. De har visst "jobbet dagen inn". Merker jeg blir sikkelig irritert. Er det planleggingsdag må de jobbe idag Anonymous poster hash: ddcf2...366 Ja Signerer. Jeg må i min jobb ofte jobbe overtid på ettermiddager/kveld og innemellom helg. Men når jeg avspaserer stenger vi ikke hele bedriften. Når barnehage og skole velger å stenge en hel dag for å ha fri går jo dette utover tusenvis av foreldre med arbeid og like mange bedrifter Anonymous poster hash: 3e936...f9a
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #17 Skrevet 6. mai 2016 Ikke stengt i vår Bhg. Anonymous poster hash: 4f811...ab8
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #18 Skrevet 6. mai 2016 Nei, men sfo er stengt... Anonymous poster hash: a0a27...a1b
Marriet Skrevet 6. mai 2016 #19 Skrevet 6. mai 2016 (endret) "For oss som har jobb"? Har ikke de som jobber i barnehage jobb? Og om planleggingsdagen hadde vært en onsdag i februar hadde det vel vært like upraktisk? Anonymous poster hash: c8356...c2c Å kjære vene... jobbet selv i barnehage i mange år. Det er upraktisk at barnehagen er stengt IDAG for alle oss (mannen og jeg) som har jobb IDAG. Det hadde vært upraktisk uansett hvilken dag så lenge ikke jeg eller mannen har fri, fordi vi da må finne andre løsninger. Og bare så det er sagt, jeg elsker barnehagefolk og studerer selv barnehagelærer. Endret 6. mai 2016 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #20 Skrevet 6. mai 2016 Ja Signerer. Jeg må i min jobb ofte jobbe overtid på ettermiddager/kveld og innemellom helg. Men når jeg avspaserer stenger vi ikke hele bedriften. Når barnehage og skole velger å stenge en hel dag for å ha fri går jo dette utover tusenvis av foreldre med arbeid og like mange bedrifter Anonymous poster hash: 3e936...f9a Men hos dere kan dere alle være i møte. For at det skal kunne holdes møter med alle samlet må det faktisk gjøres dager det ikke er barn/elever tilstede. Problemet ditt med planleggingsdag er jo det samme selv om dagen er jobbet inn for personalet eller ikke. Du hadde måtte ta fri selv om personalet var i barnehagen og hadde planleggingsdag. Og om det hadde vært lettere for deg om personalet bare tok all planleggingstid på kvelden, så hadde problemet blitt like stort, fordi da måtte alt dette avspaseres. Dårlig med betaling for overtid i barnehagesektoren skjønner du. Anonymous poster hash: c8356...c2c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #21 Skrevet 6. mai 2016 Stengt, og regner med de har tatt seg velfortjent fri. Sånn jeg ser det, som mor, så har de en vanvittig viktig jobb og de gjør den godt, så litt fri unner jeg de altså! Anonymous poster hash: 57652...68e
Marriet Skrevet 6. mai 2016 #22 Skrevet 6. mai 2016 Å kjære vene... jobbet selv i barnehage i mange år. Det er upraktisk at barnehagen er stengt IDAG for alle oss (mannen og jeg) som har jobb IDAG. Det hadde vært upraktisk uansett hvilken dag så lenge ikke jeg eller mannen har fri, fordi vi da må finne andre løsninger. Og bare så det er sagt, jeg elsker barnehagefolk og studerer selv barnehagelærer.Og du tok virkelig ikke poenget mitt overhodet. Hadde jeg vært litt smart tidligere hadde jeg planlagt slik at vi kunne ta en liten ferie alle sammen siden det er fri både fredag og mandag.Hadde det vært en onsdag i februar som du nevner hadde vi ikke tenkt på å f.eks reise bort.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #23 Skrevet 6. mai 2016 Og du tok virkelig ikke poenget mitt overhodet. Hadde jeg vært litt smart tidligere hadde jeg planlagt slik at vi kunne ta en liten ferie alle sammen siden det er fri både fredag og mandag. Hadde det vært en onsdag i februar som du nevner hadde vi ikke tenkt på å f.eks reise bort. Har du fri på mandag, eller blander du med 2.pinsedag neste uke? Min kollega hadde nemlig tenkt å være på hytta fra i går til tirsdag, helt til noen minte henne på at pinsen er i neste uke. 😊 Anonymous poster hash: 983b6...ff9
Gjest Stjerneklart Skrevet 6. mai 2016 #24 Skrevet 6. mai 2016 Her er det planleggingsdag. Og har hørt at de ansatte tar fri dag. De har visst "jobbet dagen inn". Merker jeg blir sikkelig irritert. Er det planleggingsdag må de jobbe idag Anonymous poster hash: ddcf2...366 Hvorfor så irritert? Vi har gjort det sånn i barnehagen jeg jobber i. Vi bruker to kvelder på 3-4 timer hver for å jobbe inn det vi skulle gjort denne "planleggingsdagen". Spiller det virkelig noen rolle for deg om vi bruker kveldstid eller dagtid på selve jobben? Enten gjøres det på dagtid og barnehagen er da stengt. Eller så gjøres det på kveldstid, vi avspaserer denne dagen og barnehagen er likevel stengt. Så uansett hvordan barnehagen din gjør dette, så er det en gang slik at du må ta fri fra jobben en dag. Hvorfor ikke være fornøyd med at dere faktisk får muligheten til å ha en langhelg med barna, enn at dere måtte tatt fri en tilfeldig ukedag i mars? Om dere absolutt ikke har mulighet til å bli hjemme fra jobb, kan dere vel alliere dere med familie som går hjemme, eller noen andre foreldre som skal ha barna hjemme denne dagen? Alt trenger ikke å være et problem, vet du
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #25 Skrevet 6. mai 2016 Barnehagen er stengt i dag og på mandag. De ansatte er på studietur i Praha Anonymous poster hash: 53812...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå