Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Vurderer å ikke dra i konfirmasjon til stebarnet på søndag. Er dødssliten grunnet baby, mye nattevåk, eksamenstid og livet generelt. Forholdet mellom meg og pappan er heller ikke så veldig bra for tiden. Så vi bor hver for oss for øyeblikket. Han hjelper lite til med babyen, så jeg er veldig sliten og lei. Vet slike ting ikke skal gå utover konfirmanten, det er hans dag osv. Selv om jeg uansett tviler på at jeg blir savnet. Om jeg ikke drar, kan ikke babyen (altså konfirmantens lillesøsken) dra i konfirmasjoner heller. Da babyen er så avhengig av meg og puppen. Hadde dere dratt? Anonymous poster hash: 5e05b...fb2
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Nei aldri i verden. Anonymous poster hash: 71e31...f7e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Vurderer å ikke dra i konfirmasjon til stebarnet på søndag. Er dødssliten grunnet baby, mye nattevåk, eksamenstid og livet generelt. Forholdet mellom meg og pappan er heller ikke så veldig bra for tiden. Så vi bor hver for oss for øyeblikket. Han hjelper lite til med babyen, så jeg er veldig sliten og lei. Vet slike ting ikke skal gå utover konfirmanten, det er hans dag osv. Selv om jeg uansett tviler på at jeg blir savnet. Om jeg ikke drar, kan ikke babyen (altså konfirmantens lillesøsken) dra i konfirmasjoner heller. Da babyen er så avhengig av meg og puppen. Hadde dere dratt? Anonymous poster hash: 5e05b...fb2 Jeg hadde nok dratt.. Vist meg i kirken og gratulert konfirmanten, om ikke annet. Anonymous poster hash: 804f6...3ae
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Passe egoistisk du... Det handler ikke om deg, men konfirmanten. Dra. Anonymous poster hash: b3699...fc9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 Selvfølgelig skal du dra. Er så lei av voksne mennesker som setter seg selv i fokus fremfor barnet. Du vil bli savnet om du ikke dukker opp . Anonymous poster hash: 5c869...57b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 Du sender jo helt tydelige signaler om du lar vær å dra - så om det er det du ønsker er det bare å bli hjemme. Anonymous poster hash: 194f7...fd5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #7 Skrevet 5. mai 2016 Skjerp den, det er snakk om EN dag. Anonymous poster hash: e0c18...039
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 Med mindre du planlegger snarlig og endelig brudd med mannen din bør du dra. Anonymous poster hash: 7c88a...e0c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #9 Skrevet 5. mai 2016 Jeg hadde definitivt dradd. Regner med du og pappaen har bodd sammen og at du derfor har vært en del av hverdagen til konfirmanten i lengre tid? I så fall hadde jrg syns det var påfallende å ikke møte opp. Kanskje du kan ta en litt kortere dag. De har sikkert forståelse for det med tanke på liten baby. Anonymous poster hash: 8a3de...55b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #10 Skrevet 5. mai 2016 Selvsagt drar du. Hvor gammel er baby? Du må sette krav til at far skal engasjere seg mer. Gi baby mat og send far ut på noen timers trilletur med vogn så du får sovet litt. Anonymous poster hash: f3b63...f22
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #11 Skrevet 5. mai 2016 Nei, det hadde jeg aldri gjort. Får helt vondt i magen av å tenke på det til og med! Men, jeg elsker stebarnet mitt og har levd sammen med henne siden hun var 2-3 år. Ville være utenkelig å ikke komme i konfirmasjon fordi jeg er sliten. Anonymous poster hash: 0fbfb...6a0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #12 Skrevet 5. mai 2016 Du burde dra, ikke sår stebarnet ditt på en så viktig dag! Selv om stebarnet ikke skulle ha så mye tid til deg, vil det merke det om du ikke er der. Dette forutsetter at dere har en relasjon til hverandre. Kanskje du kan avslutte festen litt tidligere hvis du er sliten isteden? Anonymous poster hash: 1219a...41c
februarprins2013 Skrevet 5. mai 2016 #13 Skrevet 5. mai 2016 tenker at du bør dra, kan hende du sårer han sikkelig ved og ikke dukke opp
LillePunk Skrevet 5. mai 2016 #14 Skrevet 5. mai 2016 Ville dratt. Dra heller hjem litt før eventuelt:) Eller kom kun til festen eller motsatt.
Iiiiik Skrevet 5. mai 2016 #15 Skrevet 5. mai 2016 Det er klart jeg ville dratt. Det er ikke sikkert de legger så mye merke til at du er der, men det blir helt klart lagt merke til hvis du ikke er der. Du vil bli omtalt som den stemoren som ikke bryr seg, og som når du selv har blitt mamma dropper farens barn fullstendig.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #16 Skrevet 5. mai 2016 Selvfølgelig skal du dra! Makan! Anonymous poster hash: 3b810...dc7
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mai 2016 #17 Skrevet 5. mai 2016 Jeg hadde selvsagt dratt- her handler det om et barn, og ikke forholdet mellom deg og mannen!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #19 Skrevet 5. mai 2016 Du går selvfølgelig i konfirmasjonen Anonymous poster hash: e8317...202
*Miss Marple* Skrevet 5. mai 2016 #20 Skrevet 5. mai 2016 Selvsagt hadde jeg gått i konfirmasjonen! Grunnen til at du er utslitt må du gjøre noe med etterpå.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #21 Skrevet 5. mai 2016 Selvfølgelig skal du gå! Du må tenke på hva slags signaler du sender altså, det blir helt klart lagt merke til om du uteblir. Men er livet ditt grusomt om dagen og du er helt utslitt så vil folk se det på deg og ingen vil si noe på at du er første gjest som går hjem. Da gir du konfirmanten en god klem etter maten og sier du ikke klarer lenger fordi du ikke er helt frisk, men at det har vært en glede å se han bli konfirmert og at du er så stolt og glad i han. Så ønsker du konfirmanten og foreldrene hans en fortsatt fin ettermiddag/kveld og går hjem for å hvile. Anonymous poster hash: 93f75...899
Gjest Antarctica Skrevet 5. mai 2016 #22 Skrevet 5. mai 2016 Hadde nok ikke dratt. Hvis dere bor hvert sitt sted er det ikke naturlig å leke "happy families" på en merkedag. Blir mer kleint og kunstig. Send en hilsen eller gave til hovedpersonen og drit i de andre.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #23 Skrevet 5. mai 2016 Skal ikke besteforeldrene til babyen din dit? Er vell mange som vil savne henne også? Hadde droppet kirke, kommet til middag og dratt før kaker . Anonymous poster hash: 61613...059
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #24 Skrevet 5. mai 2016 Dere har flyttet fra hverandre? Ingen vil savne deg? Vil det si at du er fullstendig på kollisjonskurs med konfirmaten og foreldrene? Du gir lite info rundt disse tingene. Og jeg tenker at hvis det blir dårlig stemning eller bråk fordi du kommer, så dropper du det. Har du ett godt forhold til stebarnet ditt, og du er ønsket av konfirmanten, så drar du selvfølgelig i konfirmasjonen. Anonymous poster hash: f6b16...2db
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #25 Skrevet 5. mai 2016 Det hadde vært avhengig av om jeg hadde et nært forhold til stebarnet. Anonymous poster hash: 80013...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå