MammantilNurket Skrevet 5. mai 2016 #26 Skrevet 5. mai 2016 Velg den som ligger nærmest. Lang reisevei kan gå på bekostning av tid til lekser, tid med venner og tid til hobbyer. Jeg tror at de fleste barn har best av å gå i sitt nærmiljø
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #27 Skrevet 5. mai 2016 Ville latt barnet besøke skolene jeg :-) Steinerskolen: Bruker ikke lærebøker, kun notater fra timene. Hvis barnet ikke skriver gode nok notater blir det veldig vanskelig å bedrive leksehjelp (eller å overhodet gjøre lekser for den slags skyld). Barnet bør også få se litt eurytmi på YouTube i forkant, for det er sært. "Dans en bokstav". Noen barn liker det andre synes det er tull, og da passer ikke Steinerskolen. Mye fint med Steinerskolen også selvsagt. Anonymous poster hash: 37826...94e
Gjest Antarctica Skrevet 5. mai 2016 #28 Skrevet 5. mai 2016 Synes ikke spørsmålet var så rart. Har lest mye, men vet at virkeligheten ikke alltid stemmer med teori. Aldri galt med innspill, kan være nye en ikke tenker på. Desverre er skolen her "siste utvei". Vi snakker fullstendig slakt hva gjelder oppfølging, mobbing osv. Det selges hasj og sprit i friminuttene. Anonymous poster hash: b7583...4b9 Montessoriskolen har en god læringsfilosofi.
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. mai 2016 #29 Skrevet 7. mai 2016 PG veldig stressa barn. Anonymous poster hash: 05863...c2f Det tror jeg absolutt ikke stemmer! Kan du dokumentere det?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #30 Skrevet 7. mai 2016 Vi er veldig fornøyde! Dere også? Anonymous poster hash: 9ff2c...9f7 Veldig. Har blitt en ny hverdag for barna. Anonymous poster hash: 51db0...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå